makoland

"אף אחד לא האמין שאני אופיע בתכנית"

יום אחד הוא יהיה מנכ"ל של חברה לייצור מטוסי קרב, אבל לעת עתה הוא יורה בדיחות לכל עבר ומעיף לשמים עם המתיחות שלו. קבלו ראיון מצחיק וכיפי עם אסף עבאדי, שהופיע לפני שבוע בתכנית השנייה של "הצחקת אותנו". צחוקים אתו

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 12/05/11 23:01:10

הפרטים היבשים: בן 12, לומד בכתה ו', חי ונושם בהרצליה

אז מה אמרו בכתה?
"בהתחלה לא האמינו לי. התערבתי עם חברים בכתה על 200 שקלים שאני מופיע בתכנית, אבל הם לא הביאו לי. גם אחרי שראו אותי בטלויזיה".

אתה בטח עובד עליהם הרבה.
אין תמונה אסף עבאדי - הילד הכי מצחיק שתפגשו "אני הכי אוהב לעבוד על אנשים בטלפון. לעשות קול מבוגר ולהגיד משהו כמו 'שלום, מדבר שלמה מחברת חשמל. יש חוב של מלא כסף ואם לא תשלמו, בעוד חודשיים נעקל לכם את הבית'. הכי כיף לעשות את זה בגוביינא מטלפונים ציבוריים".

אוי, אני מקווה שאף אחד לא קונה את זה.
"על הבנות הכי קל לי לעבוד. אני אומר שיש לי בן דוד שמסדר לי כרטיסים להופעות של האמנים שהן הכי אוהבות, והן מחכות חודשים שאני אביא להן כרטיסים".

אתה נשמע כמו ילד ביישן. מאוד.
"כן, הא? אני הבדרן של הכתה – אוהב להצחיק ולעשות שטויות. רק לי היה אומץ להדביק ג'לי לכיסא של המורה לאנגלית וזה נדבק לה לחצאית. היא כבר תיארה לעצמה שאני עשיתי את זה ומזה צחקה. בהפסקות אני תמיד מספר בדיחות חדשות שאני שומע מחברים או מוצא באינטרנט".

לפחות היית ילד טוב בסט הצילומים של התכנית?
"ברור. ספי ריבלין אפילו הצדיע לי".

פששש, לכבוד מה?
"כי אמרתי שאני אוהב את שייקספיר ושאני קורא מחזות שלו".

ואתה באמת קורא מחזות שלו?
"בטח, אני חולה על מחזות שלו. אני הכי אוהב את 'המלט' ואת 'רומיאו ויוליה'. גם 'אילוף הסוררת' הוא מחזה לא רע בכלל".

אהה. אתה בקו הבריאות? למדוד לך חום?
"אני גם אוהב את 'כנר על הגג'. הלכתי להצגה ומאוד נהניתי. אנחנו הולכים לעשות את ההצגה הזאת גם במסיבת הסיום בבית ספר".

תשמע, אני מתרשמת.
"יודעת מה? אני גם אוהב ספרים וקורא הרבה. במיוחד אוהב את סדרת הארי פוטר. היום סיימתי ספר שלם של 350 עמודים, שהתחלתי לקרוא בבוקר. היה ממש יפה ולא יכולתי להפסיק".

יש עוד משהו שאני צריכה לדעת?
"אני לומד מתמטיקה, בשביל הכיף. אני לומד בתכנית של אוניברסיטת בר אילן לתואר ראשון. אני אוהב לשחק כדורגל, טניס, פינג פונג, כדורסל. אני גם מתעניין באסטרונומיה והיסטוריה".

מה אתה הולך להיות כשתהיה גדול? בדרן או מתמטיקאי?
"בעל חברה. ליתר דיוק מנכ"ל של חברה לייצור מטוסי קרב. מטוס קרב עולה 270 מליון שקל נראה לי ואני רוצה הרבה מיליונים בבנק".

יש בזה משהו.

 "איש אחד הלך הלך הלך בום שניצל"

 

תגיד, מה מצחיק אותך?

"בעיקר סרטי קומדיה כמו 'נורביט' ו'הגביע הקדוש' של מונטי פייטון. למונטי יש הומור מטומטם. חוץ מזה שאני מת על סרטי בורקס כמו 'חגיגה סנוק'ר ו'גבעת חלפון אינה עונה'".

יש מצב לבדיחה?
"שלושה שחורים עולים לגן עדן. בכניסה הם רואים את המלאך גבריאל. הוא שואל את הבחור הראשון: 'כמה פעמים בגדת באשתך?'. הוא עונה: 'אפס פעמים'. המלאך אומר: 'בוא תיסע עם מרצדס לגן עדן'.

הבחור השני אומר שהוא בגד רק פעמיים, אז המלאך נותן פיאט והוא נוסע איתה לגן עדן. הבחור השלישי עונה שהוא בגד רק 50 פעמים, אז המלאך נותן לו אופניים לנסוע אתן לגן עדן. בדרך הבחור השלישי פוגש את הבחור הראשון שנוסע במרצדס והוא בוכה. הוא שואל אותו למה לבכות כשנוסעים במרצדס, אז הוא עונה לו: 'ראיתי את אשתי על קורקינט'".

תביא עוד אחת.
"מורה אחת אומרת לתלמידים שלה - כל מי שחושב שהוא טיפש מוזמן לעמוד. רק אחד עומד. היא שואלת, 'דני, למה אתה מודה שאתה טיפש?' ודני עונה, 'לא אני פשוט לא רוצה שתעמדי לבד'".

איזה בדיחה הכי לא מצחיקה אותך?
"איש אחד הלך הלך הלך בום שניצל".

-מי יותר מצחיק, בנים או בנות?
"בנים, ברור. בנות הן יותר ביישניות. בחיים לא שמעתי בת אחת מהכיתה שלי מספרת בדיחה. גם לבנות לוקח זמן לקלוט או שהן לא קולטות בכלל את הבדיחה".

לסיום, בוא תפרגן לנו עם טיפים: איך להיות יותר מצחיקים?
"כשאתה מספר בדיחה, בחיים אל תתפוצץ מצחוק תוך כדי. מה שכן, מומלץ לעשות פרצופים וקולות כדי להצחיק. הכי חשוב לספר את הבדיחה בצורה טבעית".

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן