makoland

רוצים לראיין את אסף הרץ בעצמכם?

אפילו שאסף הרץ סופר עסוק בימים אלה בחזרות של ספיי פסטיגל, שם הוא הולך להיות מרגל שרמנטי בטירוף, הוא ישמח לענות על השאלות של גולשי מקולנד! עופו על זה ותעבירו דרכנו את השאלות שהכי בא לכם לשאול אותו ולדעת עליו. הוא יענה למי שישלח את השאלות הכי מסקרנות!

מקולנד | פורסם 09/11/12 13:52:42
אסף הרץ אז... מה תרצו לשאול אותי? | צילום: פיני סילוק

הוא כוכב הסדרה "אליפים", הוא הזוכה הגדול של "רוקדים עם כוכבים" בקיץ האחרון, הוא הולך להיות מרגל מפתה ושרמנטי במיוחד בספיי פסטיגל השנה, הוא שחקן מצטיין בצה"ל ויש לו 5 אחים (!) - אבל לפני הכול, הוא אסף הרץ!

יש משהו אתם רוצים לשאול את אסף הרץ? משהו שאתם פשוט חייבים לשאול אותו? מסקרן אתכם איך הולך לו בחזרות של הפסטיגל, האם הוא וקטלין רייטר התחברו שם, מתי כבר חוזרת "אליפים" והאם הוא חושב לפצוח בקריירה ריקוד סוערת - אז פשוט תשאלו אותו! זו ההזדמנות שלכם לראיין אותו בעצמכם!

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לו שאלה בדף הפייסבוק של מקולנד או כאן בתגובות. אנחנו נבחר את השאלות הטובות ביותר שלכם ונעביר אותן לאסף עם השם שלכם! אסף יקבל את השאלות ויענה בתחילת שבוע הבא במסגרת ראיון מיוחד שנערוך אתו - ראיון שיורכב מהשאלות שלכם. מיד אחרי שהוא יענה נפרסם את התשובות שלו כאן. אז... מה אתם רוצים לשאול את אסף?

 אסף הרץ ואנה ארונוב בריקוד מטריף בספיי פסטיגל:

 

>> הראיון שעשיתם בשבוע שעבר עם תובל שפיר

>> כרטיסים זוגיים במתנה ל"דמדומים 4 שחר מפציע חלק 2"!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן