makoland

איך את מסנוורת אותי

בקיץ הזה אנחנו נכנסים לתוך מכונת הזמן וחוזרים אל האייטיז, אל הימים שבהם זה היה לגמרי נורמאלי להיראות כמו טושי מרקר מהלכים ולסנוור את כל מי שבא מולנו. קבלו כמה אופציות לשילובים אופנתיים כדי שתהיו זוהרים מתמיד בקיץ הקרוב

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 25/05/11 13:02:24
אופנת ניאון איזו מגניבה אני! | צילום: Izabela Habur, Istock

אחד מהטרנדים הלוהטים שהולכים לעשות לנו את הקיץ הקרוב הוא טרנד צבעי הניאון. זה הזמן להצטייד בכמה פריטי לבוש בצבע בוהק ולסנוור את כולם עם המלתחה הזרחנית החדשה שלך. בחרנו בשבילך כמה אופציות לפריטים ולשילובים בצבעים חצופים ונועזים שישדרגו לך את המראה לעונה החמה.

טופ זרחני

בתוך ים של שעמום בגווני שחור לבן, תני אותה בהפתעה צבעונית ותתבלטי מעל פני השטח העם טופ בוהק במידה שבמכוון גדולה עלייך. גופייה בהירה בגזרה מקורית תיראה מעולה על מכנסי סקיני שחורות או חצאית קצרה. שדרגי את המראה עם כמה צמידים צבעוניים ויש לך לוק מנצח.

אופנת ניאון 3 הכי אייטיז | צילום: istockphoto

ג'ינס וניאון

ג'ינס זה קלאסי, אבל ניאון זה פנטסטי!  לכי על לוק מקורי של הפוך-על-הפוך עם מכנסון קצר בצבע זרחני וחולצת ג'ינס מכופתרת, זה יראה מעולה עם סנדלים גבוהות, וייתן לך תחכום עירוני מגניב.

צורות גיאומטריות

הדפסים פרחוניים נמצאים בכל מקום הקיץ. לכן, כדאי להתבלט עם פסים וצורות גיאומטריות שיוצרות דוגמא אסימטרית. השילובים הצבעוניים האלו מחמיאים כמעט לכל גזרה ויוצרים מראה צעיר ורענן, כך שהקיץ הגיע הזמן להפוך לאשלייה אופטית מהלכת, ועוד כזו עם סטייל מהמם!

סירה זורחת

נעלי סירה שטוחות בצבע ניאון בוהק יכולות לשדרג את הג'ינס שלך בכמה רמות. נעלי אותן עם סקיני צמוד ותיראי מדהים או נסי אותן עם שמלה קיצית קלילה לכמות צבע בלתי צפוייה.

משקפי אייטיז

אחד מפריטי החובה שמלווים אותנו אל תוך הקיץ הקרוב הוא משקפי רטרו בסגנון שנות השמונים. משקפי פלסטיק עם מסגרת עבה וצבע בוהק ייראו עלייך מעולה בים או סתם ביום אפור שדורש קצת צבע.

כלב-משקפיים ורודים קול בייבי | צילום: istockphoto
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: ניאון   אופנה   בגדים   קיץ  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן