makoland

המלצות צפייה: מה יש לראות בטלוויזיה?

בימים האחרונים חלקכם לא הולכים לבית הספר, מבלים חלק גדול מהזמן במקלט או אפילו בעיקר בתוך הבית, ומנסים להעביר את הזמן קצת יותר ברוגע ובכיף מול המסך. קבלו מספר המלצות צפייה מה הטלוויזיה מציעה לכם (הכול חוץ מחדשות!)

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 21/11/12 14:38:53

האולפן המיוחד של ערוץ הילדים

עודד פז חבר'ה, יהיה בסדר! | צילום: עודד קרני ערוץ הילדים התחיל כבר בסוף השבוע האחרון לשדר לכם רצועה יומיומית ברוח המצב. היום ומחר החל מהשעה 15:00 יוביל מנחה הערוץ, עודד פז, שני שידורים מיוחדים, במסגרתם הוא ינסה להעביר ולהסביר לצופים הצעירים את המתרחש בשפה הנכונה והמוכרת להם.

במסגרת השידורים ישוחח עודד עם מומחים וייתן עצות כיצד לפעול בזמן אזעקה ובשעות המתוחות במטרה להפיג את המתח ולהעביר בצורה הטובה ביותר את השהות במקלטים ובמרחבים המוגנים. היום יתארחו באולפן חיים יבין וכוכבי גאליס: ליאור כהן ונווה צור. מחר יתארחו איתן שוורץ והקוסם שימי אטיאס.

ועוד המלצות בערוץ הילדים:

ביום שבת יהיה מרתון פיג'מות - 4 פרקים ברצף בשעה 9:55 ובשעה 15:30 ישודרו 4 פרקים נוספים.

שידור נוסף של גמר "הכלב של המדינה" יהיה ביום שישי בשעה 15:00.

איתי שגב וקישקשתא עושים שמייח בחינוכית

החל מיום חמישי משדרת הטלוויזיה החינוכית הישראלית בערוץ 23 תוכניות מרגיעות לילדים ברצף, 24 שעות ביממה.

במסגרת זו משובצות תוכניות חדשות של קישקשתא הייחודיות להתמודדות עם מצבי לחץ ומשבר: כניסה למרחב מוגן, מהי אזעקה, התמודדות עם רגשות פחד, חשיבות השיחה עם ההורים כשקשה ועוד. בנוסף, משודרות תוכניות נוסטלגיה: "בלי סודות", "פרפר נחמד" ותוכניות חדשות של "פופיק", "גאון של אבא" ועוד.

אין תמונה הכול בחיוך

בתחילת השבוע התגייס איתי שגב, השורד האחרון למשימה, ויחד עם קישקשתא ופופיק, בובות הערוץ האהובות על הילדים, הוא משוחח לאורך הבוקר עם ילדים מהדרום שמגיעים לאולפן ועם ילדים שמתקשרים לקבלת תמיכה.

ערוץ הופ! נון סטופ

אין תמונה אין מה לדאוג חמודים עקב המצב פותח ערוץ הופ! את שידוריו לאורך כל היום והלילה ומציע מגוון תוכניות אהובות לילדים, למשל: "ממלכת טוביהו" בכיכובו של סבא טוביה ( ימים א'-ה', בשעות: 07:30, 16:00, 18:45), "חברים מסביב לעולם" - סדרה תיעודית שמציגה בכל פרק ילד ממדינה אחרת (ימים א'-ה' בשעה 7:55) ו-"בננות בפיג'מות" (ימים א'-ה' בשעות 14:55 ו-19:30).

 
מרתון סדרות בניקלודיאון ובניק ג'וניור

ערוץ ניקלודיאון (אפיק 47 ב-yes, ערוץ 84 ב-HOT) משדר בימים אלה מרתון עם הסדרות הכי אהובות של הערוץ. בין התכניות: דורה, בובספוג, קסם של הורים, קונג פו פנדה, חברים בחווה, אוואטאר, האגדה של קורה, ביג טיים ראש ועוד.

אין תמונה להירגע עם הפינגווינים בנוסף, הערוץ ימשיך לשדר את העונה החדשה (השלישית במספר) של התכנית האהובה "הפינגווינים ממדגסקר" בכל יום רביעי בשעה 16:30.

גם ערוץ ניק ג'וניור (ערוץ 85 ב-HOT) משדר את מיטב התכניות האהובות של הערוץ והבולטת ביניהן היא תכנית המקור החדשה "זמן לזוז שמשודרת בימים א'-ו' בשעה 7:35 (שידורים נוספים בשעה 13:40 ו-18:35). התכנית מלמדת אתכם כיצד להזיז את הגוף ולחזק את השרירים.

אין תמונה יאללה לזוז, אל תגמרו כמו בוב ספוג כל פרק מספק מבחר תרגילי התעמלות שמוגשים כסיפור בחרוזים ומשלבים חפצי בית נפוצים. התרגילים מודגמים על ידי מדריך קפוארה ושתי מתופפות ומתאפיינים במקצבי סטריט דאנס. בקיצור, גם אם אתם בבית מול הטלוויזיה, אל תהיו בטטות!

 חוגגים עם דיסני

בערוץ דיסני משודרים מלא דברים כיפיים שישכיחו מכם את מה שקורה עכשיו. החודש השיק ערוץ את סדרת האנימציה הקומית החדשה "גרוויטי פולס" ויש כאלה שממש חוטפים כאב בטן מרוב צחוק. הסדרה עוקבת אחרי דיפר ומייבל, אח ואחות שמגיעים לחופשת קיץ אצל הדוד שלהם שגר במקום הכי מוזר בעולם - "גרביטי פולס", בצפון מערב ארה"ב. יש שם זומבים, ערפדים, אנשי זאב ועוד יצורים שמעבירים את הצמד הרפתקות מוטרפות. הסדרה משודרת בימים א'-ו' בשעה 16:50.

גרביטי פולס צחוקים אתם | צילום: דיסני ישראל

בנוסף, במסגרת "רצועת הלייב אקשן" של הערוץ הושקה העונה השנייה של סדרת הקומדיה האהובה והמצליחה "החרשנים" (ימי חמישי בשעה 19:00). יש גם פרקים חדשים בעונה השנייה של "קיק" בכיכובו  של הילד הכי נועז בטלוויזיה (ימים א'-ו' בשעה 17:15).

אגב, לאחים הקטנים אתם מוזמנים לגלות שדיסני ג'וניור פתוח עכשיו בחינם! החודש הושקה שם הסדרה "סיפורים על חברות עם פו הדב" בכיכובו של הדוב האהוב על כולנו (ימים א'-ה' בשעה 19:55).


>> החיות שהתגייסו למבצע בעזה

>> צפו: הפתעת בת מצווה בשידור חי לילדה מהדרום

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן