makoland

אודי ואביעד: "יש לנו תוכנית חדשה!"

צמד הסטאנדאפיסטים של עולם הילדים עולים בתכנית יומית חדשה בערוץ הילדים, לאחר שזכו להצלחה גדולה בפינה "סבָּבָּבַּנֶט". רוצים לשמוע על התוכנית החדשה? בדיוק בגלל זה ביקשנו מהם שיספרו לכם

מקולנד | פורסם 20/10/10 17:38:46
אודי ואביעד בקרוב: אודי ואביעד בתוכנית קומית יומית | יח``צ: פיני סילוק

סוף סוף זה קורה -  אנחנו, אודי ואביעד, מקבלים תכנית שהיא כולה , אבל לגמרי כולה שלנו! והיא תשודר כל יום! והיא בערוץ הילדים! איזה סבבה!

סבבבנט וואנשים ! כאן אודי ואביעד , או יותר נכון וודי ו- וואביעד .. אתם בטח זוכרים שבשנה האחרונה ניסינו לתפעל מתוך הדירה המבולגנת שלנו את אתר האינטרנט של ערוץ הילדים במסגרת הפינה המטורללת "סבבבנט". הפינה הייתה כל כך מוצלחת, עד שבקיץ החליטו לשלוח אותנו לעשות את "סבבבקיץ" – שידורים משפת הבריכה של הווילה של ביל גייטס מנכ"ל מיקרוסופט. הפינות היו כל כך מצחיקות וסיפרו לנו שחלק מהצופים היו צריכים להדביק את עצמם עם סלוטייפ כי הם ממש נקרעו... אז בערוץ החליטו שהם נותנים לנו לחזור להשתולל בענק! 

שימו לב - סבבבנט הולכת להפוך לתכנית יומית באורך של חצי שעה קורעת ומצחיקה, פרודיה מטורפת על עולם האינטרנט. כבר התחלנו לכתוב (אנחנו גם התסריטאים...) ואסור לנו לחשוף יותר מדי.....

אבל - רק נגלה לכם בסוד שהתכנית הולכת להיות משודרת כנראה מול קהל חי שיתארח בתוך הדירה שלנו. בנוסף, נארח אורחים מפורסמים, יהיו מערכונים, פינות ופספוסים מיוטיוב. לחגיגה יצטרפו גם משהפדיה -  האנציקלופדיה הוירטואלית שלא יודע כלום על שום דבר, שייתן פרשנות משלו לקטעי ווידאו מוזרים שהוא מצא באינטרנט , וגם מרירה , הטוקבקיסטית הממורמרת שמגדלת טיגריס מחמד בביתה, שתיתן סקירת טוקבקים יומית.

אודי ואביעד הולך להיות מטורף | יח``צ: פיני סילוק

נשמע מטריף? זה לא הכול - בכל תכנית נעזור למישהו מהצופים שיש לו כישרון מיוחד לצלם קליפ מקורי שיביא לו מיליוני צפיות ביו טיוב, נעקוב אחרי שתי נערות שמתעדות את עצמן במיני סדרה "פקאצות מחוברות" ונתחרע על מישהו במתיחה טלפונית.

זה לגמרי לא הכול – אבל חלאס! חכו בסבלנות -  תנו לנו להפתיע אתכם עם משהו...

עד אז שיהיה סבבבנט!

שלכם,

אודי ואביעד.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן