makoland

אבק פיות: הכול על הסרט החדש "טינקרבל"

טינקרבל, הפיה המפורסמת, חוזרת בהרפתקה חדשה. הפעם, טינקרבל מגיעה ליער החורף ומגלה שם אורחת מפתיעה, וגם נקלעת להרפתקאות מסוכנות כשהיא מגלה שהיער נמצא בסכנה. האם היא תצליח להציל את היער? ומיהי אותה אורחת מפתיעה? תגלו בכתבה!

מאיה בניטה | מעריב לילדים | פורסם 23/09/12 08:00
טינקרבל וסוד הכנפיים פיות או לא להיות | צילום: Disney

דמיינו לכם עולם שבו תמיד יש חורף. קר שם ממש כמו באנטרקטיקה, השלג כל הזמן יורד, אין עצים, פרחים ואגמים, אבל יש קרח שאפשר להחליק עליו. האם, לדעתכם, תצליחו לשרוד בעולם כזה, בלי ים, חום ושמש? האם תוותרו על הקיץ כדי לגור בממלכה קסומה וקפואה במיוחד?

טינקרבל, הפיה האהובה, מגיעה לעולם כזה - ליער החורף, מקום בו לפיות כמוה אסור להיות, והיא מגלה מהר מאוד ששינויים במזג האוויר יכולים להיות כיפיים ומהנים מצד אחד, אבל גם מפחידים ומסוכנים מצד שני. איפה כל זה קורה? בסרט החדש בסדרת סרטי טינקרבל, בשם "טינקרבל וסוד הכנפיים".

עולם קסום

תאמינו או לא - אפילו פיות צריכות לעבוד מדי פעם, וטינקרבל שלנו עובדת בהכנת סלים שבתוכם יש פתיתי שלג (היי, אנחנו נשמח לסל כזה!). הסלים מיועדים להישלח ליערות החורף המסתוריים, שם יפוזרו פתיתי השלג. לפיות "החום", כמו טינקרבל הגרה ביער הירוק, אסור להגיע ליער החורף, והסלים נשלחים בעזרתן של תנשמות לבנות המתעופפות להן אל מעבר להרים.

יום אחד מצטרפת טינקרבל לאחת הפיות כדי לעזור לה להעביר את חיות היער הירוק אל מעבר לגבול, אל יער החורף, שם הופכות החיות להיות לבנות כשלג. טינקרבל משתוקקת לגלות מה קורה בעולם המסתורי והמסקרן, והיא מצליחה לחמוק לרגע קל אל העולם השני. היא רועדת מקור, אבל מוקסמת מיופיו של יער החורף. הדבר השני שהיא מוקסמת ממנו הוא מה שקורה לכנפיים שלה – הן מתחילות לנצנץ!

אין תמונה יער החורף: הכניסה לפיות אסורה!

חברותיה הפיות חוששות מכך שהכנפיים של טינקרבל נפגעו כתוצאה מכך שעברה את הגבול בין היער הירוק ליער החורף, והן שולחות אותה לבית החולים. זהו כמובן לא בית חולים כמו שאנחנו מכירים: יש שם חולים ש"סובלים" מכנפיים בצבעי הקשת, או כאלה שנתקעו בתוך פרח. לשמחתה של טינקרבל, היא בסדר גמור, והרופאה המטפלת בה טוענת כי הכנפיים הנוצצות הן רק תוצאה של השתקפות השלג.

טינקרבל מחליטה לצאת ולחקור את מה שקרה לה. היא ניגשת לספרייה, שם היא מוצאת ספר קסום ומעופף עם פרטים על כנפיה הנוצצות; אלא שהספר נאכל בידי תולעת ספרים זללנית. הספרן החביב מייעץ לה לדבר עם "השומר", שמחזיק בכל המידע על סודות הפיות.

יש רק בעיה אחת: "השומר" נמצא ביער החורף, אליו, כזכור, אסור לטינקרבל להיכנס. טינקרבל המרדנית שלנו מחליטה לעבור שוב את הגבול, אלא שהפעם היא מכינה לעצמה מעיל שיגן על הכנפיים שלה מהקור שעלול להקפיא ולשבור אותן. היא מתחבאת באחד מסלי פתיתי השלג ומגיעה ליער החורף המדהים, רגע לפני שלורד מילורי, המלך שאוסר על פיות החום להיכנס ליער החורף, תופס אותה.


ההפתעה הגדולה

לא עובר זמן רב וטינקרבל מוצאת את מעונו של "השומר", ומגלה לתדהמתה שיש עוד פיה שכנפיה החלו לנצנץ לפתע. הפיה הזאת היא פריוונקל, ותחזיקו חזק.... היא אחותה האבודה של טינקרבל! השתיים מתרגשות מאוד למצוא זו את זו, ומגלות שיש להן הרבה במשותף.

הן נהנות להן ביער החורף יחד עם חברותיה הפיות של פריוונקל, מחליקות על הקרח וגולשות במזחלות. טינקרבל מגלה שכשם שהיא הסתקרנה לגבי יער החורף, גם אחותה פריוונקל מסתקרנת לגבי היער הירוק, הפורח תמיד. השתיים מתכננות תוכנית סודית להבריח את פריוונקל ליער הירוק. טינקרבל מגלה כושר המצאה של מדענית אמיתית, ובונה יחד עם חבריה מכונה שמייצרת פתיתי שלג, כדי שפריוונקל, הרגילה לקור, תוכל להסתגל לטמפרטורות ביער הירוק.

אין תמונה האם האחיות יצילו את היער?

התוכנית יוצאת לפועל, ופריוונקל מגיעה ליער הירוק היפהפה; אלא שאז היא מרגישה שכנפיה מאבדות מכוחן. לורד מילורי ומלכת הפיות מהיער הירוק אוסרים על טינקרבל ופריוונקל לחצות את הגבול אל הממלכות השונות, והשתיים נאלצות להיפרד. הן לא מספיקות אפילו להתגעגע כשלפתע דברים מתחילים להשתבש, הטמפרטורות של היער הירוק צונחות והוא נמצא בסכנה!

האם הפיות יצליחו להציל את היער? האם טינקרבל ופריוונקל יתאחדו שוב? ואיפה הן יבחרו לחיות? את כל התשובות תוכלו לגלות בסרט!

אתם מוזמנים להצטרף למסע הקסום של "טינקרבל בממלכת החורף", ונוכל גם לגלות לכם שפתיתי השלג נראים מדהים במיוחד בתלת מימד! אז קדימה, הצטיידו בקסם פיות ועופו להרפתקה חורפית וקסומה. צפייה מהנה!

 

 

>> את הכתבה המלאה וכתבות נוספות של "מעריב לילדים" תוכלו לקרוא בגיליון השבוע. רוצים להצטרף לחודש היכרות?


>> אתם חייבים לשמוע את בילי טוודל שרה!

>> בנות, רוצות סט לקים מדהים של ESSIE במתנה?

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן