makoland

מחזמר בת הים הקטנה

היישר מברודווי (וממצולות האוקיינוס) מגיע אלינו אריאל, בת הים הקטנה והאהובה, בגרסה ישראלית. המחזמר מבוסס על הסרט האהוב והמוכר של דיסני ומגיע לבמות בחנוכה הקרוב, אבל עד אז, הנה טעימה רטובה במיוחד

מקולנד | פורסם 31/10/10 17:36:22 

בחנוכה 2010 יעלה כאן בישראל היישר ממצולות הים המחזמר "בת הים הקטנה" בגירסה הישראלית. המחזמר מבוסס על הסרט שכולנו מכירים ואוהבים מבית דיסני.

כמו בסרט כך גם במחזמר נכיר את אריאל (רינת גבאי), בת ים עקשנית המתאהבת בנסיך אנושי ויפה בשם אריק (גיא זו-ארץ) שכל רצונותיה הם לחיות על היבשה למרות אזהרותיו של אביה שאינה יכולה לעשות זאת, בעיקר בגלל שיש לה סנפירים ולא רגליים.

בעזרת ידידה פלאונדר (הדג הביישן) וסבסטיאן (הסרטן המזמר) מגיחה אריאל ממצולות הים כדי לכבוש את אהוב ליבה המתגורר ביבשה, אריק. כחלק מכיבושה מצילה אריאל את אריק מטביעה בליל סערה בו ספינתו מתהפכת בלב ים.

אריאל נחושה בדעתה להפוך לבת אנוש, לא מוותרת ועושה עיסקה לא טובה עם המכשפה אורסולה (מיקי קם) אשר מעניקה לאריאל בכישוף מאד מיוחד רגליים אנושיות, אבל בתמורה לסנפיריה ולקולה המופלא.

אז הכינו את עצמכם להפתקאה מתחת למים שאצלנו תעלה בחנוכה הקרוב. בינתיים, רק כדי לטעום, תהנו מהקליפ "בתוך הים" שזכה באוסקר גם באוסקר בגרסתו האנגלית,  "under the sea".

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: בת הים הקטנה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן