makoland

איגי ואני

לקראת ההוצאה המחודשת של סדרת "חסמב"ה", בדקנו עם תומר אופנר מה הוא חושב על הדמות שלו, מהי הדמות האהובה עליו מ"חסמב"ה" ואיזו חבורה הייתה לו כשהיה קטן? התשובות בראיון המיוחד שלפניכם

| פורסם 04/05/11 16:57:02

נפתח את הכתבה בעובדה משעשעת: ידעתם שעד התפקיד בחסמב"ה אנשים ברחוב קראו לתומר רק בשם הדמויות שלו?
“אני יודע שהסדרה מצליחה כשאנשים ברחוב מזהים אותי בשם האמיתי שלי", הוא אומר, “פעם ילדות שהיו רואות אותי היו צועקות את השם של הדמות ששיחקתי ב'ראש גדול'. היום אנשים כבר קוראים לי תומר".

אז תכירו את תומר אופנר - הוא חמוד, הוא מצחיק ואפילו קצת ביישן. תומר מגלם את איגי בחידוש לסדרת חסמב"ה המיתולוגית, אבל כבר כשהיה קטן גילה משיכה לעולם המשחק והשתתף בהצגות בית ספר. עד שהגיעה חסמב"ה תפקידיו הזכורים ביותר של תומר היו בסדרות “בילי" ו"ראש גדול", שם נכנס בקלות לנעליו של התיכוניסט.

אין תמונה תומר על שער "מעריב לילדים"

אתה אוהב להיות "כוכב ילדים"?
"המטרה שלי היא כמובן לשחק, אבל צריך לתת לכל קהל את הכבוד שלו, ואם קהל מסוים אוהב אותי, אני אוהב אותו בחזרה. לאחרונה, דווקא בזכות חסמב"ה, הרחבתי את הקהל שלי - אשה בת 65 פגשה אותי וסיפרה לי בהתלהבות שהיא צופה בסדרה יחד עם הנכדים שלה - זה מחמיא מאוד. אני לא אגיד 'לא' לתפקיד, אלא אם כן אני ממש לא מתחבר אליו, ואני רוצה לפנות לכמה שיותר קהלים".

הצלחת להתחבר לכל סיפור החבורה שמהווה את לב העלילה?
"התחברתי מאוד לעניין של החבורה, יש בזה משהו מגניב. אפילו הייתה לי חבורה משלי כשהייתי בכיתה ג' או ד'. היינו נפגשים יחד באיזו חורשה וממציאים לעצמנו משימות".

יצא לך לקרוא את סדרת הספרים? מה הייתה הדמות האהובה עלייך?
"ברור שקראתי, אהבתי מאוד את הסדרה. האיש שלי בסדרה היה ירון זהבי. הוא דמות מדליקה, הוא מנהיג".

אז אתה בעצם מזכיר את ירון?
"אני לא יודע. מצד אחד, הייתי ילד הרפתקן מאוד, אבל מצד שני, אני לא אמיץ גדול - ברגע שהאקדח הראשון היה מופיע, הייתי בורח".

אין תמונה תומר אופנר

אתה מרגיש דמיון בינך ובין הדמות שלך בסדרה, איגי מוצפי?
"אני חושב שהוא הצד הילדותי שלי, הצד שאוהב להסתבך ולעשות שטויות. אני שונה ממנו מאוד, גם כי אני מבוגר יותר וגם כי הייתי נער שונה, מנומס. כשאני נכנס לתוך הדמות של איגי אני מרשה לעצמי להיות קצת דביל. חוץ מזה, לפחות בהתחלה איגי מתואר כבחור די חצוף וקל דעת שמפריע בשיעורים, אבל אני לא חושב שהוא בחור רע. הוא אמנם מתחצף, אבל הוא לא מתכוון לזה, הוא רוצה רק להוכיח שהוא שווה משהו, וזו הדרך שלו למשוך תשומת לב. יצא לי להיתקל לא מעט בחבר'ה שמתנהגים כמו איגי, כשהמטרה שלהם היא בסך הכל למשוך קצת תשומת לב".

איך היה החיבור עם הקאסט הצעיר יותר?
"כולנו בקשר ממש טוב, אבל לצערי לא יצא לנו לבלות יחד מספיק. אנחנו מתכננים עכשיו יציאה משותפת של כל הצעירים של חסמב"ה".

ומה לגבי שי-לי הירש, שמגלמת את רנן? אתם עדיין בקשר?
"כן, היא אפילו חייבת לי ארוחה! צילמנו סצינה שבה היא הייתה אמורה להחטיף לי סטירה, ומוקדם יותר דיברתי איתה על איך בדיוק היא תיתן לי את הסטירה, שנעשה כאילו היא באמת מחטיפה לי. אבל ברגע שהתחלנו לצלם את הסצינה, במקום לתת לי סטירה ב'כאילו', היא פשוט החטיפה לי! זאת הייתה הסטירה הכי כואבת שקיבלתי בחיים שלי! היה לזה אפילו סאונד מחריש אוזניים שנמשך משהו כמו עשר שניות. מאז היא חייבת לי ארוחה כפיצוי, אבל אנחנו באמת ידידים טובים".

את הכתבה המלאה ניתן למצוא ב בגליון "מעריב לילדים" שיצא ביום רביעי

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן