makoland

חדש בחופי הים: מקלחות מרעננות במיוחד

בשבוע שעבר הוקמה בחוף בתל אביב מקלחת ספרייט הראשונה ומקלחות דומות יוקמו בחופים רבים במהלך הקיץ. בכל אחת מהן גם יתקיימו פעילויות מיוחדות. אם אתם חושבים להביא אתכם בקבוקים ולהתחיל למלא אותם במשקה המרענן, אז זה רעיון טוב, אבל לא עד כדי כך טוב - במקלחות האלה זורמים מים בלבד

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 02/07/12 17:49:36
אין תמונה איזה מרענן

לפני חודש וחצי החליטו המנהלים של ספרייט בברזיל להחליף את מקלחות החוף המוכרות לכולם ולהפוך אותן לשלושה מתקני מזיגה ענקיים של ספרייט, כאלה שיגרמו לכל מי ששוטף את עצמו אחרי הבילוי על החוף, לתהות בינו ולבין עצמו אם אלה מים או אולי משקה אחר, מוגז כזה ובטעם מתקתק של לימון.

המקלחות האלה הוקמו באחד מן החופים הפחות מרכזיים בריו דה ז'נרו, רק כדי לבחון את תגובות הקהל, ובין לילה זה ממש הפך לאטרקציה מסקרנת וגם לסרטון שרץ חזק ברשת ועשה מאות אלפי צפיות:

עד מהרה הגיע הסרטון גם לפסטיבל קאן, שם הוענק למיזם פרס "אריה הזהב" על מקוריות ותחכום בהעברת המסר השיווקי.

אם הראש היהודי לא ממציא את הפטנטים, הוא לפחות יודע להיות הראשון שמזהה אותם. עוד לפני שהפרויקט הפך לפעילות הדגל של ספרייט בברזיל, הוא כבר נוחת בישראל, בשבוע שעבר הוקמה בחוף הבננה ביץ' בתל אביב מקלחת ספרייט הראשונה, במקלחת נערכו פעילויות לקהל הרחב במסגרת אירועי "הלילה הלבן" ואתמול הוקרן שם משחק הגמר של היורו.

מקלחות דומות יוקמו על חופים רבים במהלך הקיץ, כשבכל אחד מהם תיעשה גם פעילות ייחודית.

 

>> שיא חדש: הסיבוב הכי מטורף בנסיעה

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "זמביזיה"?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן