אנחנו אוהבים מגבות מפנקות ומוכנים להשקיע בהן ולטפל בהן באהבה כדי שיישארו רכות וריחניות, אבל 620 דולר (2,235 שקל) נראה לנו מחיר מוגזם למגבת – גם כשמדובר בפריט של בית אופנה ידוע שאפילו מציע להוסיף אליו את שם הלקוח.

עוד בערוץ עיצוב הבית: 

>> לכל הכתבות בערוץ living 

>> המטבח של קים וקניה הוא הטרנד הכי חם וגם אתם יכולים

>> מבחוץ הוא נראה כמו בית רגיל, אבל מבפנים הוא מדהים

את המגבת המוגזמת של בית האופנה ברברי גילינו בזכות הדוגמנית בלה חדיד, שהעלתה לסטוריז סרטונים ותמונות שבהם שערה עטוף במגבת. הפריט הוא חלק מקולקציית Monogram של ברברי, המעוטרת בראשי התיבות של שם המייסד, תומס ברברי. בקמפיין של הקולקציה אמנם מככבת אחותה של בלה, ג'יג'י חדיד, אבל בלה היא חברה של המעצב ריקרדו טישי ולכן זה לא מפתיע שהיא התגייסה למאמץ.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Selena and Bella News (@gomezhadidnews) on

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

 >> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

המגבת, העשויה 100 אחוז כותנה, מעוצבת בגוני חום, ולזמן מוגבל יוכלו הלקוחות להוסיף לפריט את שמם ברקמה בצבע כתום.