השבועות האחרונים של אוגוסט כבר כאן ומקומות העבודה מתמלאים בילדים חסרי מעש ובהורים עצבניים שפשוט לא הצליחו למצוא לילדים המשועממים תעסוקה. אבל רביטל ויטלזון יעקבס, אמא לארבעה ילדים, החליטה שהפעם היא לא נכנעת לטירוף, אלא פשוט מאוד זורמת איתו. היא העמידה את ארבעת ילדיה על סט הצילומים בבית וצילמה קליפ מטאל מקצועי ומצחיק בטירוף, על בסיס הלחן של "killing in the name" של rage against the machine. בשיר לו קראה "שיגיע ספטמבר" היא מתארת איך נראים השבועות האחרונים של החופש הגדול עם הילדים בבית וביומיים מאז שפורסם בעמוד הפייסבוק שלה צבר כבר מעל 75 אלף צפיות ואלפי שיתופים. 

"אני אמא כבר שמונה שנים ובכל פעם אני מגיעה לסוף אוגוסט עצובה, עייפה ומאוכזבת", מספרת ויטלזון יעקבס, בעלת טור אישי ב"מקור ראשון" המתחזקת גם עמוד פייסבוק בעל אלפי עוקבים ועובדת למחייתה במחלקת המסחר של סטימצקי,  "כל הפנטזיות על חופש לא ממומשות. אתה מדמיין יום מושלם, שבו אתה והילדים שירים בקאנון 'הימים חולפים שנה עוברת' בדרך למעיין פסטוראלי ועושים טריוויה על צמחי הבר בארץ ישראל במזג האוויר הצונן. המציאות היא כזאת, שעד הרמזור הראשון חצי בוכים, חצי חבולים ואת אמרת חמש פעמים – אני עכשיו חוזרת הביתה! השנה בחרתי שיהיה אחרת והיה כיף. הילדים התרגשו איתי, התלהבו כשהקליפ היה מוכן ומאז טוחנים אותו בבית".

 

מאיפה הגיע הרעיון?
"מאוד קשה להסביר, אבל ביום שלישי שעבר בלילה זה פשוט – הגיע, שלם. ויז'ן מושלם על קליפ, שלי ושל הילדים עם מילים מצחיקות על החופש הגדול. על הבוקר שיתפתי את אחותי, אורלי, הרוקרית של המשפחה שלנו, והיא אמרה לי: 'לכי על זה, זה יהיה ענק'. התחלתי 'להדליק' את אביה, עורכת הווידאו מרקורד הפקות, את חבר טוב שלי אסף לרמן, שהוא והמעבד המוזיקאלי והקלידן של להקת 'רוקדים'. כל היום בראש נכתבו המילים, וצלמת השגתי ממש רק ברביעי בלילה. מאז אף אחד מאתנו לא ישן עד שהקליפ עלה".

הילדים, היא מספרת, לקחו חלק פעיל בחוויה. "כמובן ששיתפתי אותם. הודעתי להם שנעשה ביחד סרט מלא בשיגועים, ושכל מה שאסור תמיד בבית - יהיה מותר. זה היה יום מדהים, גיליתי שהילדים שלי הם שחקנים מלידה. היו צחוקים על הסט, אם אפשר לקרוא לבית, סט, אבל גם רצינות, כשהיינו צריכים לצלם שוב ושוב. אחד הימים הקסומים שהיו למשפחה", היא מסבירה.

בעקבות הסרטון, קיבלה ויטלזון יעקבס מאות תגובות, בעיקר של הורים מלאי הזדהות. "רוב התגובות שקיבלתי מאוד מפרגנות ומתלהבות", היא מספרת, "אבל הכי מצחיקה היתה זו ששאלה, אם זו פרסומת לאמצעי מניעה".