האם אתה מפרסם טוב יותר מתלמיד בכיתה ה? כנראה שלא, אם לשפוט לפי הסרטון המשעשע של משרד הפרסום הקנדי "גריפ" מטורונטו שחגג את יום הולדתו העשירי על ידי החלפת כל העובדים בילדים בני עשר שניהלו את המשרד ליום אחד.

ילדים מנהלים את משרד הפרסום גריפ (צילום: vimeo)
ילדים מנהלים את משרד הפרסום גריפ | צילום: vimeo
ילדים מנהלים את משרד הפרסום גריפ (צילום: vimeo)
ילדים מנהלים את משרד הפרסום גריפ | צילום: vimeo

בסרטון שפרסם המשרד אפשר לראות את הילדים משתוללים, משחקים, זוללים ג'אנק פוד, מצלמים ג'ינגלים וכן - גם מציעים כמה רעיונות מבריקים לקמפיינים של לקוחות אמיתיים. כנראה שפרסום הוא עסק יצירתי ודי ילדותי כשחושבים על זה.

רוצים עוד הרבה סיפורים מעניינים, משעשעים, מרגשים ומטורפים? תנו לייק בפייסבוק

החלק היותר מפתיע הוא שהלקוחות באמת התרשמו, או שהם רק עשו את עצמם כדי לצאת נחמדים בסרטון, אבל הכוכבים האמיתיים של הסרטון הם כמובן הילדים שעשו עבודה לא רעה בכלל ולמדו גם משהו על החיים של הגדולים: "זה לא קשה, אבל אתה ממש מתעייף", סיכמה אחת הילדות.

Grip Limited Presents: The 10-year-old Takeover from Grip Limited on Vimeo.

(מקור)