makoland

אסטרולוגיה ילדים: מה צפוי לכם בשבוע שלאחר סוכות?

תחזית אסטרולוגית המתאימה בדיוק לכם: כל מה שאתם רוצים לדעת בתחום החברות, היחסים, ההחלטות והקטעים המצחיקים שצופים לכם הכוכבים. והשבוע - לקשתים צפויות המון היכרויות חדשות, לדגיגים צפוי שידרוג בהופעה החיצונית

אלטרנטיבלי | פורסם 03/10/10 10:30:41
black bord אסטרולוגיה מיוחדת לילדים | צילום: marekuliasz, Istock

טלה 

אכזבה: אתם מצליחים לשכוח קטעים שאכזבו אתכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תחזרו על שגיאות שהתבאסתם בגללן.

הופעה: הקטעים הרומנטיים גורמים להופעה החיצונית שלכם להיות מדליקה וזוהרת מתמיד. כל מה שהייתם צריכים זה קצת אהבה והרבה ריגושים.

אקשן: הסטייל הטבעי שלכם מושך אליכם מחזרים שמכורים לאקשן. זה לגמרי בסדר, כל עוד הבחירה שלכם נופלת על מישהו מסוים אחד.

התאמות: אתם הכי מתאימים למחזרים חביבים, ידידותיים, מתחשבים ומעניקים, או בפשטות – לילידי מזל מאזניים. גם שני מזלות האוויר הנוספים – תאומים ודלי, עשויים ללכת לא רע.

שור

חלומות: מישהו שבא לכם בחלומות, מופיע כדי לספר לכם משהו מפתיע. כדאי לכם לתמרן את הקטע הזה בכיוון שנוח לכם ומתאים לכם.

זורמים: הכוכבים שלכם זורמים השבוע עם מקומות מדהימים ליציאות ולבילויים. אל תדפקו חשבון לכאלה שלא מוכנים לפרגן לכם.

דיבורים: יש דיבורים על נסיעה ארוכה או על קטע חברתי מוטרף. אם זה תופס ערוץ מוזר מדי, כדאי שתחליפו מילים עם ההורים שלכם.

קשרים: אתם הכי מתאימים למחזרים מסתוריים, רומנטיים, חכמים ומתוחכמים, או בפשטות – לילידי מזל עקרב. גם שני מזלות המים הנוספים – סרטן ודגים, עשויים ללכת סבבה.

תאומים

הפתעות: קופידון דוחף אתכם לזרועותיו של רומן שכבר הרבה זמן מקנן לכם בראש. ככל שהדברים יראו מפתיעים יותר, ככה הם גם נכונים יותר.

שמיים: לכוכב שעושה לכם את זה קוראים מרקורי [כוכב חמה בעברית] והוא זה שגורם לכם להיות כל כך תקשורתיים ובעלי קסם אישי.

חשיפה: אתם גורמים למישהו להשמיע לכם את מה שהיה לכם בראש לשמוע. יש מצב שהוא מתוודע על הרגשות שיש לו כלפיכם.

מזלות: אתם הכי מתאימים למחזרים הרפתקניים, עצמאיים, פתוחים ובליינים, או בפשטות – לילידי מזל קשת. גם שני מזלות האש הנוספים – אריה וטלה, עשויים להצליח בגדול.

סרטן

אווירה: אנרגיות טובות מתקנות בלגאנים ישנים ומביאות איתן אווירה טובה ביניכם לבין חברים ובני משפחה. חום ואהבה צפויים לכם בכל מקום.

מסתוריות: קופידון רומז שהכי כדאי לכם להיות קצת יותר מסתוריים. זה אומר שאם אתם מאוהבים, אז אל תראו את זה עד שלא תהיו בטוחים ברגשותיו של הצד השני.

שיגורים: רמז שאתם משגרים ברגע הנכון ובכיוון הנכון, משאיר מאחור את המתחרים שלכם. זה אומר שיש לכם אחלה סיכויים לנצח בתחרות הזו.

אהבה: אתם הכי מתאימים למחזרים נאמנים, יציבים, מסורים ושאפתניים, או בפשטות – לילידי מזל גדי. גם שני מזלות האדמה הנוספים – שור ובתולה, עשויים לבוא בחשבון.

אריה

מתנה: מגיעה אליכם מתנה שעברה לא מעט בלגאנים וטלטולים. לא נורא, יותר טוב שהיא מגיעה קצת מאוחר, מאשר לעולם לא. זרקורים: אתם מצליחים למשוך אליכם את אור הזקורים, בדיוק כמו שאתם אוהבים.

מופנמות: אתם גורמים למישהו להסתבך בלשון שלו כשהוא מספר לאחרים על היחסים שלו איתכם. זה אומר שהוא מתבייש להודות באהבה שלו.

שידוכים: אתם הכי מתאימים למחזרים מקוריים, ייחודיים, אינטליגנטיים ומדהימים, או בפשטות – לילידי מזל דלי. גם שני מזלות האוויר הנוספים – תאומים ומאזניים, עשויים לזרום עם הראש שלכם.

בתולה

שמועות: צפויה פגישה מפתיעה עם מישהו שעד עכשיו רק שמע עליכם, אבל לא יצא לכם להיפגש. מה שקורה במציאות, שונה ממה שקורה בדמיון.

פגישות: יוצא לכם לפגוש אנשים שהראש שלהם לא כמו הראש של אנשים שאתם רגילים לפגוש. יש לזה הרבה יתרונות, אבל גם לא מעט בלגאן. חומר למחשבה.

בחירות: כדאי שתקשיבו ללב שלכם עוד לפני שאתם בוחרים מישהו מסוים אחד. צפויה לכם הפתעה ענקית כשתשמעו מה שיש לו [ללב] לומר.

חיזורים: אתם הכי מתאימים למחזרים יצירתיים, ביישנים, רגישים ורומנטיים, או בפשטות – לילידי מזל דגים. גם שני מזלות המים הנוספים – סרטן ועקרב, עשויים לשדר איתכם על גל אחד.

מאזניים

החלטות: צפויים קטעים שעושים טוב לאלה מביניכם שמחפשים אטרף, אבל לא ממש תורמים למי שמחפשים יציבות. תצטרכו להחליט בין זה לבין זה.

עקרונות: אל תסכימו להתפשר על מה שקבעתם לעצמכם בתור עקרונות. אם תתחילו לנגוס בעקרונות שלכם, אז מהר מאוד לא יהיו לכם כאלה.

זיהוי: מישהו אחד מתוך כל המחזרים שלכם, יודע להעריך מה באמת אתם שווים. אם תצליחו לזהות את המישהו הזה, צפויים לכם אחלה קטעים רומנטיים.

צירופים: אתם הכי מתאימים למחזרים סוערים, נמרצים, תוססים ומסתערים, או בפשטות – לילידי מזל טלה. גם שני מזלות האש הנוספים – אריה וקשת, עשויים לכבוש את ליבכם.

zodick girl תחזית לתאריכים 3.10 - 9.10 | צילום: Thien Vui Fah, Istock

עקרב

עיניים: מישהו שהייתם בטוחים שהוא כוכב גדול, מתגלה כלא-מי-יודע-מה. זה אומר שאתם לא צריכים להרשות לעיניים שלכם להטעות אתכם.

תשובות: מישהו שלא האמנתם לו, עונה לכם על שאלה שלא האמנתם שתקבלו תשובה עליה. עכשיו אתם רואים שתמיד כדאי לתת הזדמנות.

שיקולים: מישהו מדליק בוחר בכם מתוך הרבה אפשרויות של בחירה. מצד שני, אתם לא חייבים לו כלום. הוא עשה את זה בשבילו, לא בשבילכם.

רומנטיקה: אתם הכי מתאימים למחזרים רגועים, אסרטיביים, יצירתיים ויציבים, או בפשטות – לילידי מזל שור. גם שני מזלות האדמה הנוספים – גדי ובתולה, עשויים ללכת סבבה.

קשת

היכרויות: סבבה לכם עם המון היכרויות חדשות שעושות טוב לביטחון העצמי שלכם. מצד שני, אסור לכם לשכוח את החברים האמיתיים שלכם.

הדלקות: הדיבור החופשי והפתוח שלכם מצליח להדליק מישהו שלא ממהר להידלק בדרך כלל. זה זורם בכיוון חיובי, רק אל תגזימו עם הפתיחות הזו.

תחרויות: מישהו מבין שיש לו עליכם תחרות קשה מצד מחזרים נוספים שגם הם רוצים בכם. ההבנה הזו גורמת לו לחשוף בפניכם את מה שיש לו בלב.

קופידון: אתם הכי מתאימים למחזרים תקשורתיים, קלילים, מקסימים וחברותיים, או בפשטות – לילידי מזל תאומים. גם שני מזלות האוויר הנוספים – מאזניים ודלי, עשויים ללכת סבבה.

גדי

יוזמות: צפוי אחלה שבוע לאלה מביניכם שלא יושבים "רגל-על-רגל" אלא תופסים יוזמה וגם עושים משהו בשביל לזכות באהבה שיש להם בראש.

ערבובים: אם רק תרצו, תצליחו למצוא זמן לבילויים החברתיים שלכם וגם למישהו המסוים שאתם רוצים לצאת איתו. רק אל תערבבו בין שני התחומים האלה.

שיחות: צפויות שיחות נפש אל תוך הלילה עם מישהו שהצליח לתפוס את הלב שלכם. זה לא משהו שתצליחו להסביר למי שלא היה בסרט הזה.

יחסים: אתם הכי מתאימים למחזרים חמים, אוהבים, מפנקים ומשפחתיים, או בפשטות – לילידי מזל סרטן. גם שני מזלות המים הנוספים – דגים ועקרב, עשויים ללכת סבבה.

דלי

מוטרף: אתם הולכים על קטע קצת מוטרף שעלול לעשות לכם בלגאנים. אז נכון שיש לכם ראש מקורי וכל זה, אבל כדאי שתשימו לעצמכם קצת גבולות.

הכנות: צפויים דיבורים שבאים בשביל להכין קטע רומנטי. עושה רושם שהצד השני בשל לחברות, אבל רק אתם תחליטו מתי וכיצד.

רווחים: מישהו שהרגיז אתכם, מבקש מכם משהו שלא בראש שלכם לתת לו. מצד שני, אתם עשויים להרוויח אם תפגינו נדיבות מבלי להתחשבן על מה שהיה.

חברות: אתם הכי מתאימים למחזרים דרמטיים, סמכותיים, מלכותיים ואצילים, או בפשטות – לילידי מזל אריה. גם שני מזלות האש הנוספים – קשת וטלה, עשויים ללכת סבבה.

דגים

שינון: אתם לא צריכים לחרוש את האדמה בגלל מישהו שלא ישר הלך לכם איתו. הכי טוב שתתחילו לשנן לעצמכם ש – ההפסד כולו שלו.

שדרוג: אתם רוצים לקחת סיכון גדול מדי בלשדרג משהו שקשור להופעה החיצונית שלכם, רק שלא תתחרטו על זה בשלב מאוחר יותר.

התייעצות: זה שהולך לכם באהבה, גורם לחברים שלכם להתייעץ איתכם. מצד שני, בכלל לא בטוח שמה שמצליח לכם, יכול להצליח לכולם. כל אחד והסטייל שלו.

יוצאים: אתם הכי מתאימים למחזרים שנונים, מאורגנים, מסודרים ומשעשעים, או בפשטות – לילידי מזל בתולה. גם שני מזלות האדמה הנוספים – גדי ושור, עשויים ללכת סבבה.

>> רוצים לדעת עוד על המזל שלכם?

>>בואו לפתוח עוגית מזל יומית

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם

תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן