makoland

תפריט סרטי הילדים לחורף 2010 -2011

להוליווד, כנראה, אין הרבה מה לחדש לנו והרעיונות הולכים ואוזלים כך. איליה ברבנר מגיש לכם את תפריט החורף של 2010-2011, ומזהיר: זה הולך להיות חורף ממוחזר ומחומם

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 14/10/10 14:06:38

אומרים שסוס מנצח לא מחליפים, אבל נראה שהחורף הקרוב עומד להיראות כמו מירוץ סוסים. אז נכון, הם אמנם מנצחים, אבל הם זקנים, עייפים וכאלה שהשתתפו בהרבה יותר מדי מרוצים.

חלק, שלא לומר רוב הסרטים שאנחנו עתידים לקבל בחורף הקרוב הם עיבודים. מה זה אומר? שאת הסרטים שנקבל ראינו כבר בגרסה כזו או אחרת בעבר, בעיקר בגלל שהם שחזורים של ספרים, סדרות וסרטים מהעבר.  נראה שלהוליווד אין הרבה מה לחדש והרעיונות הולכים ואוזלים כך שתפריט החורף של 2010-2011 הולך להיות ממוחזר ומחומם, נקווה לפחות שכמו ליידי גאגא, הבמאים ידעו למחזר כמו שצריך. אחרי הכל, כפי שכבר למדנו, מחזור הוא טוב לסביבה. בחלק מהמקרים.

סקרנים לדעת מה הסרטים שיגיעו לאקרנים החורף? הנה הרשימה המלאה

הארי פוטר ואוצרות המוות(נובמבר 2010) -  Harry Potter and the Deathly Hallows

הארי פוטר, הקוסם והאגדה שמשגע את עולם הספרות והקולנוע, מגיע אל השלב האחרון והסופי שלו (בינתיים) עם מה שאמור להיות התחלת לימודיו של דניאל רדקליף בכיתה י"ב.

כשיצא ב-1997 הספר הראשון בסדרת "הארי פוטר" אף אחד לא היה יכול לנחש איזו הצלחה אדירה הוא יגרוף. היום, 13 שנים אחרי, מסיים הנער הממושקף (בגרסתו הקולנועית) את התיכון, במה שעתידה להיות השנה המטורפת בחייו.

בשנה השביעית ללימודיו בהוגוורדס מצב הדברים נראה רע במיוחד עבור פוטר. מאז מותו של דמבלדור וולדמורט אוכלי המוות הולכים ומתחזקים ומאיימים להשתלט על בית הספר ומשרד הקסמים. הארי פוטר, רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר נחלצים להציל את המצב ויוצאים למסע להשמדת ההורוקרוקסים האחרונים.

הסרט יחולק לשני חלקים כאשר הראשון יצא בנובמבר 2010 והשני ביולי 2011. מפיק הסרט, דיוויד היימן, סיפר בראיון ל"טיימס" כי "אוצרות המוות כה עשיר, הסיפור כה צפוף ויש כל כך הרבה קווי עלילה שבאים על פתרונם, שלאחר דיון עם ג'יי קיי רולינג הגענו למסקנה שיש צורך בשני חלקים". דווקא נדמה שאולפני "האחים וורנר" ניסו לגרוף עוד קצת כסף, אבל לא ממש איכפת לנו, בעיקר כי סוף מרשים לסאגת הארי פוטר יהיה שווה את הציפייה.

אין תמונה הארי פוטר ואוצרות המוות

פלונטר( נובמבר 2010) -tangled

אם רפונזל תמיד הצטיירה בדמיונכם כנסיכה שברירית וחסרת אונים שגרה במגדל גבוה ומרוחק, אז דמיינו אותה שוב. בעצם, יודעים מה? צרו לה גרסת אנימציה ממוחשבת בשלושה מימדים, כי רפונזל גרסת 2010 של דיסני היא הכל חוץ משברירית וחסרת אונים. נראה שבמאי הסרט, נתן גרנו ובירון הווארד שהביאו לנו גם את "בולט", עיבדו לקולנוע באופן די חופשי את האגדה הקלאסית של האחים גרים.

הגנב השרמנטי פלין ריידר (זכארי לוי) בורח מרודפיו, מגיע בטעות אל מגדלה של רפונזל (מנדי מור), נסיכה יפהיפייה עם מחלפות שיער בלונדיניות באורך 20 מטרים שנכלאה במגדל מאז הייתה תינוקת. רפונזל, או "פעמונית" בתרגום ישיר מאגדות האחים גרים, מציעה לו לברוח יחד, והם יוצאים למסע גדוש הרפתקאות, הומור ואהבה.

אפשר לדון הרבה בשינוי הפמיניסטי שעברה רפונזל מנסיכה בודדה שיושבת במגדל ומחכה לנסיך על הסוס הלבן של האחים גרים לנסיכה המפולפלת של דיסני אשר לוקחת את גורלה בידיה ומשמתמשת בגנב שנקלע למגדלה כדי לשנות את גורלה, אבל היי, אנחנו בסך הכל באנו לראות קומדיה רומנטית.

סיפורי נרניה (דצמבר 2010) המסע בדורך השחר

אין תמונה מתוך הסרט פלונטר

נראה שלקראת חג המולד הממשמש ובא מתכננים באולפני פוקס לתת לנו מנה שלישית וגדושה של סיפורי נרניה. "המסע בדורך השחר", המבוסס על הספר החמישי בסדרה של קלייב סטייפלס לואיס, ממשיך את קו העלילה אחרי "האריה, המכשפה וארון הבגדים" ו"הנסיך כספיאן".

 אדמונד ולוסי פבנסי ובן דודם יוסטוס סקראב שבים לממלכת נרניה דרך תמונה מכושפת. שם, על ספינה בשם "דורך השחר" הם פוגשים את כספיאן הצעיר, מלך נרניה שבנה את הספינה על מנת להחזיר את שבעת הלורדים מהגירוש אליו נשלחו על ידי דודו הרשע מירז. מסעם להצלת נרניה לוקח אותם אל האיים מסתוריים שבמזרח, בדרכם הם יפגשו נהר גועש זהוב, יצורים קסומים ואויבים אכזריים.

ולנו נשאר רק להבין מדוע כדי להציל את הממלכה הקסומה חייבים להביא כמה נובים מבחוץ, שלא ממש יודעים משהו על העולם המופלא אליו הגיעו, ולהפקיד בידיהם את גורלה. ואם כבר, אז למה מסתפקים בשלושה נערים מבולבלים? לו אנחנו היינו המלך כספיאן, היינו מביאים ללא ספק את ואן-דם וג'קי צ'אן.

אין תמונה מתוך הסרט: סיפורי נרניה

מסעות גוליבר (דצמבר 2010 ) - Gulliver's Traveles

והנה עוד עיבוד מחודש ליצירה קלאסית. "מסעות גוליבר" של הסופר האנגלי ג'ונתן סוויפט יצא במקור ב-1726 והפך לרב מכר בין לילה. התסריטאים ג'ואי סטילמן וניקולאס סטולר והבמאי רוב לטרמן ינסו להפוך את הספר לקומדיה הטובה של 2010.

אומן הקומדייה ג'ק בלאק חוזר בחג המולד הקרוב כלמיואל גוליבר, פקיד דואר לא יוצלח שנשלח לכתוב כתבה על משולש ברמודה. אחרי סערת ים גועשת מוצא עצמו גוליבר על אי בשם ליליפוט, קשור על ידי אנשים שלא מתנשאים ליותר מעשרה סנטימטרים. גוליבר עושה את דרכו משיעבוד על ידי מלך ומלכת האי ללהיות גיבורם של אנשי ליליפוט הקטנטנים.

אם נבחן את הסרט על פי הקאסט שלו, ג'ק בלאק הגאון, אמילי בלאנט מ"השטן לובשת פראדה" ואמדנה פיט מ"הכי דומה לאהבה", נראה ש"מסעות גוליבר" בהחלט הולך להיות סרט קומדיה ענק על אי של גמדים.

אין תמונה מסעות גוליבר

יוגי דב (דצמבר 2010) - Yogi bear

זה הולך להיות חורף ממוחזר, כבר אמרנו? סליחה, חורף מעובד מחדש. הפעם החליטו אולפני "האחים וורנר" להחזיר לחיינו את יוגי הדב המפורסם.

פארק הטבע ג'ליסטון נכנס להפסדים כלכליים, וראש העיר החמדן בראון מתכנן למכור את הקרקע, מה שאומר שמשפחות האזור לא יוכלו להנות יותר מפיקניק בטבע, וגרוע אף יותר יוגי הדב וחברו הטוב בו-בו יגורשו מהבית היחיד שאי-פעם הכירו. שני הדובים מאחדים כוחות עם שומר היערות המקומי, ריינג'ר סמית' וצלמת סרטים תיעודיים בשם בשם רייצ'ל כדי להציל את הפארק מסגירה.

נראה ששמורת הטבע ג'ליסטון מאכלסת בתוכה שחקנים די מגניבים. את הדובים ידבבו בגרסה האנגלית דן אקרויד וג'סטין טימברלייק, בנוסף אליהם ישחקו בתפקיד עצמם אנה פריס הזכורה לטובה מ"מת לצעוק" וטום קוואנה המוכר מ"אד" ו"סקראבס".

סקיליין (דצמבר 2010) - Skyline

אורות כחולים מאירים את שמי לוס אנג'לס, יורדים מהשמיים ומושכים אליהם אנשים בכוח בלתי נראה, כמו זבובים לאש, הם עפים חסרי אונים אל תוך המלתעות הכחולות. חבורת צעירים אמריקאים מתעוררים ללילה של אימה כשהם מגלים שמבין העננים יורדות חלליות ענק ששואבות את כל מי שרק מביט בהן, והם נאלצים לברוח מבלי להביט אפילו לשניה למעלה.

במאי הסרט, האחים קולין וגרג שטראוס, מחזירים לקולנוע את שני הפחדים העמוקים ביותר שלנו, הצופים: הפחד מהלא נודע, כשאסור לנו להסתכל על מה שמתקיף אותנו והפחד הישן והמוכר מחייזרים. האחים שטראוס הם אמני אפקטים מהשורה הראשונה, ואחרי שהביאו לנו את "הנוסע השמיני נגד הטורף" ועשו את האפקטים עבור סרטים כמו "אווטאר" ו"300" אנחנו מצפים מהם ללא מעט. על פי הדיווחים הסרט הופק בתקציב של בין 9 ל-20 מליון דולר, מספר זעום עבור סרט בסדר גודל כזה, אך הטריילר מבטיח אפקטים, שממבט ראשון לפחות, נראים יקרים הרבה יותר. רק עם צאת הסרט נדע האם האורות הכחולים שהופיעו בשמי לוס אנג'לס אכן עמדו בהבטחתם.

אין תמונה מתוך הסרט יוגי דב

מגה מוח (דצמבר 2010) -Megamind

מגה מוח הוא מצחיק בצורה שטנית ולוקח את ז'אנר סרטי גיבורי העל לכיוון סאטירי בקומדיה משעשעת. בדיבובם של בראד פיט, טינה פיי, וויל פארל, בן סטילר וג'ונה היל. בדיבוב לעברית משתתף יחזקאל לזרוב.

מגה מוח הוא הנבל הכי מבריק שהעולם אי פעם ידע, אך הוא לא ממש מוצלח. במשך השנים הוא ניסה לכבוש את העיר התחתית בכל דרך שניתן להעלות על הדעת, אך כל ניסיון הביא לכישלון אדיר, תודות לגיבור העטוף בגלימה המכונה "מטרו גבר".

רנגו (אפריל 2011)- Rango

את אחד מסרטי האנימציה השווים והמחדשים של החורף נקבל כנראה רק בסופו, באפריל 2010 עם ניחוח כבד של מערבון אמריקאי. רנגו, בדיבוב המבטיח של ג'וני דפ, הוא זיקית שחי כל חייו באקווריום. רנגו היה בטוח שהוא גיבור עד שיצא למסע במערב הפרוע של אמריקה, בדרכו הוא עתיד לפגוש יצורי מדבר מוזרים וחיות מסוכנות. רנגו מגיע לעיירה בשם דירט (בוץ) ועד מהרה מתגלגל להיות השוטר המקומי, תפקיד שעל פי כמות המצבות בבית הקברות של העיירה לא מבטיח חיים ארוכים.

מפיקי הסרט טוענים כי בסרט נעשה טכנולוגיה חדשנית של התאמת פני הדמויות הממוחשבות להבעות השחקנים המדבבים. מכיוון שתאריך שחרור הסרט עוד רחוק, אנחנו קיבלנו רק טיזר קצר ממנו תחת הכותרת המסקרנת "רנגו - זיקית במשבר זהות", אך שיתוף הפעולה בין במאי הסרט גור וז'ינסקי לג'וני דפ, הביא לנו בינתיים את "שודדי הקריביים", כך שלגבי הסרט הזה אנחנו אופטימיים.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: סרטים   חורף   ילדים  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן