אפשר לומר שהכסף זורם כמו מים, לפחות בכל הקשור לסטארט-אפ Nebia שמפתח ראשי מקלחת. נכון להיום הצליח הקמפיין בקיקסטארטר של החברה לגיוס הניב למעלה מ-923 אלף דולר, והיעד היה צנוע הרבה יותר: 100 אלף דולר בלבד. ויש עוד חודש לגיוס.

סביר להניח כי חלק מההצלחה תלויה בכך שהסטארט-אפ הצליח להכניס למקלחת כמה אנשים די מוכרים, כמו מנכ"ל אפל טים קוק לדוגמה, שחווה על בשרו את ראש המקלחת של נביה, שלפחות על-פי טענת המפתחים חוסך כ-70 אחוז מצריכת המים, באמצעות פטנט מיוחד שגורם לטיפות המים להפוך לקטנות יותר ולכסות שטח פנים רחב יותר. כך יוצא שבזמן שמקלחת ממוצעת צורכת כ-75 ליטר של מים - המוצר של נביה צורך רק 23 ליטר מים.

>> הכתבה פורסמה בגלובס

עוד באתר לעיצוב הבית: