לא משנה בשביל מה נכנסתם לאיקאה, כנראה שכשתגיעו לקופות יהיו לכם בעגלה כמה מהנרות הריחניים ו/או הדקורטיביים של הרשת, ושבסיום הקניות תעברו במסעדה ותתלבטו בין כדורי הבשר השוודיים לסלמון (המנה הפופולרית בישראל). עתה לראשונה הרשת משלבת בין שתי החוויות לפריט אחד מפתיע: נר בריח כדורי בשר.

>> לכל הכתבות בערוץ living 

>> תראו את המטבח: האם זה הבית הכי יפה בדימונה?

>> הטיפ הפשוט למניעת עובש במכונת הכביסה

הנר, שנקרא Huvudroll, הוא חלק ממארז "חנות איקאה בקופסה" שאיקאה בארצות הברית יצרה לרגל חגיגות 10 שנים למועדון הלקוחות הנקרא "תוכנית המשפחה". 900 מחברי המועדון שיירשמו להגרלה ממחר (6 באוגוסט) יזכו במארז ששאר הפריטים בו לא ידועים ומטרתו "לשחזר את החוויה החושית של ביקור בחנות". למיזם אחראית חברת המיתוג ogilvy.  

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Adweek (@adweek)

  

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Paris Match Belgique (@parismatchbe)

בשנה שעברה איקאה בהונג קונג שיתפה פעולה עם פיצה האטובסניפי פיצה האט בעיר נמכרו פיצות עם כדורי הבשר השוודיים: 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Pizza Hut Hong Kong (@pizzahut.hk)