makoland

בואו לקבל השראה: צעירי הוליווד בתחפושות

גם בחו"ל יש חג תחפושות משלהם שנקרא האלווין. לכבוד פורים אספנו לכם את מיטב התחפושות של הכוכבים הצעירים של הוליווד. אז למה קייטי פרי התחפשה לביצה ואת מי כישפה ווילו סמית'?

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 10/03/11 14:58:53

 חייהם של כוכבי הוליווד מלאים תחפושות, אם זו הופעת ענק, צילומי קליפ או משחק בסרט, סלבס לובשים את הדברים הכי מגניבים שיש במשך כל השנה, לכן כשמגיע חג התחפושות (פורים אצלנו, הלווין מעבר לים) הם צריכים להיות יצירתיים במיוחד. חלקם הפתיעו, חלקם שיעממו אבל כולם פיזרו אבק כוכבים על החג הזה, קבלו את תחפושות הסלבס הצעירים הכי שוות בהוליווד, אולי תקבלו השראה.

  אין תמונה אתם מזהים את טיילור סוויפט?

טיילור סוויפט – להקת KISS 

נראה שטיילור סוויפט והלהקה שלה החליטו לשלב בין חג ההלווין לאחד באפריל כשבמהלך הופעה משותפת עם קית' אורבן, בזמן שהוא ביצע את שירו "kiss a girl" הם הפתיעו אותו כשרצו אל מאחורי הקלעים, התחפשו לחברי להקת KISS המיתולוגית ויצאו כך אל הבמה. מה אתם אומרים, גם ככה הייתם נותנים לה נשיקה?

 

מיילי סיירוס - אינדיאנית

אין תמונה מיילי סיירוס התחפשה לאינדיאנית בהופעה

לא, לשים פיאה בלונדינית ולהגיד שהתחפשת להאנה מונטנה לא נחשב, ובכלל קצת מוזר שבתחפושת פשוטה שכזו חבריה של מיילי לא שמו לב במשך 4 עונות שהיא נורא דומה לכוכבת הבלונדינית.

כשמיילי עוד הייתה בת 16 (זה רק אנחנו או שזה מרגיש נורא מזמן?) היא התחפשה לאינדיאנית ועלתה להופעה בפיניקס לשיר את "I love rock n’ roll" אנחנו לא בטוחים מה הקשר בין התחפושת לשיר, אבל הלוק של פוקהונטס יושב על מיילי לא רע.

 

ווילו סמית' – מכשפה

אין תמונה ווילו סמית'. מכשפה קטנה

אנחנו כבר יודעים שווילו סמית' בת ה-9 היא מלכת סטייל קטנה, אך די מפתיע לגלות שכבר ב-2008, לפני שממש ידענו מי היא הבת של וויל סמית', ווילו כבר נראתה מליון דולר בשמלת מכשפה קטנטנה כשהגיעה עם אמה ג'יידה לאירוע "דרים הלווין" השנתי.

 

  אין תמונה סלינה גומז מתוקה

סלינה גומז – טינקרבל

סלינה גומז התלבשה בתור הפיה טינקרבל לפרק שנקרא 'פיטר פן', ואנחנו בכוונה אומרים "התלבשה" ולא "התחפשה", כי כדי להתחפש לפיה צריך לא להיות פיה במציאות, ולגבי זה אנחנו לא ממש בטוחים.

 

  אין תמונה דקוטה פנינג עדיין מתוקה

דקוטה פניג – עליסה בארץ הפלאות

הרבה השתנה ב(כמעט)עשור האחרון, ובכלל זה גם דקוטה פנינג. היום היא יכולה להיות ערפדית צמאת דם ב"דמדומים", אך ב-2002 כשדקוטה הגיעה לאירוע "דרים הלווין" השנתים היא הייתה תמימה ומתוקה כמו דמות מהאגדות.

 

קייטי פרי – ביצה קשה

אין תמונה קייטי פרי ביצה קשה

קצת קשה למצוא תחפושת לפורים (או במקרה של קייטי - להלווין) כשבמסגרת העבודה שלך את מחליפה מדי יום תלבושות של נערת סוכריות מתוקה, ומכסה את גופך בקצפת מפלסטיק.

הפעם נראה שקייטי החליטה ללכת על כיוון קצת פחות נשי ולהתחפש לביצת עין ואנחנו מוכרחים להוריד בפניה את הכובע על הצעד הלא צפוי, אם כי איכשהו, היא עדיין נשארה בתחום המזון.

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן