makoland

הדבר הגדול הבא: סלינה גומז באלבום חדש

עם אלבום חדש ורותח מהתנור, סרט הוליוודי בקנה וחבר בשם ג'סטין ביבר עושה רושם שסלינה גומז הולכת לכבוש את העולם ולהפוך לאלילת הילדים

איליה ברבנר | | פורסם 10/01/11 10:29:52 
אין תמונה האלבום החדש של סלינה גומז

אחרי האלבום האחרון ומצליח ‘kiss & tell’ (מקום ראשון במצעד הבילבורד האמריקאי), מחליטה סלינה גומז לשנות כיוון מוזיקלי וללכת על סגנון דאנסי ושמח יותר. ההצלחה חסרת התקדים של הסינגל ‘naturally’ במצעדים, בהשמעות ובהופעות גרמה לגומז וללהקתה ‘the scene’ לקחת את האלבום למקום צעיר ואלקטרוני, והשירים באלבום החדש נשמעים בהתאם. ‘rock god’  עם הכיוון מחופספס, ‘off the chain’ הדאנס-פופי ו-’summer’s not hot’  המסיבתי, גורמים לנו לרצות לקום ולרקוד, וזה עוד לפני שדיברנו על שני הלהיטים שכבר חורכים את הרדיו ואת MTV.

צעדיה הראשונות בעולם הזוהר

סלינה גומז נמצאת בתעשייה האמריקאית מגיל מאוד צעיר – כבר כשהייתה בת 7 שיחקה ב-"Barney & Friends", שם כפי שהיא אמרה בכמה ראיונות, היא למדה הכל על משחק, ובגיל 10 עשתה הופעתה הראשונה בסרט קולנוע עם “Spy Kids 3-D: Game Over”, אחריו זכתה להצלחה גדולה והוחתמה בחברת דיסני.

מאז נראה שהקריירה שלה רק נוסקת לגבהים חדשים עם תפקידים בסדרות "החיים היפים של זאק וקודי" ו"האנה מונטנה", בסרט "עוד סיפור סינדרלה" ותפקיד ראשי ב"המכשפים מבוורלי פלייס" שהביא לפריצה הגדולה שלה לקהל הרחב. מבחינה מוזיקלית עבדה גומז עם דיסני על כמה מהפסקולים בסרטים הגדולים של החברה עד שב-2008 הקימה את “selena gomez and the scene” איתם, כאמור הוציאה את “kiss and tell” בסוף 2009 ואת “A year without rain” הנוכחי.

גם מחוץ לחדרי ההקלטות ואולפני הצילומים, סלינה גומז מספקת כותרות עם חברתה הטובה, השחקנית והזמרת דמי לובאטו ומערכת היחסים החדשה והלוהטת עם הסנסציה של השנה האחרונה, הזמר הצעיר ג'סטין ביבר.

דרכה המוזיקלית

במסגרת שיתופי הפעולה, עבדה גומז עם המפיקים המובילים של ארה"ב, איתם עבדה גם על האלבום הקודם, טים ג'יימס ואנטנינה ארמטו, פיית' דובסן, טובי גד וצמד המפיקים ‘סופרספיי’ וגם מפיקים שחברו אליה לראשונה כמו קווין רודולף ו'רד וואן'. בין הקולות שאנחנו יכולים לשמוע באלבום נמצאת אחת הזמרות המצליחות של השנים האחרונות קייטי פרי והראפר אריק בליגנר.

מאז יציאתו בארה"ב, זוכה האלבום להצלחה עם ביקורות מפרגנות מהמבקרים ושני להיטים במצעד הבילבורד. “round and round” סינגל הבכורה שהגיע למקום ב-24 במצעד האמריקאי וזכה להצלחה באירופה, ושיר הנושא של האלבום ”a year without rain” , בלדת דאנס-פופ איתה הופיעה בתוכנית של אלן דג'נרס ו"גוד מורנינג אמריקה".

אין תמונה המהדורה המיוחדת של האלבום

האלבום יצא בשתי גרסאות, הרגילה, ו”Deluxe Edition” מיוחדת שכוללת מארז שונה, גרסאות רמיקס ללהיטים “round & round”  ו-“a year without rain” ו-DVD אקסקלוסיבי למעריצים שכולל את  “girl meets world” סרט קצר על החיים והקריירה של סלינה “girl on film”  שמתעד את צילומי התמונות לאלבום החדש, “a year without rain video shoot”  מאחורי הקלעים של צילומי הקליפ לשיר הנושא ושני הקליפים המצליחים: “naturally” ו-“round & round”.

אז אם כל מה ששמעתם עושה לכם תיאבון לקצת סלינה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לענות ארבעת השאלות שלנו ותוכלו לזכות באלבום החדש והמפוצץ שלה.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: סלינה גומז  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן