קבוצת גולף הודיעה על השקת Lavan - מותג חדש של מוצרי ספא, טיפוח הגוף ואווירה בהשקעה של כ-7 מיליון שקל. "Lavan הוקם מתוך הרצון ליצור עולם שבו השגרה נותרת מחוץ לדלת", נמסר בהודעת הרשת. החנות הראשונה של Lavan נפתחה בדיזנגוף סנטר בתל אביב בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, ושטחה הוא כ-160 מ"ר. עד סוף 2023 מתכננת הרשת לפתוח עוד כ-16 חנויות ברחבי הארץ. לצד הסניפים, פריטי המותג יימכרו גם באתר.  

>> לכל הכתבות בערוץ living 

המותג כולל מגוון פריטי ספא וטיפוח לגוף (159-49.90 שקל), נרות (239-29.90 שקל), מפיצי ריח ומבשמים (359-69.90 שקל), מצעים (מ-219 שקל), מגבות (39.90-299 שקל), כלים ופריטי נוי (22.90-649 שקל), חלוקי רחצה וכרבוליות. בנוסף, יימכרו בסניפים ספרי עיצוב ואדריכלות במסגרת שיתוף פעולה עם רשת סטימצקי.  

לדברי החברה, מוצרי הספא והטיפוח מתאפיינים בכמה ניחוחות שונים:

עציים: קשת של ניחוחות עשירים, עמוקים ומשכרים בעלי תווי ריח ארציים, חמים, מסקרנים ואלגנטיים, המזכירה ריחות של יערות סבוכים, דשא רטוב ואדמה לחה. 

פירותיים: ניחוחות מתוקים ועסיסיים, מעוררי תיאבון ומעירי חושים, שמזכירים שמש קיץ, משבי רוח מבושמים ותחושות מרעננות.  

פרחוניים: מארג מגוון של תווי ריח אקזוטיים היוצרים קומפוזיציה מושלמת ומאוזנת.

ארומטיים: ריחות המשדרים חום ואינטימיות, עם מתקתקות וחריפות המגיעה מעולמות התיבלון, בעלי תווי ריח עמוקים וחושניים.

רעננים: שילוב בין ניחוחות עמוקים ומלטפים ובין ניחוחות קרירים, נקיים וקלילים יותר.

Lavan (צילום: ערן סלם)
צילום: ערן סלם

Lavan (צילום: יחסי ציבור)
צילום: יחסי ציבור
Lavan (צילום: יחסי ציבור)
צילום: יחסי ציבור

Lavan (צילום: יחסי ציבור)
צילום: יחסי ציבור

"המותג הוא אבן דרך נוספת במומחיות שלנו בעולמות הבית והלייף סטייל. הניסיון שצברנו לאורך השנים בקבוצת גולף ובגולף&קו בפרט, הוליד את המותג Lavan אשר משלים ומעשיר את החוויה הכוללת שהקבוצה מציעה ללקוחותיה. כל פריט בקולקציה נבחר בקפידה על ידי סטודיו המעצבים שלנו, המביאים את הטרנדים המובילים בעולם. בשנים האחרונות הבית הפך למבצר הפרטי והמושקע שלנו. אני בטוח שהמותג החדש ירגש ויעניק לכלל הלקוחות חוויה מרעננת ומיוחדת", אמר אייל גרינברג, מנכ"ל קבוצת גולף.