makoland

חבורה שכזאת: ויני וחברים

הוא חמוד, מצחיק, משוגע על דבש והוא הדוב הכי חמוד בסביבה. יש לכם ניחוש במי מדובר? פו הדוב כמובן! לקראת הסרט בכיכובו הזמנו לכתבה את כל חבריו הטובים. יש אולי למישהו עוגת דבש?

מאיה בניטה | מעריב לילדים | פורסם 25/07/11 10:40:57
אין תמונה החברים הכי טובים

הרבה לפני שפו הדוב וחבריו נעשו דמויות מצוירות ומפורסמות הם גרו בחדר של כריסטופר רובין. כריסטופר, בנו היחיד של הסופר אלן אלכסנדר מילן, קיבל מתנה ליום הולדתו: דוב צעצוע מפרווה. הדוב קיבל את השם "ויני", על שמה של דובה שהובאה מקנדה לגן החיות של לונדון. מהר מאוד הפכו כריסטופר וויני הדוב לחברים טובים, שוחחו ביניהם ושיחקו ביער דמיוני בחדר. כשכריסטופר קיבל עוד צעצועים חדשים, הם הפכו מיד לדמויות בסיפורים שלו.    

ועכשיו, עשרות שנים לאחר מכן, יוצא סרט האנימציה "פו הדוב" ומפגיש שוב את החברים הוותיקים והאהובים: פו, טיגר, ארנב, חזרזיר, ינשוף, קנגה, רו - ואחרון אחרון חביב, איה.
כל החברים גרים ביער הירוק בנועם ובשלווה, עד שיום אחד פו מתעורר ומגלה שהדבר שהוא הכי אוהב בעולם חסר - דבש! ואם זה לא מספיק, אז גם הזנב של איה נעלם. פו יוצא למסע אחר הדבש האהוב ואחר הזנב האבוד של איה. אבל זה לא הכל, מאוחר יותר מוצא פו פתק מכריסטופר רובין שבו נכתב: "יצאתי. עסוק. אשוב בקרוב". ינשוף משוכנע שכריסטופר נתפס על ידי יצור שנקרא "בקרוב", וכל החבורה מחליטה להציל אותו מהפושע הדמיוני. יום קצת מטורף, אתם חייבים להודות, לא? 

כדי להתכונן לסרט הכנו לכם הסבר קטן על כל דמות בסרט. נתחיל?

פו הדוב

"משהו מרגיש מצחיק", אמר פו, “אני בטוח חושב חזק מדי".

תכירו את פו: דוב בעל מוח קטנטן, אבל למרות שהוא לא חכם במיוחד הוא נערץ בכל העולם. המטרה העיקרית שלו היא ליהנות מהחברים, מהמשפחה ופשוט מהחיים. פו רואה את העולם דרך משקפיים ורודים מלאים בדבש. ותמיד מוכן לעזור לחבריו בשעת צרה ולחלוק עם כל אחד צנצנת דבש.

אין תמונה דבש. הכול דבש

טיגר

"אם אתה הולך להתנפל, אתה חייב לדעת להתקפל", אמר טיגר.

טיגר הוא החבר הכי קופצני של פו (אפילו יותר מקנגה ורו!). טיגר הוא נמר חיוני ומיוחד בעל זנב קפיצי מפורסם. הוא מתנהג לפעמים בדרך חפוזה והוא קולני מאוד. הניתורים של טיגר הם התחביב הגדול שלו, והוא תמיד מנסה לעשות דברים בדרכו שלו. אין ספק שהוא יחיד במינו!

איה

"אני לא בטוח איך", אמר איה, “אבל המצב היה יכול להיות גרוע יותר".

בחיים לא פגשנו חמור כמו איה. איה הוא טיפוס עגמומי, אבל לא לדעתו. יש לו פשוט ציפיות נמוכות והוא לא ממש אופטימי. אבל למרות הגישה המעט מדכאת שלו, איה זוכה לאהבה מחבריו הטובים, שמצליחים להרים לו קצת את מצב הרוח. עכשיו הם רק צריכים למצוא לו זנב חדש והכל יהיה בסדר. אולי בעצם לא...

אין תמונה חמוריקו

ינשוף

"כישרון אמנותי רץ בגנים שלי", אומר ינשוף, “למעשה, הוא כמעט נס בבהלה".

כולם יודעים שינשופים הם חכמים מאוד, והינשוף שלנו באמת יודע הכל, או לפחות כך הוא חושב, למרות שבהרבה מקרים הדברים שהוא אומר לא ממש נכונים. ינשוף תמיד רוצה לעזור לחבריו, אבל העזרה שלו לרוב מכניסה אותם לצרות גדולות יותר. ינשוף לא יודע לומר "אני לא יודע", ותמיד מנסה להרשים את חבריו בידע שלו גם אם זה אומר להמציא כמה דברים...

אין תמונה חכמולוג

ארנב

"הדבר האחרון שאני צריך הוא שהדוב הזה יבקר אותי", אמר ארנב.

ארנב הוא ככל הנראה החיה הכי חכמה בחבורה של פו הדוב, והוא לרוב המנהיג של החבורה. הוא דאגן ומסודר מאוד, אוהב את הגינה ואת הבית שלו ולא משוגע על אורחים בלתי צפויים. ארנב אוהב שגרה והוא עקשן מאוד, אבל חבריו יודעים שהוא תמיד מוכן להצטרף להרפתקה חדשה.

חזרזיר

"אוי ו-ו-ויי... א-א-אל לי לפחד", אמר חזרזיר, “יש דבר חשוב מאוד שעליי לעשות".

אנחנו לא יודעים אם אתם מכירים הרבה חזרזירים, אבל תדעו שחזרזיר שלנו הוא חבר שובב שהנדיבות שלו גדולה בהרבה מגודלו הקטן. הוא לרוב מפחד מהלא נודע, אבל למרות הפחדים שלו הוא יוצא עם חבריו למסע הרפתקאות. ונחוש בדעתו להציל את כריסטופר רובין מהאויב הדמיוני, למרות הפחד הגדול שלו.

פו הדב רוצים גם להיות חברים שלי? | צילום: Michael Buckner, GettyImages IL

את הכתבה המלאה ניתן למצוא בגיליון "מעריב לילדים" החדש

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פו הדב   סרט חדש   מעריב לילדים   דבש     
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן