makoland

כוחה של ליידי גאגא בהשוואה לברבי

השנה הייתה ללא ספק השנה של ליידי גאגא. היא הפכה לאייקון תרבות של ממש. כדי לציין את כוחה של גאגא בתעשייה, אתר "אינטרטיימנט טונייט" החליט לפנות לבלונדינית רודפת-תהילה אלמותית אחרת, ברבי, ולהשוות ביניהן

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 12/12/10 11:40:55
אין תמונה חייל רוסי. מה עם קצת אהבה מאמא רוסיה?

טקס פרסי ה-וי.אמ.איי

ליידי גאגא כבר מזמן הצהירה על עצמה כעל אמנית, ואמרה שבמלבושיה ההזויים יותר חשוב לה להעביר מסר מאשר להראות טוב. כשלבשה את שמלת הבשר שלה בטקס פרסי ה-וי.אמ.איי רבים הרימו גבה, אבל כאמנית אמיתית לא חייבת הגברת גאגא הסברים לאף אחד, אלה אנחנו שצריכים לפרש את יצירותיה. אנחנו היינו אומרים שמדובר במשהו על תעשיית הבשר והפרוות, כי מהו בעצם ההבדל בין שמלת בשר, לאחת שעשויה מעור או מפרווה, והשמלה המדממת של גאגא גרמה לנו לחשוב על זה קצת. מעניין האם ברבי הייתה מוכנה לוותר על היופי בשביל האמירה, מעניין איך היא הייתה נראת כשהיא מקבלת פרס כשהיא עטויה בשמלת בשר.

הופעה מלון 'פלאזה הוטל' בניו יורק

אין תמונה בארבי גאגא מתוך הופעה בניו יורק

מחלפות שיער נגזזו ונתפרו במיוחד עבור השמלה (או איך שלא קוראים למה שהיא לובשת) ההזויה הזו אותה עטתה גאגא בהופעה קטנה בניו יורק. השיער אותו לובשת ברבי היא שיער אנושי אמיתי. אל דאגה, לא נפגעו אנשים במהלך הכנת הכתבה.

לארי קינג בשידור חי

אין תמונה בארבי גאגא ולארי קינג

בראיון עם לארי קינג לרשת סי.אן.אן, החליטה גאגא לעשוץ מחווה למנחה המיתולוגי של אמריקה, וללבוש בערך מה שהוא לובש. רק בגאגא סטייל. מימין, ליידי גאגא, משמאל, לארי קינג, תיזהרו לא להתבלבל.

הקליפ לשיר 'טלפון'

אין תמונה בארבי גאגא מתוך הקליפ לשיר טלפון

ליידי גאגא, "מעשנת בשרשרת". אולי היא רצתה לומר בזה משהו על כך שסיגריות הן כמו כלא ולהעביר מסר נגד עישון, ואולי היא סתם רצתה להראות עוד יותר מוזר. מעניין אם ברבי הייתה מוכנה להקריב את עור הפלסטיק שלה לעשן הסיגריות הסמיך.

ביונסה בקליפ לשיר 'טלפון'

אין תמונה מתוך הקליפ לשיר "טלפון"

זוהי ביונסה היפהפייה, מתוך שיתוף הפעולה השני שלה עם ליידי גאגא, אחרי 'וידאו פון' של 2009. אם אהבתם את הקליפ, אולי כדאי לכם לראות את "תלמה ולואיז" עליו מבוססת עלילת הקליפ. הסרט, דרך אגב, כנראה נעשה הרבה לפני שנולדתם.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: ליידי גאגא   ברבי   תרבות  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן