אבי אטינגר ואפרת אברמוב מביאים לכם את כל הסיפורים מתוכניתם החדשה - יאללה נקסט

כל הסיפורים

יאללה נקסט

ביפ

צחוק
יאללה נקסט - ראשי | קטעים מתוך התכנית | פרקים מלאים
  
צחוק

ביאללה נקסט אוהבים לגוון

אם אתם רוצים להצטלם לתכנית יאללה נקסט קחו בחשבון שלפעמים תפגשו מנחים אחרים, או שפשוט אטינגר ואפרת יעשו איתכם חילופי זוגות - ככה זה בצ'ט רולט, כל יום מנסים משהו חדש. קחו דוגמא מהגולשים שהיו קצת יותר מרגשים מכולם ועוררו עניין השבוע ברשת

ביפ | פורסם 20/07/10 11:47:47

איחוד מרגש בין דודו ארז לאבי אטינגר, גיל קופטש נצמד לאפרת אברמוב והזוג הקבוע של התכנית מחפש שותפים לחילופי זוגות - השבוע האחרון אופיין במשחקי החלפות, אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שרק הגולשים המרתקים ביותר נכנסו לתכנית יאללה נקסט וצלחו את אתגר ממלאי המקום. איך עושים את זה? התשובות לפניכם.

 

1. המחליף הסחי: גיל קופטש
גיל קופטש נתן ערב חופש לאבי אטינגר והחליף אותו לצד אפרת אברמוב - מה שנראה לו התנסות קלה לביצוע, אך בסוף התברר כמשימה לא קלה, בעיקר כשהוא נדרש לבחור את הגולשים שהכי עניינו אותו. בסוף נמצאה שלישיית הזוכים, או זוכות, או פשוט שלושה מסטולים.

 



2. התגעגעתי אז החלפתי
הוא שנון, הוא כריזמטי, הוא תוסס - דודו ארז מגיע ליאללה נקסט בתור מנחה אורח ומתאחד עם חברו לקאסט לילה בכיף, אבי אטינגר. השניים גם זוכים לארח את נסיך הזמר המזרחי אלישע שמואל שנותן ביצוע סוחף לשיר מוכר.

 

 

 

3. מכירים חילופי זוגות?
אטינגר ואפרת פוגשים זוג צעיר וחמוד ומזהים זרימה פוטנציאלית - זה מתחיל במשחק קלפים תמים, אך משם ממשיך להצעה מעניינת הרבה יותר. אחרי המשחק המקדים מגיע הדבר האמיתי, כשאטינגר מחליט על חילופי זוגות וגורר את שאר החברים להגרלה שתקבע מי ישכב עם מי. מה קרה אחרי ההגרלה, והאם אפרת זרמה?

 



יאללה נקסט, ביפ, ימים א'-ד', 23:00

רוצים עוד? היכנסו לפרקים המלאים של יאללה נקסט לצפייה ישירה | וגם, כל הפרקים של לילה בכיף לצפייה ישירה | הפרקים המלאים של בובי ואני לצפייה ישירה

 

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם

עקבו אחרי ביפ בפייסבוק

 

תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן