makoland

דמי לובאטו מגשימה חלומות

למה לדמי לובאטו יש מעט חברים? איך היא מתייחסת למעריצים שלה? ומה החלום הכי גדול שלה? לכבוד האלבומה החדש החלטנו לבדוק מה חדש אצל דמי. תשמחו לדעת שחוץ מרגל שבורה, הכל מצוין

חנן ברנדס | מעריב לילדים | פורסם 06/08/13 14:11:05

דמי לובאטו "אני לא אוהבת את סגנון החיים הזה ואת הפאפארצי". לובאטו | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL תגידו, גם אתם מתגעגעים לדמי לובאטו? אמנם דמי לא מפסיקה להצליח, אבל אנחנו חייבים להודות שהיא חסרה לנו בתור סוני בסדרה "תנו לסוני צ'אנס". אבל במשהו אחד אין ספק, דמי לא נעלמה לרגע, היא פשוט מתרכזת במוזיקה שהיא עושה ובאלבום החדש והרביעי שלה DEMI, שזכה ללא מעט באזז עוד לפני שיצא ברחבי העולם, ודמי לא יכולה להיות מאושרת יותר. "האלבום הזה מאוד חשוב לי, לא סתם נתתי לו את השם שלי. אני רוצה להאמין שזה יהיה אלבום הפריצה שלי, כי בכנות, עד עכשיו לא באמת לקחו אותי כמוזיקאית רצינית. אני רוצה שאנשים יקנו את האלבום ויראו על העטיפה את השם שלי – דמי – ושזה יגיד להם משהו", היא הכריזה לא מזמן. 

אז למי שבכל זאת מתגעגע לדמי, יכול לראות אותה על המסך בתור שופטת בתוכנית אקס פקטור. מעבר די חד מערוץ דיסני אתם חייבים להודות. "החיים שלי השתנו לגמרי ב-2010, אבל היום אני רואה את זה מנקודת מבט בוגרת הרבה יותר. אין לי כל כך הרבה חברים כמו פעם, אבל החברים שיש לי – הם חברי אמת", היא מספרת. "אני זוכרת שחגגתי לפני שלוש שנים מסיבת יום הולדת ענקית והיו שם בערך 200 אנשים, את כולם החשבתי לחברים הקרובים ביותר שלי. אחרי שלושה חודשים כשהדלקתי את הטלפון שלי, ציפיתי לראות המון הודעות ואיחולים. היו לי ארבעה הודעות. זו היתה חתיכת קריאת השכמה".

דמי הגיעה למסקנה שהיא צריכה לבחור טוב את האנשים היקרים לה. "אין לי המון חברים. היו לי, פעם. אבל אז חשבתי, 'למישהו מהם בכלל אכפת ממני?'. עכשיו יש לי אנשים שדואגים לי. אם למשל אני שוברת את הרגל באמצע הלילה, הם ייסעו איתי לבית חולים, הם ייענו לשיחה בארבע לפנות בוקר אם אני צריכה אותם. זכיתי באנשים מדהימים סביבי".

בחורה פשוטה 

אגב, דמי לא סתם משתמשת בדוגמא על הרגל השבורה, מדובר למעשה במקרה אמיתי. "זה סיפור די מצחיק, למען האמת. צפיתי בסרט של ג'ניפר לורנס במחשב שלי בסלון, ובערך עשר דקות לאחר תחילת הסרט קמתי למטבח לקחת ארטיק", היא מספרת. "מתברר שהשותפה שלי – אני גרה בבית עם עוד כמה בנות בגילי – החליטה לנקות את הרצפה עם שמן להברקת שולחנות. החלקתי ונפלתי על הרגל, והיו צריכים לקחת אותי לבית חולים. עד כאן זה עוד החלק הסביר – הצרה האמיתית היא שלמחרת בבוקר נקבעו עבורי הצילומים לעטיפת האלבום החדש, ולא ידעתי אם אני בכלל אוכל להגיע. בסופו של דבר הגעתי ופשוט לא צילמנו אף תמונה של הרגל שלי. כל התמונות הן מהבטן למעלה. בקיצור, העובדה שרק הפנים שלי מופיעות על העטיפה – זה באשמת ג'ניפר לורנס".

אז אמנם לובאטו שומרת טינה לג'ניפר, אבל כשזה מגיע לצעירות אחרות מעולם המוזיקה היא דווקא מפרגנת. כמו למשל חברת הילדות איתה הקשר מעט ניתק, סלינה גומז. "השיר החדש שלה מדהים, אני שומעת אותו כל הזמן", היא צייצה בחשבון הטוויטר שלה. לעומת זאת, במקרה של בחורה אחרת בחבורה – טיילור סוויפט, לובאטו הולכת על גישה מאוד נחמדה. "כל הזמן שואלים אותי על חיי האהבה של טיילור סוויפט", התלוננה בראיון. "לא אכפת לי מחיי האהבה של טיילור. לא אכפת לי גם מחיי האהבה של הארי סטיילס. אכפת לי משלי. זה ממש מוזר לי שאנשים כל כך מתעניינים במערכות היחסים של אנשים אחרים, את מי זה מעניין?".

ובאמת, אם יש מישהי מאותה חבורה של זמרות הפופ הצעירות שלא ידועה יותר מדי בהקשר של חיי האהבה שלה, זו דמי. חוץ מרומן ישן ונשכח עם ג'ו ג'ונאס, לובאטו לא היתה חלק מאיזה צמד מפורסם, ושמועות עקשניות על רומן עם נייל הורן הוכחשו במהרה. "אין לי בני זוג מפורסמים, ואני גם לא יוצאת הרבה בלי קשר", אמרה. "אבל חשוב לי בעיקר שבן הזוג שלי לא יהיה מפורסם. גם רוב החברים שלי לא מהתעשייה. אני לא אוהבת את סגנון החיים הזה ואת הפאפארצי. אני נשארת דבוקה חזק לשכונה שלי ולחברות שלי".

דמי לובאטו חותכת ורידים משתדלת להיות נחמדה יותר לאחרונה

אופס, התבלבלתי

אלא שדמי חייבת להתנתק מהן בעל כורחה כשהיא מקדמת את המוזיקה שלה. לא מעט ציפיות יש מהאלבום החדש, כולל סיבוב הופעות עולמי ותקווה גם לעוד כמה להיטים. "יש לא מעט להיטי פופ באלבום, שירים קליטים, מה שנקרא. אבל שלא תטעו, יש גם כמה שירים רציניים בתוך כל הסיפור הזה. אני שרה על דברים שמעולם לא שרתי עליהם", היא חושפת. "היה לי חשוב להפוך את האלבום לאישי יותר, מעבר לכל הדאנס והפופ ברקע, בגלל זה גם הזמנתי את שר לויד, שהשתתפה בתוכנית אקס פקטור, לעבוד איתי על אחד השירים – אני מאוד מחוברת אליה. היא ממש מגניבה, יש לה סטייל מיוחד בשירה שלה והתלהבתי ממנה בטירוף. הזמנתי אותה בעצמי להשתתף באלבום, בשיר שנקרא 'Really Don't Care'. היא היתה מושלמת עבור השיר הזה". שר הוסיפה פרגון משלה לדמי כשאמרה בראיון: "בטוח הייתי בוחרת בה להיות המנטורית שלי באקס פקטור, אם היא היתה שופטת בעונה בה השתתפתי".

דמי עומדת לפתוח בקרוב את העונה השנייה שלה כשופטת הכי צעירה על מסך הטלוויזיה, ונראה שהיא נהנית מכל רגע – חוץ מהרגעים שבהם צוות הצילום רוצה לערוך אודישנים לנבחרת בבית שלה. "לא כל כך אהבתי את הרעיון הזה, שצוות של 150 אנשים יבוא לבית שלי. הם רצו לבוא לבית של המשפחה, לא לזה שאני נמצאת בו עם החברות – ולא הרגשתי כל כך נוח עם זה, אז ירדנו מכל הרעיון. לך תדע אם מישהו יגנוב משהו מהבית או סתם ישבור איזה כד".
אז לבית שלה לובאטו לא מכניסה יותר אנשים, אבל היא דווקא יוצאת מהבית די הרבה. לא, לא למסיבות מטורפות, אלא לתוכניות בוקר ואלפי ראיונות, לרגל האלבום החדש. אחת ההופעות הזכורות שלה מהתקופה האחרונה שייכת לביקור אצל "Good Morning America" ("בוקר טוב אמריקה"), שם התבלבלה במילות הסינגל שלה ושרה את מילות הבית השני במקום הראשון עם פתיחת הביצוע. "תוכניות בוקר זה דבר בעייתי, אתה לא יודע איך הקול שלך יישמע, אם אני אשמע עייפה או דווקא אראה בסדר. כשהתבלבלתי במילים זה היה די מביך, ללא ספק, אבל נראה לי שסלחו לי על המעידה הזו".

והזוכה בגראמי היא

באופן כללי נראה שדני משתדלת לקחת את כל מה שעובר עליה בימים אלה בהומור, ולהיות נחמדה יותר לסובבים אותה וגם למעריצים. כשמעריץ ישראלי בעל חשבון טוויטר צייץ תמונה של האלבום תחת הכותרת 'הוזמן מראש', דמי צייצה בחזרה וכתבה, "איזה כבוד זה שמזמינים את האלבום שלי מראש! תודה רבה!". הבחור בר המזל הוא לא היחיד – מעריציה של דמי שזכו לפגוש אותה יכולים להודות שהיא הכי נחמדה שיש. "זה חשוב לי להיות נחמדה לאנשים סביבי, כי זה לא בא לי בטבעיות. לפני כמה שנים הייתי מאוד לא נחמדה, זה היה גיל ההתבגרות וכמובן לא מעט דברים עברו עליי במקביל", שיתפה בעוד הקשר לתקופה הקשה שלה, "אבל הבנתי שלהיות חייכן ולהתעניין באנשים מסביבך יכול רק לעזור לך, בטח אם אתה מעוניין בקריירה – אף אחד לא רוצה לעבוד עם איזו ילדה שמחשיבה את עצמה לדיווה".

אז דיווה היא לא, אבל שאפתנית היא דווקא כן: התוכניות של דמי לעתיד לאו דווקא כוללות רק חוג חברים קרוב אלא יותר פרסים נוצצים. "החלום שלי זה להיות מועמדת לפרס הגראמי, שלא לדבר בכלל על לזכות. תמיד שואלים אותי איפה אני רוצה להיות עוד עשר שנים, וזה ממש קשה לענות על שאלה כל כך כללית – אבל זה דבר אחד שאני יודעת שאני רוצה להשיג. אני מאמינה שאם אני אמשיך בגישה החיובית של אמונה בעצמי, אני אוכל להגיע לדברים גדולים. אם הייתם אומרים לי לפני שנה שיהיה לי אלבום חדש ושאני אהיה שופטת לצד בריטני ספירס וסיימון קאוול, לא הייתי אפילו מדמיינת שזה יכול לקרות. לא חלמתי שאגיע למקומות כאלה, הייתי קשה עם עצמי. אבל הבנתי שאם אתה משחרר, מתחיל לתמוך בעצמך ונותן לדברים לקרות מעצמם, רק טוב יכול לצאת מזה".

היכנסו לפייס שלנו 

 

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן