makoland

כבר לא ילדה

היא רק בת 18 וכבר הספיקה להוציא כמה אלבומים מצליחים ולככב בסדרה אהובה: עם רשימת הצלחות וכיבושים מאחוריה, מיילי ממש לא מתכוונת לעצור

איליה ברבנר | | פורסם 20/01/11 23:05:36

לפני פחות מחודשיים מיילי סיירוס חגגה את יום הולדתה ה-18, ובנוסף לכך הפרק האחרון של סדרת הקאלט שלה "האנה מונטנה" שודר בארה"ב, ובכך אפשר לומר שמיילי סוגרת תקופה בחייה. ואיך אפשר לסיים תקופה בלי מסיבת סיום נאותה?

אין תמונה מיילי סיירוס אין תמונה "Can’t Be Tamed"

עם 3 אלבומים משלה, 5 אלבומים של "האנה מונטנה", אינספור להיטים וקריירת משחק באמתחתה מיילי סיירוס היא אולי הדבר הכי חם בעולם המוזיקה. מאז צאת אלבומה האחרון "Can’t Be Tamed" מוכיחה לנו סיירוס שהיא כבר ילדה גדולה, עם תדמית בוגרת ומשוחררת. מיילי היא כבר מזמן לא אותה ילדה בת 13 מהעונה הראשונה של "האנה מונטנה".

סיירוס הייתה שותפה מלאה בכתיבת השירים לאלבומה הנוכחי ויחד איתה עבדו עליו המפיקים והכותבים הכי חמים בשוק המוזיקה, בינהם ג'ון שנקס וצמד הכותבים "רוק מאפיה". הקו המוזיקלי השולט באלבום הוא פופ-דאנס עם מילים שמדברות בעיקר על חופש ושחרור. את הרדיו ו-MTV כבר חורכים שיר הנושא של האלבום "Can’t Be Tamed" והלהיט האחרון והמצליח "Who Owns My Heart".

בנוסף לאלבום הרגיל, יצאה לחנויות גם מהדורת Deluxe Edition שכללת DVD מיוחד של הופעתה של סיירוס מתוך מסע ההופעות "Miley World" בדצמבר 2009, וקטעים בלעדיים של רעיונות, מאחורי הקלעים וביקור של מיילי בלונדון.

היום אף אחד כבר לא יכול להתווכח על כך שמיילי סיירוס היא אחת הכוכבות הגדולות של השנים האחרונות, וכדי להבין איך היא הגיעה לאן שהגיעה הבאנו לכם סקירה של דרכה של הכוכבת, ממש מהיום הראשון ב-23 לנובמבר 1992.

אפשר לומר שמיילי סיירוס נולדה להיות כוכבת, ובזמן שאמנים האחרים רק עשו את צעדיהם הראשונים בעולם המוזיקה בגיל 18, מיילי ספגה מוזיקה בבית מאז שהייתה תינוקת. זה כנראה מה שקורה כשאבא שלך הוא כוכב קאנטרי ענק. בילי ריי סירוס, לקח את ביתו בקטנה להופעות ואף סידר לה תפקיד לצידו בסדרת בית החולים שלו "DOC", שם גם התחיל החלום להיות שחקנית.

אין תמונה מיילי סיירוס על הבמה

סיירוס לקחה שעורי משחק בטורונטו ובגיל 11 כבר קיבלה תפקיד קטן ב"Big Fish" של הבמאי טים ברטון. זמן קצר מאוחר יותר, כששמעה על כך שערוץ דיסני מחפש שחקנית לסדרה החדשה שלו "האנה מונטנה", היא שלחה קלטת שלה, אך לא התקבלה בגלל גילה הצעיר. מיילי לא הסכימה לוותר, ולבסוף היה זה כישרון השירה שלה, שנוסף לכישרון המשחק, שגרם למפיקים לקחת אותה לתפקיד חייה.

ב-2006 כשהייתה רק בת 14 יצא האלבום הראשון אותו הקליטה סיירוס, שהוא בעצם פס הקול הראשון של הסדרה וכלל שמונה שירים אותם ביצעה כ"האנה מונטנה" כוכבת הסדרה. אף אחד לא יכול היה לנחש שהאלבום יהיה מצליח כל כך במכירות ואף ישבור שיא כפס הקול הראשון של סדרה שכבש את המקום הראשון במצעד האלבומים של ה"בילבורד" האמריקני. שנה מאוחר יותר, בעקבות הצלחת פס הקול הראשון, כשמיילי כבר חתומה בחברת ההפקות של דיסני, יצא הדיסק הכפול  "Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus", ששילב בתוכו פס קול של העונה השנייה של "האנה מונטנה" ואלבום ראשון של מיילי, מתוכו כתבה הזמרת שמונה שירים.

בשנת -2008 הקליטה מיילי סיירוס את האלבום“Breakout”  שהיה אלבומה הראשון כיוצרת ללא קשר לסדרה ומיתג אותה ככוכבת בפני עצמה. אך יחד עם הקריירה הנפרדת שלה כזמרת המשיכה מיילי לשחק ולהקליט אלבומים עבור הסדרה. היא כמובן גם המשיכה לשבור כל פעם מחדש שיאי מכירות, ואחרי פס הקול של העונה השלישית "Hannah Montana 3" ופס הקול של הסרט  "Hannah Montana: The Movie", הפכה מיילי סיירוס לזמרת הצעירה ביותר שהכניסה 4 אלבומים לראש מצעד ה'בילבורד' בארה"ב.

מיילי סיירוס- חולצות משובצות מיילי סיירוס | צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL

אך גם אחרי שיאים כאלה, הקריירה של סיירוס לא הראתה סימני דעיכה ורק המשיכה לנסוק לגבהים חדשים, הלהיט "Party in the USA" נכנס היישר למקום השני למצעד הסינגלים והרקיד מיליוני צעירים בכל רחבי העולם, מיותר לציין שגם "The Time of Our Lives" ה-EP מתוכו יצא השיר, הפך ללהיט במכירות.

עם רשימת הצלחות וכיבושים מאחוריה שספק אם יש כוכבת בגילה הספיקה להשיג, מיילי ממש לא מתכוונת לעצור, היא הולכת לכבוש את העולם וכמו שהיא בעצמה אומרת, אי אפשר לאלף אותה.

 

העונה החדשה של סדרת הטלוויזיה "Hannah Montana Foever" עלתה בימים אלו לשידור רק בערוץ דיסני.

רוצים לזכות באלבומים של מיילי סיירוס? בואו לענות על החידון

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מיילי סיירוס   מיילי  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן