makoland

סאבלימינל מגלה לכם איך תהפכו לראפרים מצליחים (כמעט כמוהו)

כל אחד רוצה להיות זמר, ואם לא זמר, אז ראפר (שזה גם זמר, כמובן, אבל של ראפ והיפ הופ). סאבלימינל נותן לגולשי מקולנד חמישה טיפים מנצחים איך להיות ראפרים טובים. אחרי זה גם נגלה לכם מה צריך לעשות כדי שסאבלימינל יבצע שיר שלכם!

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 12/11/12 14:09:43
אין תמונה היי אנשים, תהיו אמיתיים!

 לא תאמינו, אבל סאבלימינל (קובי שמעוני) החל את דרכו המוזיקאלית עוד במאה הקודמת, בשנת 1995. כבר בגיל 12 הוא שר ראפ להנאתו ובגיל 13 הוא הכיר את יואב אליאסי (ידוע בכינוי: "הצל"). הם התחברו דרך אהבתם למוזיקה השחורה והופיעו במועדונים.

במהלך שנות הנעורים צברו סאבלימינל והצל קהל רב של מאזינים ובשנת 2001 הוציאו את אלבום הבכורה "האור מציון". הם גם הקימו את משפחת ת.א.ק.ט והפיקו ביחד עם אמנים רבים וצעירים שורה ארוכה של להיטי היפ הופ. מי יותר מתאים מאשר סאבלימינל, שניסה להגשים את חלומו כבר בגיל שלכם, לתת לכם טיפים איך תוכלו להתחיל קריירת ראפ בעצמכם?

היי סאב, מה הדבר הראשון שתגיד לילד שרוצה להיות ראפר?
"מי שרוצה להיות מפורסם או להיות כוכב בדרך כלל לא ממש מגיע לכלום!".
וואלה?
"הכוכבים האמיתיים הם אלה ששואפים להיות הכי טובים! אלה שלקחו את הכישרון הספציפי שלהם ושיפרו ושיפרו וניסו וטעו ולמדו והמשיכו עוד ועוד עד שהצליחו. הם נהיו כוכבים ואהובים כי הם טובים יותר מהשאר במשהו ספציפי ומוערכים על כך. אלה שמתפוצצים בתקשורת ברגע ונהיים כוכבים על ריק ב-99 אחוזים מן המקרים נופלים מהעמדה הזאת באותה המהירות".

סאבלימינל, מהשטויות יוצאים הדברים הכי יפים | תמונת AVI: mako

קבלו מסאבלימינל חמישה טיפים מנצחים איך להיות ראפר:

1. "ראפר חייב להיות אמיתי ואותנטי - לא משנה אם הוא מצחיק, מרגש או עצבני, המילים שהוא שר חייבות להיות המילים האמיתיות שלו והוא חייב לעמוד מאחוריהן".

2. "למצוא נושא מעניין לשיר עליו - לא משנה מה אתה בוחר לכתוב: שיר שמח ומקפיץ או עמוק ומרגש, חשוב מאוד שתבחר טוב נושא מעניין שאתה מתחבר אליו ותראה בראש את ה'סיפור' שאתה רוצה להעביר עוד לפני שאתה הופך אותו לשיר".

3. "לשמור רעיונות ושורות שפתאום קופצים לראש - ראפר טוב מתעסק בזה כל הזמן, כל היום, כל יום. כשתשבו לכתוב פתאום תגלו את הערך הגדול של כל השטויות ששמרתם ומשם נולדים דברים יפים".

4. "להופיע כל הזמן על כל במה בכל מקום - לנצל כל הזדמנות תמיד, להשקיע, לכתוב, להקליט ולהופיע הרבה. כמה שיותר ככה תשתפרו".

5. "תמיד לשאוף להשתפר ולהתחדש ולהתקדם - להתייחס לכל מה ששונה מוזיקאלית כאתגר. ראפר אמיתי יכול לרכב על כל משטח מוזיקלי, מצדי אפילו טנגו, ולהמציא פלואו מיוחד בשבילו שיעבוד יפה".

תודה סאב! רשמנו לעצמנו הכל.

אין תמונה תופיעו כל הזמן ובכל מקום

ועכשיו, בואו נספר לכם מה אתם צריכים לעשות כדי שסאבלימינל בכבודו ובעצמו יבצע שיר שלכם! קודם כל, אתם צריכים לכתוב שיר, זה ברור, אבל איך סאב יבצע את השיר שלכם, ולא רק את השיר שלכם, אלא גם של חבר שלכם, ושל החבר של החבר שלכם?

מכירים את התה הקר החדש הזה, "פיוז טי"? המותג יעלה בימים הקרובים עם אפליקציה חדשה בפייסבוק שתאפשר לכל משתתף להפוך ליוצר של וידאו-קליפ מקורי בכיכובו של סאבלימינל. זה עובד כך: אתם בוחרים את המילים של השיר מתוך מאגר המילים הקיים, יוצרים מתוכן את השיר המקורי שלכם, ואז יכולים לצפות בסאבלימינל מבצע אותו אונליין לצלילי קצב הראפ של הפרסומת של המשקה.

יש גם אפשרות לעצב רקע ואת צבעי הקליפ על ידי בחירת טעם המשקה האהוב עליכם. חוץ מזה שזה מגניב, מי שייצור את הקליפ הכי מקורי יזכה באספקת Fuze Tea למשך שנה שלמה!


>> רבקה בלאק החדשה: ניקול ווסטברוק

>> רוצים זוג כרטיסים לסרט "דמדומים 4 - שחר מפציע חלק 2"?

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פיוז טי   סאבלימינל   fuze tea  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן