makoland

איך תגרמי לו לשים לב אליך?

יש הרבה דברים שאת יכולה לעשות כדי לעזור לבן שאת מחבבת להבחין בך, כמו לצלצל אליו כאילו בטעות, להציע לו לעשות שיעורי בית יחד או פשוט לפזר לידו את השיער. מדריך

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 14/02/11 08:12:27

הולנטיינ'ז הגיע והילד שאת אוהבת לא מסתכל לכיוונך? את רוצה שהוא ישים לב אלייך, אבל לא ממש יודעת איך? לכבוד יום האהבה הכנו עבורך מדריך מיוחד, עם הדרכים הכי חמודות לגרום לו להסתכל עלייך באור חדש לגמרי. בואו נודה בזה, בנים יכולים להיות קצת סתומים - ולפעמים כדאי לתת להם דחיפה קטנה כדי שהם ישימו לב מה יש להם מתחת לאף.

הטיפים שלנו הם רק רעיונות מנחים, את לא צריכה לדקלם מילה במילה או לעשות בדיוק מה שאנחנו אומרים, קחי אותם והפכי אותם לשלך, כך תהיי הרבה יותר ייחודית ובזכות זה הוא יזכור אותך.

בבית הספר

הפעמון הרגע צלצל והשיעור נגמר, תפסי אותו רגע לפני שהוא הולך הביתה ושאלי משהו כמו "רשמת מה היו שיעורי הבית? כי לא ממש הקשבתי". גם תזכי לכמה דקות איכות איתו, וגם תוכלו לרכל על המורה.

בפעם הבאה שהמורה נותנת עבודה בקבוצות, אל תתביישי, גשי אליו ושאלי אותו אם הוא רוצה לעשות איתך את העבודה. קצת זמן לימוד משותף עוד לא הזיק לאף אחד - השתדלי לא ליפול על מישהו "לא חכם" במיוחד, את יודעת, חבל על הציון.

אם הוא אומר משהו מעניין במהלך השיעור, זכרי לזרוק לו איזה משפט קטן אחר כך, כמו "אתה יודע, אף פעם לא חשבתי על זה ככה". בנים אוהבים לדעת שדעתם חשובה ומעניינת, ובעצם, מי לא?

אם במקרה הגיע ילד חדש וממש חמוד לבית הספר, הציעי לו 'סיור' קטן וספרי לו על האנשים והמקומות. הרושם הראשוני שלו ממך בטוח יהיה טוב.

הביאי לבית הספר משהו טעים לאכול, קורנפקס, חטיף או כל דבר שנראה לך שהוא יאהב והציעי לו. כבר מזמן יודע שהדרך אל ליבו של גבר עוברת דרך קיבתו.

אין תמונה הנה אחת שהצליחה לגרום לו להסתכל עליה

במסיבה

בקשי ממנו לפתוח עבורך בקבוק שתייה שסגור חזק מדי - תני לו להרגיש שהוא מציל אותך בדברים הקטנים.

אתם נמצאים במסיבה אבל האווירה ממש משעממת? הציעי לו לעזור לך לבחור כמה שירים שירימו את האווירה, ויחד תרכיבו פלייליסט שיציל את הערב ותהיו גיבורי המסיבה.

כשאת איתו אל תתעסקי בסמסים, אל תדברי רק על עצמך ואל תספרי בזמן האוכל איך החתול שלך הקיא על השטיח. קצת נימוס בבקשה.

הנה שיטה ממנה הוא לא יוכל להתעלם: חפפי את השיער בשמפו עם ריח טוב ושימי גומייה הדוקה, וכשהוא יהיה באזור שחררי "במקרה" את הגומייה ונפנפי בשיער. הוא לא יכול להתעלם מהריח ומהמראה.

בטלפון

כשהוא מוציא את הטלפון לידך, קחי לו אותו מהיד, הכניסי את המספר שלך לזיכרון והוסיפי איזה סמיילי חמוד. אם יש לך ביטחון, את יכולה גם לזרוק הערה בסגנון "תשלח הודעה, אההה?" לפני שאת הולכת.

תתקשרי אליו ואל תגידי כלום. אחרי שהוא יגיד כמה פעמים "הלו, הלו", וינתק, שלחי לו הודעה "אופס... נראה לי שהפלאפון שלי התקשר אליך בטעות...". הוא בטח יענה לך שזה בסדר ולא נורא, והנה, כבר התחלתם להתכתב! הטריק הזה עובד רק פעם אחת, שימי לב!

אם אתם כבר יותר קרובים, שלחי לו הודעה כמו "אוףףףף... משעמם לי, אם היית פה עכשיו, מה נראה לך שהיינו עושים?" תגרמי לו לחשוב עלייך, אבל שוב, תדעי מתי ואיך לעשות את זה כך שלא תצאי מטרידה.

במחשב

תעברי על דף ה"לייקים" שלו בפייסבוק, תדעי איתו תוכניות הוא אוהב ואיזה מוזיקה והוא שומע, ככה לעולם לא יגמרו לכם נושאי השיחה.

בפעם הבאה שאת מדברת איתו בצ'ט בפייסבוק או במסנג'ר, חכי דקה או שתיים לפני שאת עונה להודעה שלו. הראי עסוקה, את לא רוצה שהוא יחשוב שמשעמם לך ואת רק מחכה להודעה ממנו.

הוליווד

תגידי לו שהוא דומה לסלב מסויים (אם הוא קטן ושחום אל תגידי לו שהוא דומה לבראד פיט...). הוא ישמח לקבל מחמאה ומשם תמשיכו את השיחה לאן שבא לכם.

את יודעת איזה סוג סרטים הוא אוהב? תגידי לו שכבר המון זמן את מחכה ל...(סרט שבדיוק עומד לצאת) ותשאלי אם בא לו לראות את זה מתישהו.

שמעת אותו מדבר על סרט שהוא לא ראה? זה הזמן להזכיר לו ש"דרך אגב, אני והחברות שלי גם רצינו לראות את זה, נראה לי ביום שישי באים אלי לערב סרט, תקפוץ אם בא לך..."

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: אהבה   ולנטיין דיי   חבר  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן