makoland

רגע, מה, ג'סטין ביבר הוא בכלל בחורה?

יכול להיות שג'סטין הצליח לשטות בנו כל הזמן הזה והוא לא נמנה עם בני המין הגברי? האם תעודת הזהות שלו מזויפת ולא מדובר בנער מתבגר אלא בבחורה בת 22? מבולבלים? יש לנו סרטון להראות לכם, שיבלבל אתכם עוד יותר

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 10/07/11 14:51:35

זה כל כך נראה כמו ג'סטין ביבר, זה כל כך נשמע כמו ג'סטין ביבר, אבל זה לא הוא - אלא היא. מדהים עד כמה דני שי, בחורה בת 22, דומה מכל בחינה שהיא לכוכב הצעיר. ממש כמוהו, גם היא התחילה את דרכה המוזיקאלית בפרסום שירים באינטרנט. לאחרונה היא התפרסמה באודישן טלוויזיוני בתכנית לגילוי כשרונות "America's Got Talent". השופטים ההמומים התקשו למצוא את ההבדלים בינה לבין ביבר. צפו באודישן ותבינו למה...

שי בכלל לא הייתה מודעת לקיומו של ביבר בן ה-17 עד שלפני כשנה אנשים התחילו להתבלבל בינה לבינו באופן בלתי פוסק. היא נכנסה לנעליו, החלה להתלבש ולשיר כמוהו, ולהעלות ברשת קליפים שבהם היא שרה את שיריו, ודנה בדימיון המופלא ביניהם.  באשר לתספורת הזהה, שי מתעקשת שמדובר בצירוף מקרים, כי היא מסתובבת ככה כבר שנים.

שי מנסה לנצל את הפרסום על מנת לפרוץ בתור זמרת בפני עצמה. היא מבקשת מהגולשים המשועשעים לראות בה מעבר לכפילה של ביבר ולהאזין למוזיקה המקורית שלה. היא עוסקת במוזיקה למעלה מחמש שנים ולאחרונה לוקחת את העניין יותר ויותר ברצינות.

דני מתקשה להפריד את עצמה מן הזמר ביבר, אבל היא משתוקקת לפגוש אותו פנים מול פנים. היא לא תתנגד לשיר אתו דואט.

ולסיום, קאבר לא רע בכלל שהיא עושה גם לשיר של אמינם, "Love the Way You Lie". בינה לבינו קצת יותר קשה להתבלבל, אבל בכל זאת, יצא לה נחמד מאוד.

 

 

 

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: ג'סטין ביבר   דני שי  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן