makoland

חשיפה: מה ילבשו kids.il באירוויזיון הילדים

בערב שבת הקרוב יעמדו חברי הרכב kids.il על בימת אירוויזיון הילדים באמסטרדם ויעשו הכול בשביל שהמוזיקה שלהם תנצח. קיבלנו מההפקה תמונות של עדי ביטי, ליבי פנקר, עדאל קורשוב וטלי סורוקין במדידות אחרונות של השמלות שאתן הן הולכות להופיע. וואו או מה

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 28/11/12 12:34:14

 

kids.il איזה יפות! | צילום: באדיבות: סטודיו נועה

בשבת הקרובה תשתתף ישראל לראשונה בתחרות אירוויזיון הילדים שייערך הפעם באמסטרדם. ייצגו אותנו על הבמה ששה ילדים מוכשרים בטירוף, שיודעים לשיר חבל על הזמן, ועכשיו כשקיבלנו תמונות שלהם במדידות של התלבושות, אנחנו משוכנעים שכולם יחשבו שהם גם דוגמנים מובילים פה בארץ.

על עיצוב התלבושות אמונה המעצבת נועה יער מסטודיו נועה שעיצבה אותן ביחד עם קרן יער. יצא להן יפה, נכון?

"כבר מהרגע הראשון, היה ברור שהולכים על  כיוון של שמלות ייצוגיות", אומרת נועה. "שמלות ערב ששומרות על מראה ילדותי אך יחד עם זאת עדיין נחשבות אלגנטיות. בחרתי לתת לדגמים רוח אצילית ורגישה שתתכתב עם השיר".

kids.il חזרות על השיר עם התלבושות | צילום: באדיבות: סטודיו נועה

מאחר וכל משתתפי התחרות מכלל המדינות מקליטים גם שיר משותף הוחלט להלביש את חברי ההרכב הישראלי בשני סטים. במהלך המדידות הוחלט שבביצוע של kids.il עם שאר הנבחרות ילבשו הזמרים הצעירים סט לבן וייצוגי.  לעומת זאת, כשחברי ההרכב יבצעו את שיר התחרות שלהם, "תנו למוזיקה לנצח", הם יעלו לבמה בתלבושות צבעוניות ומנצנצות.

"שמרתי לכל אורך הדרך על דגמים שיתכתבו עם עולם הילדים", מוסיפה נועה המעצבת. "לכן המראה הנבחר הוא מראה הקרינולינה, של גזרה שמבליטה את המותן וממנו יוצאים הקלושים והטאטו, כמו בשמלות בלרינה. בחרתי להוסיף אלמנטים של שחור שנותנים את מראה ה-bad girl עם ניטים ואלמנטים מוזהבים שנכונים אופנתית כי מוזיקה ואופנה מתחברים יחד".

kids.il עדאל קורשוב הורסת את הבריאות | צילום: באדיבות: סטודיו נועה

ומה באשר לגבר שבחבורה, דניאל פרוז'נסקי? הוא ילבש בגדים שחורים וחולצה תואמת עם תוספות של אבנים וניטים שידברו באותה שפה עם הלבוש של הבנות.

את ליבי פנקר, דניאל פרוז'נסקי, עדי ביטי, עדאל קורשוב, עדי מסילתי וטלי סורוקין תוכלו לראות באירוויזיון הילדים שישודר בשבת הקרובה בשעה 21:15 בערוץ הראשון. הסופ"ש הקרוב יוקדש בערוץ הראשון לטובת העניין וילדים שונים אף ישתתפו בהגשת התכניות והמהדורות השונות של הערוץ.

kids.il ועכשיו תורה של עדי ביטי להמם אותנו | צילום: באדיבות: סטודיו נועה

kids.il הבנות ונועה יער המעצבת | צילום: באדיבות: סטודיו נועה

 

>> ההכנות לאירוויזיון הילדים בעיצומן

>> חברי kids.il בראיון מיוחד למקולנד

 

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן