אין תמונה
לא לבעלי לב חלש

המפרסמים ביפן היו אקסטרה יצירתיים והוציאו פרסומת מבהילה, שיותר מכל נראית כמו סרט אימה מוצלח. בהמלך הצציה הלב קופץ לתחתונים, הבטן מתהפכת, והכל – כדי לפרסם חברת צמיגים יפנית, שלקראת החורף מזכירה לאופנוענים להגן על עצמם מסכנת החלקה ולאמץ את המוצר שלהם.

רוצים עוד הרבה סיפורים מעניינים, משעשעים, מרגשים ומטורפים? תנו לייק בפייסבוק

בלי לתת יותר מי פרטים על הסרטון המקפיץ, מדובר בטקטיקת הבהלה סטנדרטית למדי, על אחת כמה וכמה שמגיעים מוכנים למהלך העלילתי. בכל זאת, הוידיאו הופך לויראלי, וגולשים רבים מודים שהם קפצו בכסאות. תזכרו להפעיל את הרמקולים\אוזניות:

הסרטון הקצר בין ה-40 שניות מגיע עם אזהרה צמודה שיאנו מיודע לצפיה לבעלי לב חלש, ואזהרה לסובלים ממחלות. הם אפילו מסירים אחריות וכל נזק, פציעה או מחלה בקבות הפציעה.