כל הסיפורים מאחורי התכנית "המעבדה" של ערוץ ביפ

הצצות

המעבדה

ביפ

צחוק
צחוק

המעבדה של ביפ: הצצה בלעדית לפרק הראשון

אי שם הרחק הרחק מכאן, במקום בו עובדים החוקרים המיומנים של ערוץ ביפ יושבת לה מעבדה ראשונה מסוגה בעולם: מעבדה להומור. הערב היא פותחת את דלתותיה בפניכם ומכניסה אתכם אל היקום הכי מצחיק שיש בגלקסיה - עד שזה יקרה, קבלו הצצה ראשונה לתכנית החדשה "המעבדה של ביפ"

המעבדה של ביפ | פורסם 17/10/10 10:58 

מה עושים כששוטר תופס אתכם ואין לכם לא ביטוח, לא טסט ולא רישיונות? משחקים אותה תיירים מאנגליה - תלמדו מצמד הקומיקאים דובדבני וקובאץ', שאיכשהו תמיד נקלעים לסיטואציות משונות אבל מתגברים על המכשולים שעומדים בפניהם בזכות החברות האמיצה שהם חולקים בינהם.

בלעדי לאתר: צפו בהצצה ראשונה לתכנית "המעבדה של ביפ", שעולה הערב, יום ראשון 17.10, בערוץ ביפ. התכנית החדשה נותנת הזדמנות ליוצרים לא מוכרים, שעד היום פרסמו את המערכונים והפרודיות שלהם רק ברחבי הרשת, להיחשף  לקהל הרחב. בין היוצרים ניתן יהיה לצפות במערכונים קומיים של: אייל B, הצמד מטר שבעים (נועם שרון וטל רוזנטל), דובדבני וקובץ', הראפר לוקאץ', רחלי רוטנר, נמרוד קמר  ועוד רבים וטובים.
את התכנית יוביל המדען הראשי - דודו ארז.

המעבדה של ביפ, החל מיום ראשון ה-17.10, 22:30 בערוץ ביפ

>> הכירו את המעבדה של ביפ

רוצים עוד לצחוק? כנסו לפרקים המלאים לצפייה ישירה של משתגידי | הפרקים המלאים לצפייה ישירה של לילה בכיף | הפרקים המלאים לצפייה ישירה של בובי ואני

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן