makoland

רעיונות למסיבות יומולדת מקוריות

נמאס מבמבה, ביסלי, קוסמים וליצנים מטופשים? ארגנו לעצמכם מסיבת יומולדת מקורית שעוד לא נראתה – בסגנון אימה, נשף יוקרתי או אפילו מסיבת קמפינג הכוללת לינה בחוץ

איליה ברבנר | mako | פורסם 11/02/11 11:34:26

לארגן מסיבת יום הולדת טובה זה לא מעט עבודה, ולארגן אחת כזו שכולם יזכרו – זה כבר יכול להיות ממש קשה. אז אם נמאס לכם לשיר כל שנה "היום יומולדת", לנפח בלונים ולנשוף על הנרות כמו כולם, אם אתם רוצים להפתיע את החברים שלכם דווקא ביום ההולדת שלכם ולארגן מסיבה מקורית שהם לא ישכחו, קבלו מאיתנו כמה רעיונות מרעננים למסיבות יום הולדת מקוריות.

מסיבת קיץ אז מה אם נולדתם בפברואר? מסיבת קיץ | צילום: Oktay Ortakcioglu, Istock

מסיבת קיץ

אם יום ההולדת שלכם הוא באמצע החורף ואתם מתבאסים בכל שנה מחדש על הגשם והקור שלא מאפשרים לכם לחגוג בחוץ, ארגנו לכם ולחבר'ה יום אחד של קיץ באמצע החורף.

חממו את הבית היטב, פזרו שמשיות, מגבות חוף, אם תוכלו אפילו הביאו בריכה מתנפחת קטנה, הודיעו למוזמנים שעליהם להגיע בבגדי קיץ – מכנסי גלישה, גופיות ובגדי ים. חלקו למוזמנים כובעי ים, מצופים וכל דבר קיצי שאתם יכולים לחשוב עליו, ולכיבוד הגישו ארטיקים וכוסות משקה עם מטריה קטנה... תודו שהרבה יותר שווה מסיבת קיץ באמצע החורף מאשר סתם מסיבה באמצע הקיץ.

מסיבת תחפושות

אתם לא חייבים לחכות לפורים כדי לחגוג במסיבת תחפושות מטורפת. ארגנו מסיבת פורים שלא בפורים, כי כמעט אין ילד שלא אוהב להתחפש, ומי לא יקפוץ על ההזמנות לעטות מסיכה סתם כך באמצע השנה. תוכנית המסיבה יכולה להיות מגוונת, העיקר שכולם יהיו מחופשים. אל תוותרו לאלו שבכל זאת יתעקשו לא להתחפש, וארגנו כמה תחפושות מאולתרות מבעוד מועד, כך שלא יהיה להם איך להתחמק.

מסיבת פחד

אם אתם פריקים של סרטי אימה ותמיד רציתם להיכנס לאחד בעצמכם, זו ה-הזדמנות בשבילכם. ארגנו מסיבת בלהות שגרום לכל החברים שלכם לשקשק. את הרעיונות אתם יכולים לקחת מסרטי האימה שאתם הכי אוהבים ולעצב את הבית בהתאם: בובות צ'אקי, גולגלות, שלדים, רוחות רפאים וכל רעיון אחר - אתם יכולים להכין אותם בעצמכם או לקנות בחנויות צעצועים ובדוכנים שלפני פורים.

מומלץ במיוחד לקנות כורי עכביש מלאכותיים, ולשים אותם במקומות מרכזיים במסיבה. פזרו על החפצים שכבה דקה של קמח בעזרת מסננת על מנת ליצור מראה של אבק, והחשיכו את הבית. בררררררר...

מסיבת תחפושות, מכשפות, ילדים, תחפושת קורי עכביש ואבק על הרהיטים. מסיבת פחד | צילום: Gennadiy Poznyakov, Istock

מסיבת קמפינג

מסיבת שינה רגילה זה כבר לגמרי פאסה, אז אם בא לכם להעביר את הלילה עם חברים אבל ללכת על רעיון מקורי ארגנו לעצמם מסיבת קמפינג שווה במיוחד.

אתם יכולים לארגן אותה במקום בטוח מחוץ לבית או אפילו בגינה - אם היא מספיק גדולה. אמרו לחברים להביא אוהלים (בדקו שיש מספיק כדי שיהיה לכולם מקום לישון, אתם לא יכולים להשאיר מישהו בחוץ), ארגנו קומזיץ עם תפוחי אדמה ומרשמלו, הביאו פנסים, סטיק-לייטים ושאר ציוד קמפינג.

רוב הסיכויים הם שלא באמת תלכו לישון, יש לכם את כל הלילה כדי לספר צ'יזבאטים מפחידים, לשחק וליהנות.

נשף

אם בא לכם ללכת על משהו יותר מושקע ויוקרתי, לכו על נשף מפואר כמו בסרטים. הודיעו לכולם שעל הבנים להגיע בחולצה מכופתרת (עם עדיפות לעניבה) ועל הבנות להגיע בשמלה, ועצבו את הבית בסגנון יוקרתי עם מפות שולחן וכלי הגשה יפים.

הכינו פונץ' ממיץ ענבים ופירות או מיץ תפוחים וקינמון, ומזגו לכוסות יין. למי שבאמת רוצה להשקיע, הכינו סושי ומתאבנים יוקרתיים שישדרגו את האווירה.

מסיבת עשור

מתים על "מופע שנות השבעים", חולים על מוזיקת אייטיז, מתחשק לכם לרקוד את המקרנה או שאולי בא לכם להיות 'היפים' לילה? אם תמיד רציתם לחיות בתקופה אחרת או שסתם בא לכם לחזור לעבר לערב אחד - בחרו תקופה שאתם אוהבים וארגנו מסיבה בהתאם.

אבזרו את הבית בחפצים מהעבר, מהבוידעם של סבתא או מחנות למוצרי פופ, קנו או הדפיסו פוסטרים של להקות מאותה תקופה ותלו על הקירות. אמרו למוזמנים להתלבש בהתאם לתקופה, ולמי שלא מכיר רשמו כמה הסברים על ההזמנה איך אמורים להתלבש. הכי חשובה היא המוזיקה שתיתן אווירה של עשור אחר: השמיעו את הלהיטים המקוריים או חידושים ורמיקסים עדכניים לשירים מאותה תקופה. הכינו הכל, והיכנסו למכונת הזמן!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מסיבה   יום הולדת   נשף   קמפינג  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן