makoland

משלוחה: רעיונות למשלוחי מנות מקוריים

נמאס לכם מסלסלה וצלופן? רוצים להפתיע חבר מהכיתה במשלוח מנות מקורי ומגניב? אספנו לכם כמה רעיונות פשוטים שאפשר ליישם בבית

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 10/03/11 16:06:16

אנחנו כבר מכירים את התהליך המייגע של החלפת משלוחי המנות בכיתה בפורים, את הצלופן הצבעוני שעוטף הכל ואת הילדה שבוכה כי היא הביאה משלוח ענק וקיבלה טורטית ובזוקה. אז כדי לא לחזור על אותו ריטואל מדי שנה וכי אנחנו כבר יודעים שעידן הנוכחי העטיפה חשובה יותר מהתוכן, הבאנו לכם כמה רעיונות מקוריים למשלוחי מנות שכולם ירצו לקבל. עזבו אתכם מהמשלוחים שקונים בסופר והכינו את המשלוח הכי מגניב בכיתה!

משלוח סנטה

אין תמונה משלוח מנות בגרב סנטה אם תמיד ראיתם סרטים אמריקאיים ורציתם לקבל גרב מלאה הפתעות הגיע הזמן להגשים את הפנטזיה! קנו גרב אדומה גדולה, אם זה לא מספיק, משלוח יכול להגיע גם בשתי גרביים, ומלאו אותה בממתקים וסוכריות, וסגרו באמצעות סרט בד פרוותי לבן או סרט הנצנצים הזה שמקשטים איתו את הסוכה. יו-הו-הו יש לכם משלוח מסנטה קלאוס. רק, אתם יודעים, תוודאו שהגרב מעולם לא נלבשה.

אין תמונה משלוח בכובע משלוח בכובע

קנו כובע פורימי מגניב, זה יכול להיות כובע צילינדר פשוט בכמה שקלים, כובע קאובוי מושקע או אפילו כובע תוצרת בית למהדרין ומלאו אותו בכל טוב. חשוב שהממתקים השווים והיפים יציצו מפתח הכובע - את שקית הבמבה אתם יכולים להשאיר למטה, גם הפעם עטפו את כל העניין בצלופן או בד שקוף.

אין תמונה לשלוח באוזן המן משלוח אוזן המן

למרות שכל הדימוי של אוזן המן הוא קצת מגעיל ביסודו, ואנחנו לא רוצים לחשוב מה מייצג השוקולד במאפה הפורימי הזה, הרעיון של משולש הפתעות יכול להיות די מגניב. קחו בריסטול וגזרו ממנו משולש גדול, ציירו עליו וקשטו במה שבא לכם, אתם יכולים להוסיף כמה משפטים מצחיקים. הפכו את הבריסטול כך שצד המקושט יהיה כלפי מטה, הדקו בסיכות את קצוות המשולש כך שייוצר משולש קטן יותר והכניסו את שלל הממתקים פנימה, עכשיו סגרו את הפתח שנותר בעוד כמה סיכות ועטפו את כל העסק בנייר צלופן. אתם יודעים, שכל העבודה לי תיפול להמן מהאוזן.

משלוח בשקית

הפתיעו את המקבל, קחו שקית גדולה יחסית של מוצר שאתם אוהבים, אז זה במבה, קפה או אפילו שקית קטנה של רשת אופנה אהובה, שימו בה את כל מה שליבכם מבקש, וסגרו. אם השקית אטומה במקור, נסו לפתוח ולהדביק אותה כך שלא ממש יראו שהיא אי פעם נפרצה, אם זה לא ממש הולך פשוט הדביקו על המקום פרפר או סרט קשירה צבעוני.

משלוח סוכריה

המשלוח הבא הוא אולי לא המקורי בעולם, אבל הוא תמיד עושה את העבודה, ובמתיקות. קחו כמות גדולה של נייר צלופן והניחו במרכזה את הממתקים, גלגלו את הנייר כך שחטיפים יהיו באמצע, סובב את הנייר שנותן מהצדדים וקשרו, והנה, יש לכם סוכריה מלאה סוכריות.

משלוח שימורים

אין תמונה תקשטו פחית שימורים זה אולי נראה קצת מעפן לקבל קופסת שימורים עם אפונה בתור משלוח מנות, אבל להנמיך ציפיות תמיד עוזר לשפר את התוצאה. קחו קופסת שימורים גדולה, פתחו אתה, הוציאו את תוכנה, נקו וייבשו. עכשיו, כשיש לכם קופסת שימורים מוכנה לעבודה הדביקו שכבה עבה של נייר סלוטייפ על החלק החתוך והחד כדי שמי שמקבל את המשלוח לא יגמור עם עשרה פלסטרים, והניחו בפנים את מה שאתם רוצים. הרבה פעמים תוכלו למצוא מכסה פלסטיק של משהו אחר שיוכל להתאים לקופסת השימורים שלכם, אם לא, כסו אותה בנייר או בד וסגרו באמצעות גומייה על שולי הקופסא.

פורים בכד חנוכה

אחר הרעיונות שיישארו עם המקבל שלכם הרבה אחרי החג הנוכחי הוא משלוח מנוח בתוך כד, קחו כד או אגרטל, הוא יכול להיות עשוי מחרס, קרמיקה או כל חומר אחר, בחנויות למוצרי בית תוכלו למצוא כאלה בפחות מ-10 ש"ח ומלאו אותו במה שאתם רוצים, עכשיו רק תיזהרו לא להפיל.

אין תמונה אולי משלוח מנות שכולו קאפקייקס?

משלוח מקורי

אם הרעיונות שלנו לא נראים לכם מקוריים מספיק, פשוט זכרו לשמור על ראש פתוח בפעם הבאה שאתם הולכים לחנות צעצועים, או בעצם כל חנות, כל כלי או חלל שאתם רואים יכול לשמש אתכם כבסיס למשלוח מנות, משלוח בנעל, מעולה! משלוח בבקבוק, אחלה!

 

יש לכם עוד רעיונות למשלוחי מנות מקוריים ומגניבים? שתפו אותנו בטוקבקים!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן