אל תשאל - שי שטרן במסע דוקומנטרי אחר אנשים מעניינים בישראל

כתבות

אל תשאל

ביפ

צחוק
 
צחוק

עוד יבוא שלום

לקראת ההכרזה על מדינה פלסטינית שי שטרן יוצא לברר מי יחלק את ירושלים. הוא מגלה כי כולם בעצם מוכנים לחלק את העיר הקדושה אבל הם לא קוראים לכך אותו הדבר. אז מי מתנגד להחזרת פלסט טאון? הצצה לפרק הבא

גל כהן | אל תשאל | פורסם 25/08/11 18:39:33 

שי שטרן יוצא בעקבות השאלות שלאף אחד לא נעים לשאול והפעם לקראת ההכרזה על מדינה פלסטינית הוא מנסה לברר מה יביא את השלום, או במילים אחרות, מי יחלק את ירושלים. בניסיון למצוא תשובות הוא פוגש את רשף לוי, ח"כ אבי דיכטר, סולימאן אשפי וח"כ ראלב מג'אדל.

 "בסופו של דבר, כולם תמיד בעד להחזיר מקומות שהם לא היו בהם", מסביר רשף לוי, "אלון שבות בעד להחזיר את תל אביב, כמו שאני בעד להחזיר את פתח תקווה ודווקא כי הייתי שם".

ח"כ אבי דיכטר מסביר כי "תהיה מדינה פלסטינית ויש מדינת ישראל. אני מניח שבירושלים זה יהיה המקום היחיד שבו לא תהיה ברירה. יהיו אזורים בירושלים, כמו שיש בניו יורק 'ליטל איטלי' ו'צ'יינה טאון', יהיו בירושלים 'ליטל פלסטין' או 'פלסט טאון', אבל השכונה עצמה תישאר בתחומי מדינת ישראל".

בעצם כולם מוכנים לחלק את ירושלים אבל הם לא קוראים לזה אותו דבר. לאף אחד אין התנגדות להחזיר את ליטל איטלי, פלסט טאון או ליטל פלסטין - או שאולי בכלל האיטלקים יכולים להתעורר פתאום ולהתנגד להחזרת ליטל איטלי? צפו בהצצה לפרק הבא

אל תשאל, ימי שישי, 23:00

>>  למה כל כך קשה לגור בירושלים?

>> כל השאלות: הפרקים המלאים לצפייה ישירה

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן