makoland

עיר הקרח וממלכת השוקולד של סין

לכבוד הסופ"ש החלטנו לפנק אתכם עם ביקור בתערוכה חדשה שעשויה כולה משוקולד ובפסטיבל הקרח השנתי שמתקיימים בסין. קריר אבל טעים!

אורן דותן | היקס | פורסם 05/01/12 11:39:58
אין תמונה תערוכה שאסור לאכול בה את המוצגים

תערוכה גדולה חדשה עשויה כולה משוקולד נפתחה בחודש שעבר בשנגחאי (סין). ב"עולם פלאי השוקולד" (World Chocolate Wonderland) מעורר התיאבון תמצאו העתקים מדויקים משוקולד של צבא הטרקוטה המפורסם של סין העתיקה, אגרטלי "חרסינה" סינית, דרקון סיני מסורתי גדול ועוד.

אין תמונה כן, כן, זה עשוי משוקולד...

לדברי מארגני התערוכה, בחירת הפסלים נעשתה במאמץ לאחד בין מזרח למערב: "השתמשנו בשוקולד מערבי, שיש לו יותר מ-3,000 שנות היסטוריה, וחיברנו אותו להיסטוריה הסינית, שמתחילה לפני יותר מ-5,000 שנה. הצורך לשלב את שני האלמנטים, משני קצוות הגלובוס, ליצירת תערוכה מתוחכמת הציתה את הניצוץ היצירתי שלנו".

האמנים הקימו את השוקולד לתחייה בשלל צבעים אך שמרו על הגוונים המסורתיים של הקקאו. בערב הפתיחה (15 בדצמבר) נערכה תצוגת אופנה המוקדשת כולה לממתק האהוב. על המסלול התהלכו דוגמניות הלבושות בבגדים מפוארים עשויים משוקולד בלבד. דמי הכניסה נעים סביב המאה יואן (60 שקלים) והמתחם יישאר פתוח למבקרים עד 19 בפברואר 2012.

כמה מאות קילומטרים צפונית לשנגחאי נפתח היום פסטיבל הקרח השנתי בעיר חרבין, שבמחוז חיילונגג'יאנג בצפון מזרח סין. הפסטיבל יימשך חודש אחד והמבקרים יוכלו להסתובב בעיר הענקית הבנויה כולה מבלוקים גדולים של קרח. זו אחת האטרקציות הפופולריות בסין, המושכת תיירים מכל רחבי המדינה וגם מהעולם.

אין תמונה קצת קר שם

ברבות מהלבנים יש תאורה (מנורות קרח) ההופכת את עיר הקרח למקום קסום עוד יותר עם רדת החשיכה. חיילונגג'יאנג הוא המחוז הקר בסין והטמפרטורה הממוצעת בחורפים הארוכים היא בין 15-30 מעלות צלזיוס מתחת לאפס.

הפסטיבל הראשון נערך במקום בשנת 1963 ומדי חורף (כמעט) מאז הוא מזמין את המבקרים לגלוש במורד הטירות הקפואות ולצפות בפסלי הקרח הגדולים, המפורטים והמרשימים.

>> תראו את זה: הכבאי הכי נמוך בעולם!

>> הולכת על כל הקופה: אלופת פוקר בת 8

רוצים לקרוא עוד כתבות על דברים מיוחדים שקורים בעולם? קפצו לבקר באתר "היקס"

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן