makoland

חמישה דברים מוזרים שהיו ברשת השבוע

סנאים שרבים על גזר, פר ששוקל כמעט טון (זה משקל של משאית!), ילד שיודע איך מנצחים על תזמורת שמנגנת בטהובן ועוד כמה דברים מופרעים שהסתובבו השבוע ברשת. נו, עוד לא נכנסתם לראות?

מתן בן חיון | מקולנד | פורסם 02/11/10 11:41:17

השבוע, בזמן ששוטטתי לי באינטרנט, מצאתי כמה סרטונים ותמונות שאתם פשוט חייבים לראות. זה נכון שלא מעט דברים מוזרים מסתובבים ברשת, אבל הנה החמישה שאתם חייבים להראות לחברים שלכם.

נתחיל בסרטון שמצאתי השבוע. אדם מחזיק בידו גזר ומתחתיו עומדים שני סנאים אשר רבים על חתיכת הגזר. יש כאלה שיאמרו שזו התעללות בבעלי חיים ויש כאלה שיאמרו שאלו הסנאים הכי מגניבים שיש. אני אומר: אווו, איזה חמודים.

במקום הרביעי: הילד המנצח

הסרטון הבא הוא על ילד בן 3 שכבר יודע מה הוא רוצה להיות שיהיה גדול. ונחשו מה? הוא רוצה להיות מנצח על תזמורת. נכון שזה חלום קצת מוזר? אבל קבלו אותו נתפס על חם משתולל לצלילי בטהובן. תודו שהוא נראה ממש מקצוען.

 

במקום השלישי: הפרה ההיסטרית הזאת 

הדבר המוזר שהפתיע אותי השבוע היה לא אחר מאשר הפר הכי גדול בעולם. הפר נקרא בשם צ'ילי והוא שוקל מעל טון (שזה משקל של משאית קלה, שתדעו). שלא תחשבו שהפר הזה מקבל איזה אוכל מיוחד שגרם לו לגדול ככה, אלא הוא מקבל בדיוק אותו אוכל כמו כל פר אחר. רק שהוא, כנראה, מעכל את האוכל הרבה יותר טוב.

 

אין תמונה הפרה הגדולה בעולם

 במקום השני: הקפיצה לחישוק

במקום השני והמכובד נמצא הסרטון שמוכיח שלא רק אריות יכולים לקפוץ לתוך חישוקים, אלא גם בני אדם. אמנם בסרטון זה נראה ממש קל אבל במציאות מסתבר שלא כל כך. ומה השלב הבא? לקפוץ לתוך חישוקים בוערים?

 

ובמקום הראשון - הספינה השוקעת 

והדבר הכי מוזר שמצאתי השבוע הוא סרטון על ספינה, זה נשמע די משעמם, אבל זהו, שלא. קבלו את הצילומים מתוך הספינה בזמן אמת של סערה. מה אתם הייתם עושים במצב כזה? אני הייתי משקשק מפחד.

 

יש לכם גם כל מיני סרטונים מוזרים שמצאתם ברשת? אולי תמונות ששלחו לכם ושוות התייחסות? העבירו אלינו ואנחנו נעלה את זה למדור הכי מוזר ברשת.

contact@makoland.co.il

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: מוזר   אירועים   רשת  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן