זה מה שנקרא להיות "over protective" ? חנות הסקס היפנית פרסמה מודעות לשימוש בקונדום תחת הכותרת "preserve the love" (לשמר את האהבה) ובתמונות, זוגות עטופים במה שהיפנים התכוונו שייראה כמו קונדום ענקי. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל מנקודת המבט שלנו, התמונות יחד עם הסלוגן של הפרסומת, נראים יותר כמו מודעה לשקיות ואקום חדשות לשימור בשר במקפיא. איו.

פרסומת לקונדומים (צילום: קונדומניה)
פרסומת לקונדומים, או לשקית ואקום? | צילום: קונדומניה

קיווינו בשביל הזוגות הצעירים שהשתתפו בפרסומת, שנעשה שימוש מוצלח בפוטושופ, אך לצערם, הם באמת נאלצו להתכווץ בתנוחות מוזרות בתוך שקית שימור ענקית שנשאב ממנה כל האוויר. "בני אדם לא שלמים אם הם לבד", מסביר הצלם האל את הבחירה האמנותית, "רק כשהם מתחברים, כשהם מתקרבים זה לזו, הם מגיעים לאיזו שלמות. לכן ארזתי אותם יחד". לסיכום, שימו קונדום, אבל בבקשה לא ככה.

פרסומת לקונדומים (צילום: קונדומניה)
היפנים האלה עם הרעיונות המוזרים שלהם | צילום: קונדומניה

פרסומת לקונדומים (צילום: קונדומניה)
מסקנה: שימו קונדום. לא ככה | צילום: קונדומניה

(מקור)