makoland

הכירו את נורמן – הכלב שגולש על קורקינט

נורמן הוא כלב פרוותי מסוג בריאר, שאוהב לעשות מה שכל הכלבים עושים, אבל גם לגלוש על הקורקינט. נורמן כבר הפך לסנסציית רשת ואפילו הופיע בתכניות אירוח

אורן דותן | היקס | פורסם 11/04/11 11:04:39

נורמן הוא כלב פרוותי, בן שנה ושמונה חודשים, מסוג בריאר שחי עם משפחה אמריקנית ממוצעת בקנטון, ג'ורג'יה (ארה"ב) ואוהב להתחרות בתחרויות משמעת לכלבים. נורמן הממושמע קיבל את המדליה הראשונה שלו כבר בגיל 15 חודשים, אחרי שסיים במקום הראשון בארבעה מקצים.

אבל מכל התעלולים, הכלבלב המאושר הכי אוהב לגלוש על הקורקינט, כבר מאז שאומץ על ידי קארן קוב, כשהיה גור. "נורמן החל להשתעשע בחצר עם הקורקינט של הילדים וחשבנו שיהיה מצחיק לתת לו סיבוב", מספרת קארן. "אז החלטנו ללמד אותו לדחוף את עצמו עם רגל אחת, ועכשיו הוא ממש אוהב לגלוש".

כלבי הבריאר הם כלבים גדולים עם פרווה מרשימה, ייחודית וארוכה. הם שריריים, קשוחים, גמישים מאוד, מלאי חיים ואוהבים לשחק. אז אין זה מפתיע שכישורי הגלישה של נורמן הפכו אותו לסנסציית רשת, ובעמוד הפייסבוק שלו יש כבר 2,490 חברים.

הכלב המוכשר אפילו שבה את ליבו של מנחה הטלוויזיה המפורסם, דיויד לטרמן והוזמן להופיע בפינה "טריקים מטופשים של חיות מחמד" בתכניתו של לטרמן "לייט נייט":

* הכותב הוא עורך הבלוג היקס, שמביא לכם בכל יום את הסיפורים הכי מטורפים ומרתקים בעולם

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן