שמות שכוללים מילה גנרית באנגלית

אתם חייבים לקנות דירה במגדל הזה שקוראים לו "בלו", "וואן", "פרפקט", "ספייס" או "טופ", שנשמעים קצת כמו שמות של חדרי כושר לגייז או משקאות אנרגיה זולים אבל למעשה הם הבית הבא שלכם! שמות שמשדרים את התחושה שאחראי המיתוג של החברה שולטים קצת בלועזית אבל לא לגמרי, כלומר הם מצאו את האלט שיפט כדי לעבור לאנגלית אבל משם פחות הבינו לאן לקחת את זה. אבל מה זה משנה, העיקר לשדר חו"ליות - אבל אמריקאית, לא גלותית (נגיד, אושוויץ טאוורז פחות יימכר), חיוביות קלילה וכללית (מי לא אוהב "ים", "חלל" ו"למעלה"?) אבל שאינה מחייבת (כי הבניין לא יהיה ליד הים, לא תגורו גבוה והחלל יהיה מחניק וצפוף).

מגדלים הקרויים על שם אבני חן

אתם חייבים לקנות דירה במגדל הזה כי קוראים לו דיימונד!  או אמרלד! והשם באנגלית! וזה מתאים לחזון הביתי שלכם שכולל אח מלאכותי המשובץ באבני סברובסקי. כעורבים אנושיים אתם נמשכים לכל מה שנוצץ וגבוה ומצליחים במשימה המורכבת מכולן - להיות נובורישים בלי שיש לכם כסף. מאפיינים נוספים: החלום שלכם הוא ללמוד גמולוגיה, אתם משתמשים הרבה במילה "גביש", סימסתם לאביבית בר זוהר.

פרויקטים הכוללים את המילה "חלומות"

אתם חייבים לקנות דירה במגדל הזה כי אתם אוהבים מילים כלליות כמו "חלום", "אהבה" ו"קסום"! כמובן שתמיד יצורף אליו איור קטן של עץ או פרח, על מנת לרמז שאתם הולכים לגור במרכזה של ריאה ירוקה ואקסקלוסיבית, ולא בקומה 27 במגדל שמתחתיו שתלו שני עצי דקל. אין ביטוי גנרי יותר בעולם הפרסום מ"חלומות", גם לא שקרי יותר. אף אחד לא חולם על דירה ב"חלומות בית שמש", מתפשרים עליה. אבל כנראה שפרויקט המגורים "פשרה בשפלה" לא נשמע יוקרתי מספיק.

שמות המרמזים על אורבניות ניו יורקית

אתם חייבים לקנות דירה בפרויקט הזה כי קוראים לו "Loft and more" (ראש העין), או "מגדלי מנהטן" (תל אביב) או "up town tower" (בת ים, הרובע האורבני)! או שמדובר באחד ממגדלי Midtown בתל אביב שכל אחד מהם ממוקם באזור שונה לחלוטין של העיר אז יכול להיות שהם משתמשים בביטוי "מידטאון" בלי להבין אותו. כצפוי, אם זה בתל אביב אז יוסיפו לשם "TLV", ואם לא אז סתם יקראו לזה "urban" ומתחת בקטן יוסיפו "פרדס חנה". אבל לא משנה איפה הבניין הזה ממוקם, הוא תמיד יסבול מתחושות נחיתות פרובינציאליות. בניין שמתעורר כל בוקר בווייב של השדרה החמישית אבל מתישהו נשבר ואומר לעצמו "אתה לא בניו יורק ובחיים לא תהיה, וונאבי לוזר".

שמות שנשמעים כמו סמארטפון סיני זול

אתם חייבים לקנות דירה בבניין הזה כי קוראים לו "iRaanana", או "סמארט3" או "Y9"! שמות שמשדרים ניקיון, קידמה והייטקיות אטומה, והרי אנחנו אומת ההייטק. יש לכם אייפון 6 ואתם מתלבטים אם לעבור ל- 6s או לחכות ל-7 ומעוניינים בשכנים שתוכלו להתווכח איתם על סגולות האנדרואיד. כמובן שאתם מתכנתים וטוענים שאתם עובדים בסיליקון וואלי הישראלי, אבל כולם יודעים ש"פארק סיבל" זה בראש העין, סבבה?

שמות שנשמעים כמו כרטיס אשראי יוקרתי

אתם חייבים לקנות דירה בבניין הזה כי אתם ווינרים! וכי קוראים לו "פלטיניום" באנגלית וככה קוראים גם לכרטיס האשראי שלכם, שאתם נהנים לשלוף בכל הזדמנות ואם זה היה מקובל חברתית גם הייתם מסתובבים איתו סתם ככה ביד. "GOLD", "PREMIUM", "PRIME", "VIP" זועק הלוגו, כמובן בקאפס לוק ובשחור עם נגיעות זהב, ממש כמו שהג'יפ ומצעי הסאטן והנשמה שלכם נראים מבפנים.

פרויקטים שמנסים לטשטש את מיקומם

אתם חייבים דירה בפרויקט הזה כי אתם חייבים להרגיש שהתקדמתם בחיים גם אם נשארתם בדיוק באותו המקום! הפרויקט "מבואות קיסריה" ממוקם למעשה באור עקיבא, "לב הכרמל" בטירת הכרמל, ב"קונספט בשדרה" השדרה היא לא רוטשילד אלא קהילות ורשה, ו"אייגר 10 – 100% בתל אביב" ממוקם בתחנה המרכזית הישנה. לא ברור איפה זה "פעמוני החורש – דירות גדולות בצמוד לכוכב יאיר", אבל "כרמי גת" היא בקריית גת (כמה כרמים יש בקריית גת? מעניין) וכמובן שראשון לציון היא כבר מזמן RL. קצת כמו תושבי פתח תקווה שטוענים שהם גרים ב"אם המושבות", ותושבי נתניה שאומרים שהם גרים ב"פולג", גם כאן מנסים המגדלים לשדרג לעצמם את התדמית בתקווה שאנשים ירכשו דירה ורק לאחר מכן יגלו שהם משלמים ארנונה לעיריית טירת הכרמל.

פרויקטים שמנסים לשדר יוקרה ולא הכי מצליחים

אתם  חייבים לקנות דירה במגדל הזה כי אתם נופלים בכל ניסיון לשדר ניחוח אירופאי! ובצדק, מי יכול לעמוד בפני השילוש הקדוש שכולל שם מגוחך, עיצוב לוגו בסיסי ומאמץ מלאכותי לשדר יוקרה? "מרום וילאז'" סתם ניסו להעניק ניחוח צרפתי ויצאו על גבול המנעד האוחצ'י. "ארמונות איילון", כמו כל פרויקט שמשתמש בשם "ארמון" (או "פאלאס") ישר מרגיש כמו חורבה. "5 stars" מנסה למתג את הפרויקט במונחים של מלונות יוקרה אבל הלוגו מרגיש כמו פונדק דרכים שנירצח בו. ו"יורו" לא באמת מקרב אותנו לגוש האירופאי, בטח שלא למטבע. סטטיסטית, ככל שהבניין שתעברו לגור בו יתאמץ יותר לשדר יוקרה, כך יגדלו הסיכויים שמתישהו תיפול עליכם מרפסת.

פרויקטים שמחוברים לארץ ישראל הישנה והטובה

ארצישראלי
ארצישראלי
אתם חייבים לקנות דירה בפרויקט הזה כי אתם מחוברים לארץ ישראל ולהיסטוריה וגם לא הצלחתם להשיג דרכון זר. "ניחוח המושבה" (קקי של פרות), "אמירי העמק – יוקרה וטבע במערב עפולה" (ספרנו שלוש סתירות פנימיות), "מנרב בפרדס" (הפרדס שהרסו כדי לבנות את המגדל?) – כי למה לא לקחת את היתרון הגדול שבמגורים ביישובים בצפון, כלומר היכולת לגור בבית פרטי, וללכת בכל זאת על מגדל? ועוד כזה שמגיע עם לוגו שנראה כמו מסגרת תמונה מצויצת באווירת רטרו ובשילוב עלה, המסמל את השורשיות, עבודת האדמה וכל יתר המועקות שלא יטרידו אתכם בקומה 17.

פרויקטים שעדיין מתרגשים מזה שהם מגדל

אתם חייבים לקנות דירה במגדל הזה שהדבר הכי מדהים שיש לו לומר על עצמו זה שהוא מגדל! כאילו שלגור בבניין בקומה גבוהה זה עדיין סמל סטטוס עבור ישראלים ולא הפך כבר לתו תקן מדכא, נובורישי ומשעמם וכולנו בעצם חולמים על גינה כיפית בביתם שב-RL. במקרה הזה המגדל תמיד ייכתב באנגלית, כי Tower זה יותר מרשים וכל דבר אחר עלול להיחשד בטעות כסתם בניין. הלוגו יכלול אובייקט פאלי ארוך שאמור לסמל גובה והמשכיות, שני דברים שאתם מעוניינים בהם ולכן קניתם בית מעל שוק האוכל בשרונה במלא כסף ובלי לדעת שהבית שלכם הולך להריח תמידית מראמן.

פרויקטים שמנסים לשדר אמנות בוהמיינית

אתם חייבים לקנות דירה במגדל הזה כי קוראים לו "שירת השרון" ואתם חובבי שירה! ומתחת בקטן: "יצירת המגורים מאת רוטשטיין בנתניה מערב" ואתם הרי אנשים יצירתיים, כתבתם פעם סיפור קצר. "מגדלי דה וינצ'י", "משכנות המוסיקה", "פיין ארט", "כנרת מיכאלאנג'לו", כולם מנסים לפנות לפן הרגיש והאומנותי של הקונים, שחולמים על עליית גג בפריז אבל החיים השליכו אותם בנתניה מערב. אגב, המגדלים האלו יראו בדיוק כמו כל בניין אחר, אבל יכול להיות שתהיה להם זוית אחת א-סימטרית בקומת הפנטהאוז.

מגדלים עם המילה "בית"

אתם חייבים לקנות דירה בפרויקט הזה כי מתעקשים לקרוא לו בית למרות שמדובר בדירה בבניין ככל הבניינים! "הבית על הבימה", "הבית באריאל", "הבית על הנחל", כולם הבינו כבר שלגור במגדל זה מעפן, מיתוג כ"בית" אוטומטית הופך את החוויה לחמימה יותר, תמימה, כמעט צימרית באופייה. לא פלא שכל הלוגואים יעוטרו באיור של עץ, עלה, עלווה ושאר צמחייה. המטרה: שתרגיש כאילו שאתה גר בבית פרטי וצמוד קרקע ולא בקומה ה-11 עם קיר בריסטול משותף לשכנים ושני עציצי בזיליקום מתים.

מגדלים עם המילה "ים"

אתם חייבים לקנות דירה בפרויקט הזה כי הוא ליד הים ולגור ליד הים זה יוקרתי! באופן טבעי, הלוגו תמיד יהיה בגוונים כחולים, בעיטורי שקיעה ו/או שחפים ובלי שום אזכור לקורוזיה. וזה הגיוני, בית מול הים זה החלום הישראלי, כל אחד ישמח לבריזה מלוחה בערבי אוגוסט מיוזעים. אז למה כל הלוגואים מתעקשים על אנגלית למרות ש"ים" זאת מילה לא פחות יפה מ"sea"? כנראה כדי שגם הצרפתים יבינו.

 פרויקטים שמדגישים את החיבור לטבע

אתם חייבים לקנות דירה בפרויקט הזה כי יש לו "חורשה" בשם, שזה פחות מחייב מ"יער" (מצרך נדיר ודליק בישראל) ולמעשה יכול להיות כל מספר עצים העולה על אחד (עץ + שיח תופס). תמיד חלמתם על הפסטורליה הגלילית? עכשיו תוכלו לגור מול הנוף המהפנט הזה, שככל הנראה ייחסם על ידי בניין זהה לזה שלכם, שבתורו חסם את הנוף לאחרים.

פרויקטים עם המלה "בוטיק"

אתם חייבים לקנות דירה בפרויקט הזה כי הוסיפו לשמו את המילה "בוטיק" וזה אומר שהוא תומחר באופן יצירתי, לא בהכרח עם פרופורציה לערכו האמיתי. בוטיק זה היוקרתי החדש, לאלו שמבינים, כמו יינות בוטיק ומלונות בוטיק. שם שמעיד על כך שלא התחזרו עלינו ולא יהיו בבניין הזה המון קומות, גג שש או שבע, ותוכלו להיתקע במעלית עם אנשים כמוכם ולדבר על גבינות.

לכל כתבות המגזין