makoland

ההפתעות שכולנו היינו רוצים

מתיחות – כזה אאוט. הפתעות - לגמרי אין. מלא חברות בעולם עושות את זה לעוברי אורח ברגעים לא צפויים. מסלול תצוגת אופנה ברכבת התחתית, מכונת משקאות שמוציאה פינוקים ומגלשה במקום מדרגות נעות אצלנו בישראל

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 03/04/12 12:26:16
מתיחות הפתעה! | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

יש דברים שנדמה שקורים רק בסרטים, או רק בסרטוני יוטיוב. הלוואי על כולנו להכניס מטבע של חמישה שקלים למכונת המשקאות ולקבל מיד מיסתורית תותים בקצפת או כל דבר אחר שמתחשק לנו באותו רגע.

הלוואי על כולנו להתגלש באמצע הקניון במקום לרדת סתם במדרגות הנעות (ואם הייתם בתחילת השבוע בדיזנגוף סנטר, אז פאנטה היו מגשימים לכם את החלום). בכל אופן, נסתפק בהלוואי שמענן תרד עלינו קשת ושאיש אחיו יאהב. זה הכי חשוב, לא?

לא אחת עמדה לדיון השאלה: האם בני אדם ישרים מטבעם? חברת קוקה קולה העמידה למבחן את תושבי פרו. ארנק ובו מאה דולר "נשכח" ברחוב כדי לבדוק מי יהיה ישר מספיק כדי להחזיר את האבדה לבעליה:

הניסוי הזה קצת מזכיר את ניסוי הסנט. אגב, לאור ההצלחה נעשה בהמשך ניסוי דומה אפילו במצרים.

הפתעה בסטייל

במהלך שבוע האופנה באוסלו החליט אחד מן המותגים שכל אחת ואחד מהנוסעים ברכבת יכולים להיות דוגמני על. ככה זה נראה כשהרכבת התחתית היא מסלול תצוגה:

והנה עוד מקום ממש לא צפוי לתצוגת אופנה (ואל תחשבו בכלל לעשות את זה בעצמכם):

אימא שלכם בטח תשמח להפתעה כזו בפעם הבאה שהיא הולכת לסופר:

פאן פאן פאן

המקסימום שאנחנו נתקלנו בו הוא מכונת משקאות מקולקלת שמוציאה שתי פחיות במחיר של אחת. למה לנו זה לא קורה? למה?!

ומה קורה אצלנו, בישראל? בתחילת השבוע, ברוח האחד באפריליות, החבר'ה מפאנטה הציבו את מגלשת הפאן בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב. פייר, דרך הרבה יותר כייפית לרדת מקומה לקומה בעיצומה של תקופת הקניות לחג. מגניב, הא?

 

>> תמונת היום: האם זו האחות הכי הגרועה בעולם?

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "קואלה קיד"?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן