makoland

אלכס ואני

מה סלינה חושבת על הדמות שלה מ"המכשפים מווייברלי פלייס"? איך היא מתמודדת עם ההצלחה הגדולה? מיהי החברה הכי טובה שלה? ומה היא אוהבת לעשות בזמנה הפנוי? סלינה גומז מדברת על הכל

מאיה בניטה | מעריב לנוער | פורסם 03/06/13 15:15:03

סלינה גומז, המכשפים מכשפה באימונים. סלינה גומז | צילום: ערוץ דיסני, instagram כשסלינה גומז החלה לככב בסדרה "המכשפים מוויברלי פלייס", כאלכס רוסו, היא כשפה את עולמנו. על אף שסלינה שיחקה בסדרות כבר בגיל 7, בסדרות  כמו "החברים של בארני", היה זה התפקיד שלה כמכשפה הצעירה, אלכס רוסו, שהוביל אותה לתהילה. בגיל 15 היא הפכה לכוכבת ענקית, לשחקנית מצליחה, זמרת שמוכרת מיליוני תקליטים וכמובן, לחברה של ג'סטין ביבר (תואר שהיא כבר לא מחזיקה בו לאחר הפרידה של השניים).

 אלכס הטובה ואלכס הרעה

סלינה, שגילמה במשך ארבע עונות את אלכס, מכשפה הנמצאת באימונים, שאינה מצליחה במיוחד בבית הספר ונקלעת לצרות לעיתים קרובות, חוזרת לככב בפרק חגיגי ומיוחד של "המכשפים מוויברלי פלייס". בפרק, משפחת רוסו וחבריהם נוסעים לטוסקנה באיטליה כדי לפגוש לראשונה קרובי משפחה רחוקים המתגוררים שם. כשאלכס מנסה להוכיח למשפחה הרחוקה שהיא לא רק מכשפה צעירה ונטולת דאגות, היא מטילה בטעות כישוף ויוצרת שתי גרסאות של עצמה: אלכס הטובה ואלכס הרעה. מכשף צעיר רותם את אלכס הרעה כדי להגשים את מטרתו שהיא השתלטות על העולם. אלכס הטובה, מנסה למצוא דרך להציל את משפחתה ואת האנושות כולה. לכבוד הפרק האחרון בעונה החלטנו לבדוק מה קורה עם סלינה בסדרה, בחיי האהבה ובכלל.

"מאוד נהניתי לגלם את אלכס. יש בה הרבה פלפל וכל מה שאתם רואים שקורה לה על המסך קרה לי פחות או יותר גם במציאות", אומרת סלינה. "כמובן שגם נהניתי לשחק לצד השחקנים בסדרה. אנחנו מאוד קרובים על הסט, ואני מרגישה שכל הצוות ממש כמו המשפחה שלי. הם ראו אותי ברגעים הטובים ביותר וברגעים הפחות טובים. והתפתחתי ממש כמו שאלכס התפתחה לאורך הסדרה".

סלינה מזדהה עם דמותה אלכס לא רק בחוויות שעברה, אלא גם בסגנון הלבוש של אלכס: "הצורה שבה אלכס התלבשה היא בדיוק הצורה שבה אני הייתי מתלבשת. עד גיל 15 נראיתי כמו בן! לבשתי מכנסי ג'ינס וחולצות גדולות, כי זה היה לי הכי נוח. ואז גיליתי את העקבים והמגפיים. אלכס הרבה יותר צבעונית ממני, אני אוהבת צבעים כהים, אפור, שחור ופסים, אבל לא צבעים בהירים מדי, ואצל אלכס הכל צבעוני ובהיר. אני יכולה להתלבש צבעוני מדי פעם, אבל לא כל הזמן".

סלינה גומז בהמכשפים מאוד קרובים על הסט | צילום: ערוץ דיסני

קיבלת החלטות לגבי המלתחה של אלכס?

"כן, כי היה לי חשוב שהבגדים שלה יהיו כייפיים. לא הייתי רוצה ללבוש שום דבר שהדמות שלי לא היתה רוצה ללבוש. זה גם נהדר לראות איך אלכס מתפתחת. בעונה הראשונה היא נעלה נעלי ספורט, מכנסיים קצרים עם טייץ וחולצות גדולות ותכשיטים מעניינים. ואז בעונה השנייה היא התחילה לנעול מגפיים, קצת חצאיות, ובעיקר ג'ינס. בעונות השלישית והרביעית היא כבר לבשה חותלות, טייץ, שמלות וצעיפים, ואפשר לראות שהיא ממש התבגרה".

את האמת - קרה שלקחת הביתה את הבגדים של אלכס?

"אסור לי לקחת הביתה שום דבר שאלכס לובשת בסדרה, כי בהפקה שומרים על הבגדים לצורך ההמשכיות בין הפרקים. אבל פעם בשבוע יש לנו מדידות, ואם משהו מוצא חן בעיניי, אני קונה אותו. אני לא יכולה פשוט לקחת את הבגד, אסור לנו!".

מה היית עושה אם היית מגיעה למסיבה ומגלה שמפורסמת אחרת באירוע לובשת שמלה זהה לשלך?

"אני חושבת שזה יכול להיות מצחיק. לא הייתי חוזרת הביתה כדי להחליף בגדים. בפרסי המוזיקה של MTV, פינק ושאקירה לבשו את אותה השמלה. הן לא ידעו את זה מראש, ובסופו של דבר הן הצטלמו ביחד וצחקו על זה. הן התמודדו עם זה בכבוד. זה בלתי נמנע שאנשים ילבשו פריטים דומים, אני פשוט היית אומרת: 'קול, נתמודד עם זה'".

ג'סטין ואני

תגידי, איך את מתמודדת עם ההצלחה שלך?
"לפעמים זה קשה להאמין כשמישהו אומר שלסדרה יש 11 מיליון צופים. זה מטריף אותי ואני אסירת תודה על כך. אני מודה לדיסני על ההזדמנות שניתנה לי, כמו הסדרה ופיתוח קריירת המוזיקה שלי. זה פשוט נהדר לטייל בכל העולם ולפגוש בכל כך הרבה מעריצים. אבל למרות התהילה אני משתדלת לעסוק בתחביבים רגילים כמו להיפגש עם חברים ולעשות קניות. אני מנסה שלא להיסחף לכל תשומת הלב שאני מקבלת ולשמור על איזון".  

לצד קריירת משחק, סלינה מטפחת לאורך השנים את קריירת השירה שלה. וביחד עם להקתה לשעבר "The Scene" היא הוציאה שלושה אלבומים שזכו להצלחה מסחררת. על אף שלהקתה התפרקה לפני שנה, סלינה המשיכה בקריירת סולו והיא עובדת בימים אלה על אלבומה הבא "stars dance".

לאיזה תחום את מתחברת יותר, למוזיקה או למשחק?
"אני חושבת שכשאתבגר אחליט להתמקד בתחום מסוים. כרגע אני מאוד צעירה ולכן נהנית מכל העולמות. אני נהנית ממשחק, שירה וגם מליין האופנה שעיצבתי עבור נערות, אבל אני מאמינה שבעתיד אתמקד או בקולנוע או בשירה". 

איך את בוחרת את השירים לאלבום שלך?
"לבחור שירים לאלבום זאת בהחלט עבודה קשה ומורכבת. השירים שאנחנו בוחרים לבסוף לאלבום הם השירים שאני הכי מתחברת אליהם. אני לא יכולה לחכות שכולם ישמעו אותם. אלו שירים כיפיים מאוד".

כשאומרים סלינה גומז קשה שלא להזכיר את ג'סטין ביבר. סלינה וג'סטין ניהלו במשך כמה שנים טובות מערכת יחסים שנתקלה בהרבה מכשולים, כמו המעריצות של ג'סטין שאיימו על חייה של סלינה, השמועות לפיהן לג'סטין יש ילד מאישה אחרת, הקריירה ולוחות הזמנים הצפופים ועוד. השניים נפרדו פעמים רבות, ולאחרונה כשסוף סוף נראה שהם שוב ביחד, הגיעה הבשורה שסלינה שוב לבד. "אני לגמרי פנויה. אם בחור יזמין אותי לגלידה יכול להיות שאסכים. זה יהיה מאוד מגניב".  מודה סלינה. אנחנו לא דואגים לה, נראה לנו שהרבה בחורים ישמחו להזמין אותה לדייט. אבל אנחנו בכל זאת רוצים שסלינה וג'סטין יחזרו להיות יחד.

אין תמונה "אני לגמרי פנויה". גומז וביבר בימים טובים יותר

הכי הכי

הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם על סלינה גומז:

מהו הצבע האהוב עלייך? "אני מאוד אוהבת את הצבע ירוק".
מיהי החברה הכי טובה שלך: "טיילור סוויפט. היא דומה לי בתכונות באופי".
מהו הדבר שאת הכי גאה בו? "אני מאוד גאה באלבומי המוזיקה שלי ושהסדרה 'המכשפים מוויברלי פלייס' זכתה בפרס אמי. אני מרגישה מאוד מבורכת".
מי מהווה השראה עבורך? "קייטי פרי ושריל קול מהוות השראה עבורי מבחינת קריירת המוזיקה שלי".
מהו הבילוי הכי הכיפי שלך: "אני אוהבת ללכת לים, לשבת על החוף ולשכוח מהכל. ניסיתי גם לגלוש אבל אני ממש גרועה בזה!".
מהו התחביב הכי אהוב שלך: "אני הולכת עם אמא שלי לספא ואנחנו תמיד נהנות יחד. זה מאוד מרגיע".
מהו המאכל האהוב עליך: "אני משוגעת על אוכל. אני אוהבת אוכל איטלקי, סיני והודי. בעצם הכל! אני אוכלת המון!".
מהו הכינוי שלך? "החברים והמשפחה שלי קוראים לי סל או סלי". 
מה המנהג הכי מוזר שלך? "אני נוהגת לפזר מלח על לימון ולאכול את כולו". 
מהו הספורט האהוב עלייך? "אני אוהבת לצפות במשחקי כדורסל". 
מהם התחביבים שלך? "אני אוהבת לגלוש בים ולרכוב על סקייטבורד". 
מה המוטו שלך בחיים? "תהיו תמיד אתם! אין יותר טוב מזה!".

>>לעוד עדכונים חמים כנסו לפייסבוק שלנו

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן