התמונות שלפניכם מזעזעות אתכם? כי זה מה שהן אמורות לעשות. הן מוצגות כעת כחלק מקמפיין בינלאומי של הקרן לרווחת החיות (international fund for animal welfare (IFAW, שהגו young & rubicam paris, המציג סדרת דימויים המדגישים עד כמה היבטים מסוימים של הרג חיות בר הם בלתי הפיכים.

מטרת הפרסומות היא להשוות בין טכנולוגיות שיכולות להיבנות ולהיהרס בקלות – כמו הדפסת תלת ממד, והשבריריות של עולם החי – שבו תנאים שאי אפשר ממש לשחזר או לתקן כמו חפצים ביתיים יומיומים.

קמפיין חיות בר (צילום: young & rubicam paris)
מובי דיק בהלם. הלווייתן | צילום: young & rubicam paris

קמפיין חיות בר (צילום: young & rubicam paris)
צילום: young & rubicam paris

עוד בערוץ עיצוב הבית:

בגוף חשוף לצופה 

הקומפוזיציות הדיגיטליות מציגות שלוש חיות – פיל, לווייתן ואורנגאוטן - שחלק מהן חשוף למבט הצופה. מעל גופן מדפסת תלת ממד מנסה כביכול להדפיס שכבות חדשות של שלד וחומר, כסמל עדין לחוסר ההיתכנות של הסיטואציה. והטקסט המלווה את הפרסומת בהתאם –  if only they were this easy to reproduce (אם רק היה קל כל כך לייצר אותם). לתשומת לבנו.

קמפיין חיות בר (צילום: young & rubicam paris)
לא חפץ. אורנגאוטן | צילום: young & rubicam paris

קמפיין חיות בר (צילום: young & rubicam paris)
צילום: young & rubicam paris