makoland

היפה והחנון: עודד ודנה חוזרים עם הפיג'מות

עודד פז ודנה פרידר חוזרים בעונה חדשה ומטורפת במיוחד של "הפיג'מות". מה קרה בצילומים? איך היתה העבודה עם שון גיטלמן? איזו דמות נוספת הם היו רוצים לשחק? ואיך נראית הפיג'מה שלהם? כל התשובות בכתבה!

מאיה בניטה | מעריב לילדים | פורסם 03/03/13 08:00
הפיג'מות עודד פז: "אני יכול לגלות שהולכת להיות מערכת יחסים זוגית חדשה בסדרה"

"הם לא כל כך יפים, אני יודע. ואין שום טעם לרוק כשאף אחד לא שומע. אבל הם באו מרחוק, בדרכים עקלקלות, ככה נתניה, הכל בכיכרות". אם אתם מכירים את המילים של השיר הזה בעל פה, כנראה שגם אתם כמו רבים אחרים, אוהבים את הסדרה "הפיג'מות".

כבר עשר שנים שעודד פז, אילן רוזנפלד וקובי פרג' השלישייה של הפיג'מות מופיעה על המסך הקטן שלנו וקורעות אותנו מצחוק. יחד עם השחקנית המתוקה, דנה פרידר, להקת הפיג'מות היא כנראה הלהקה הכי מצליחה שנצפתה בטלוויזיה, למרות שהשירים שלה לא בדיוק יצירות מופת. בקרוב תעלה העונה השמינית של "הפיג'מות", ולרגל המאורע תפסנו לשיחה את עודד פז ודנה פרידר שיספרו לנו קצת העונה החדשה. אז עלו על הפיג'מה ובואו נתחיל.

מה צפוי לנו בעונה החדשה?
דנה:
"כל מה שרק תרצו! יהיו הרבה צחוקים, שיגועים, דמויות חדשות, פספוסים, ספיישלים והכי חשוב -  עוד פרק של ג׳ורה, הלא היא דורה העיראקית, אותה מגלם קובי. היא זכתה להרבה אהבה והחלטנו להחזיר אותה. אז מה נראה לכם, שלא נפנק"?.
עודד:
"בכל עונה אנחנו מנסים לעשות קצת שדרוגים. העונה יש דמות חדשה של קובי, ששמה מני פירה. מני הוא שף, שבניגוד לשאר הדמויות שלנו הוא דווקא מצליח. הוא זכה בתוכנית ריאליטי של שפים ויש לו תוכנית בישול באינטרנט שזוכה לפופולריות רבה. הדמות שלי תהיה דבילית יותר, ואני יכול לגלות שהולכת להיות מערכת יחסים זוגית חדשה בסדרה".  

כוכב חדש

בעונה השמינית מצטרף שחקן חדש לסט -  שון גיטלמן המוכר לכם מתוכנית הריאליטי "בית ספר למוסיקה". גרי, בעל מסעדת "ההמבורגרי" תמיד דיבר על שלושת בניו, שייקה, גברי ופולי (שמותיהם של חברי להקת "הגשש החיוור) אך מעולם לא נחשפנו אליהם. שון יגלם את שלושת הבנים ויעשה תפקיד משולש!

שון גיטלמן "שון הוא ילד מוכשר עם עתיד גדול" | צילום: ענבל סינגר



תגידו, נהניתם לשחק עם שון?
עודד:
"כן, מאוד. כיף לראות ילד בגיל צעיר, שגדל לסדרה הזאת וזאת היתה בעצם הגשמת חלום מצדו. גם אני בגילו שיחקתי בתוכנית טלוויזיה וזה גרם לי להתמקצע".
דנה: "וואו, לאכול אותו! שון הוא ילד מוכשר עם עתיד גדול. כפי שכולכם בוודאי ראיתם עוד מהאודישן הראשון של 'בית ספר למוסיקה', שון הוא סופר מקסים ומתוק. אבל חשוב לציין שהוא גם מאוד מקצועי על הסט ומתנהג כמו שחקן ותיק".

איך היה בצילומים? אתם זוכרים רגעים מצחיקים ופספוסים?
עודד:
"הצילומים היו מדהימים. אנחנו מצלמים אחת לשנתיים, ובין לבין אנחנו נפגשים המון, אבל לחזור לסט זאת תמיד חוויה. אנחנו תמיד לחוצים לפני הצילומים אבל ברגע שאנחנו מגיעים לסט זה בא בכיף ובקלות ואין יום בלי רגעים מצחיקים. יש תמיד פספוסים ואנחנו משתדלים להצחיק את עצמנו. אני זוכר יום צילומים אחד באופן מיוחד. צילמנו בתקופת המלחמה האחרונה באולפן שלנו, שהוא ממוקם גבוה וכדי להגיע אליו צריך לטפס בערך 20 דקות. לאותו יום צילומים הגיעה רבקה גור, שמגלמת את ברכה, וכשהיא נכנסה לאולפן היתה אזעקה. רבקה היא אישה מבוגרת ולוקח לה זמן לרדת במדרגות. לא רציתי להשאיר אותה לבד, ובזמן האזעקה ליוויתי אותה במדרגות באיטיות ועד שהגענו למטה כבר היתה נפילה באזור. למזלנו הכל נגמר בשלום".


דנה: "היו המון רגעים מצחיקים והרבה פספוסים -  אחרת אלו לא צילומים אמיתיים של 'הפיג'מות'. אנחנו חבורה מגובשת מאוד ותמיד נהנים יחד על הסט. האמת שכל רגע על סט הצילומים הוא רגע חווייתי ולפעמים יש ימים שאנחנו לא מפסיקים לצחוק, לחייך ולעשות שטויות. אני הכי בעייתית על הסט, אני כל הזמן צוחקת אבל רובי (רובי דואניאס – הבמאי) תמיד מצליח להרגיע אותי ולהחזיר אותי לפוקוס".

הפיג'מות לנצח

ואם כבר דיברנו על שטויות, אז מתברר שעודד לא תמיד שטותניק בחיים האמיתיים: "אני חושב שאני עושה שטויות, אבל אנשים שפוגשים אותי מופתעים שאני מדבר איתם על דברים רציניים", מודה עודד. "יש לי צד רציני שגם הוא מלווה בהומור".

מדוע לדעתכם הסדרה זוכה להצלחה כזאת גדולה?
עודד:
"אנחנו נמצאים במצב שכל מה שנעשה ברור לצופים וזה מאפשר לנו להתפרע. כל ילד שצופה בתוכנית מכיר את השפה ואת העולם שלנו ולכן מתחבר אליו. יש בצוות שלנו הרבה כימיה ואנחנו פשוט נהנים ורואים את זה על המסך. אנחנו משוחררים בצילומים וכותבים כל מה שמצחיק אותנו. זאת סדרה שמיועדת לכל המשפחה ולכל הגילאים ולפעמים מבוגרים פונים אליי ברחוב ומספרים לי שהם צופים בסדרה".
דנה: "קודם כל הסדרה כתובה פשוט מעולה, ואני חושבת שהעובדה שכולנו חברים כל כך טובים משתקף בצילומים והופך את הכל ליותר כיפי ואמיתי, ואני חושבת שזה מגיע לצופים שלנו".

אתם חוששים שהסדרה תסתיים?
עודד: "אני לא חושש. אני לא יכול לומר שנמשיך לצלם עוד המון עונות, אבל גם אם לא נצלם, הסדרה תמשיך לחיות. היא תמיד תישאר זיכרון מתוק. אני חולם שעוד 15 שנה אנשים מבוגרים יצפו ב'פיג'מות' בשידורים חוזרים ויהנו מהנוסטלגיה".
דנה: "אני חושבת שתמיד אפשר לצלם את 'הפיג'מות', מקסימום נצלם אותה בגרסת בית אבות, רק נקווה שלבנים יישאר שיער על הראש...". 

תחזיקו את הבטן

דנה היא בין השחקניות הבודדות על הסט, יחד עם ימית סול, אלי קרן-אסף (המגלמת את בתו של גרי) ורבקה גור (המגלמת את ברכה קירשנברג). למרות זאת היא מרגישה נוח לצד כל הבנים שמסביבה: "זה תענוג! אני וימית מרגישות כמו הנסיכות של הסט" היא אומרת.

אין תמונה בחיים האמיתיים לא לובשים בכלל פיג'מות

אם הייתם יכולים לגלם דמות אחרת, איזו דמות הייתם בוחרים?
דנה:
" גרי! ברור לכם שזאת הדמות הכי מצחיקה ומשוגעת, נכון? זה אושר גדול לשחק עם יניב פולישוק ואפילו קצת קשה להתאפק לא להיקרע מצחוק בזמן הצילומים". 

עודד:
"הייתי רוצה להחליף את קובי, אבל אני לא מגלם דמויות טוב כמוהו. הייתי רוצה להיות אילן, אבל אני לא קוטר כמוהו, ואשמח להחליף את גרי אבל אני לא עצבני, לכן אני אשאר כמו שאני".
בסדרה עודד הוא המתופף של הלהקה ודנה היא הבסיסטית, ועל אף ששניהם נהנים להיות חברים בלהקת הפיג'מות, הם חולמים שיהיו להם כישרונות אחרים: "הייתי שמח לשיר. אני שחקן שיודע לשיר, אבל הייתי רוצה להיות שחקן שהוא גם זמר". אומר עודד. דנה בכלל חולמת על בישול: "הייתי רוצה להיות בשלנית ואופה, כי אני ממש מאותגרת במטבח, ואפילו מפחדת ממנו".

בסדרה עודד ודנה מופיעים לעתים על הבמה בפיג'מות, אבל בחיים האמיתיים לשניים בכלל אין פיג'מה! "אני לובש מכנסי טרנינג וגופייה, וישן בחורף עם גרביים. מאז ומתמיד לא היתה לי פיג'מה". מודה עודד.
"גם לי אין פיג'מה", אומרת דנה. "תמיד זה אלתור של הרגע האחרון לפני השינה. כשגרתי עם ההורים הייתי גונבת לאחי הגדול את בגדי הספורט שלו - כמה שהבגדים היו יותר גדולים ורחבים ככה כיף יותר".

תגידו, מהם שלושת דברים שהייתם לוקחים איתכם לאי בודד?
דנה:
"בגד ים, אייפון (כדי שתהיה לי מוזיקה טובה לשמוע) וספר. אי בודד יכול להיות ממש חופשה חלומית".
עודד:
"הליקופטר, כדי שאוכל לטייל מדי פעם, מחשב עם חיבור ל-wifi  כדי שאני אוכל לראות ערוץ הילדים ומשהו לנשנש. הייתי רוצה לקחת גם אנשים: את אושר, החברה שלי, טוביה, הכלב שלי ואת שאר החברים הייתי משאיר בבית ומקפיץ אותם לאי עם ההליקופטר מדי פעם".

לסיום, יש לכם מסר לקוראים?
עודד:
"כן, תיהנו מהחיים!".
דנה: "תחזיקו חזק את הבטן כי הכנו לכם עונה מטורפת. כל מה שנשאר לכם לעשות זה להתרווח על הספה וליהנות!".

וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים לעשות!

>> כתבות נוספות של "מעריב לילדים" תוכלו לקרוא בגיליון השבוע. רוצים להצטרף לחודש היכרות?

 

>> מחלקים כרטיסים זוגיים לסרט "מלכת השלג"

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן