makoland

שוברים את השעמום: יוצרים עם חלב

לא בוכים על חלב שנשפך, וגם לא על חלב שנגמר. להיפך, צריכים לשמוח כי מאריזות ריקות אפשר לעשות מלא דברים מגניבים: טירה, מירוץ סירות, כורסה ענקית (לא בטוח שנוחה במיוחד) וכאלה. יש לנו גם המלצה מגניבה בשבילכם מה אתם יכולים לעשות בחופש הגדול שקשור לזה

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 23/07/12 14:40:34

כמעט מחצית מן החופש חלפה ואתם כבר משועממים? לכו עם השעמום עד הסוף ותתחילו לגלות את הצד היצירתי שבכם - פסלו כאוות נפשכם עם כל שדבר שאתם מוצאים: קרטוני ביצים, קרטוני חלב, בקבוקי שתייה או גביעי מעדני חלב. משפחת רישין, למשל' בנתה לבן הצעיר אוהד בית חלומות מלמעלה מ-500 קרטוני חלב. הבית עומד בחצר כבר למעלה משנה, שורד בחורף ובקיץ, והפך לאטרקציה ולמוקד עלייה לרגל של חבריו של אוהד. תראו איך בנו את בית המשחקים:

מגניב, נכון? עכשיו תחשבו בגדול: 50 אלף קרטוני חלב שימשו חומרי בניין לטירה:

יוצרים בחלב כמה חדרים יש פה? | צילום: greendiray

ובלטביה אפילו התקיים מירוץ של סירות עשויות מקרטוני חלב:

אחרי המירוץ כל כך צריך להתרווח על ספה ולנוח:

יוצרים בחלב נוח? באמת? | צילום: greendiray

נכון שעושה חשק להתחיל לאסוף קרטונים? ואפילו כדאי. תנובה השיקה בתחילת השבוע את אפליקציית "יוצרים מחלב" בפייסבוק - שם הורים וילדים יכולים להעלות יצירות שהכינו בשעות הפנאי בביתם, מאריזות מוצרי חלב. באפליקציה יוכלו הגולשים לקבל רעיונות מיצירות שהעלו גולשים אחרים, ולנסות לבנות את היצירות בביתם. 

במשך שלושה שבועות יוזמנו הגולשים להעלות לדף הפייסבוק תמונות של יצירותיהם ובנוסף לחוויית היצירה, אחת לשבוע יזכו שני גולשים בשוברים לרכישת מוצרי חלב בשווי 150 ₪. שווה!

 

>> רוצים לזכות בפרס תלת ממדי של ספיידרמן?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: תנובה   קרטוני חלב  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן