חנויות "הכל בזול" ממשיכות להגיע לישראל: ענקית העיצוב והאביזרים היפנית מיניסו (Miniso), המפעילה 3,500 חנויות בעולם, הודיעה על כניסתה לישראל. את הזיכיון בישראל קיבלו איציק ושרון ניסנוב, מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, שרכשו באחרונה את 11 סניפי ניו-פארם והקימו במקומם את רשת 'סמארט פארם', שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה לשעבר, שגם ינהל את מיניסו בישראל, וגונן כהן, יזם ואיש עסקים המתגורר בסין בשנים האחרונות, שחבר לאיש עסקים נוסף העוסק בפיתוח עסקי בשוק האסייתי.

עוד בערוץ עיצוב הבית: 

הסניף הראשון ייפתח בתל אביב בחודשים הקרובים, ובהמשך הרשת צפויה לפתוח בישראל 50 סניפים בחמש השנים הקרובות. בשנה הראשונה ייפתחו עשר חנויות בהשקעה כוללת של 15 מיליון שקל. החנויות יהיו בגודל ממוצע של 400-300 מ"ר.

A post shared by Miniso (@miniso.official) on

גבאי, שינהל את הפעילות בישראל, הביא עמו כמה בכירים לשעבר באיקאה: ליאורה ארמן-רומנו, שתכהן כסמנכ"לית פיתוח עסקי ושיווק, תפקיד דומה לזה שמילאה באיקאה ישראל יותר מעשור, ויגאל סיסו, שיכהן כסמנכ"ל לוגיסטיקה ותפעול, בדומה לתפקידו באיקאה ישראל.

מיניסו נוסדה ביפן ב-2013 על ידי המעצב היפני מיאקה ג'וניה והיזם הסיני יה גופו. הרשת פועלת באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד. ב-2018 צפוי המחזור השנתי של הרשת להגיע ל-9 מיליארד דולר.

A post shared by Miniso (@miniso.official) on

 

A post shared by Miniso (@miniso.official) on

 

בחנויות בישראל יימכרו בשלב ראשון 5,000 מוצרים מתוך 9,000 הקיימים ברשת, ובכל שבוע יגיעו לחנויות מוצרים חדשים, שיותר מ-50% מהם יימכרו במחיר של עד 19.9 שקל. המוצרים נחלקים ל-12 קטגוריות: בריאות ויופי, אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מזון ומשקאות, מוצרים עונתיים, טקסטיל, תכשיטים ושיער, צעצועים, מכשירי כתיבה ומתנות. החברה מחזיקה גם ברישיונות ובזכויות לייצור מוצרים ממותגים בדמויות של דיסני, הלו קיטי, בוב ספוג ועוד.

באחרונה נחשף ב-TheMarker כי קבוצת יוניון, זכיינית המותג H&M ויבואנית טויוטה ולקסוס בישראל, מביאה ארצה את דייסו יפן (Daiso Japan) – המציעה במחירים אטרקטיביים מוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית,  אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבעלי חיים ועוד.

A post shared by Miniso (@miniso.official) on

 

>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker 

>> קבוצת הוניגמן ו-TNT הגישה בקשה להקפאת הליכים; החובות - 240 מיליון שקל

>> רפורמת המס של טראמפ: מי ירוויח ומי יפסיד בשוק ההון הישראלי

חנויות הדיסקאונט נמצאות בפריחה בשנתיים האחרונות. על הפוטנציאל הגבוה בתחום ניתן ללמוד מעסקה שבוצעה באחרונה, שבמסגרתה קרן איפקס רכשה 55% מרשת מקס סטוק לפי שווי של 300 מיליון שקל. מקס סטוק מוכרת במחירים נמוכים משחקים, בגדים, כלים חד-פעמיים ומוצרים לבית. מחזור המכירות של הרשת, המפעילה 40 סניפים, מוערך ב-360 מיליון שקל.


 

A post shared by Miniso (@miniso.official) on

 

מיניסו ישראל ומייסדיה יוצגו בעסקה בידי עוה"ד קובי סרוב וליאור בר ניר ממשרד מ. פירון ושות'. עו"ד משה בן דת ייצג את איציק ושרון ניסנוב.