סם מסינה, יזם ממדינת אילינוי שבארצות הברית, טוען כי עבר חוויה יוצאת דופן ואף משנת חיים לאחר שהתעטשות חזקה במיוחד גרמה למוחו "להתפוצץ". מסינה מספר כי הוא היה על סף מוות, ושהחוויה שינתה את חייו דווקא לטובה.

מסינה בן ה-26 מנהל כיום חברת תוכן בשם Moous Media, המתמחה ביצירת תוכן וידאו עבור מותגים. לדבריו, הוא עסק בצילום וידיאו מאז שהיה ילד, אולם החלום הזה דעך עם השנים ובסופו של דבר הוא עזב את התחום. הוא התקבל ללימודים באוניברסיטת אלבמה, שם הצטרף לנבחרת ההוקי. האירוע הבריאותי החמור התרחש בספטמבר 2016, זמן קצר לאחר שמסינה החל את לימודיו. "פשוט שכבתי במיטה שלי והתעטשתי", סיפר מסינה. "ואז התחלתי לסבול ממפרצת".

View this post on Instagram

A post shared by Latest news updates (@pubitylatest)

View this post on Instagram

A post shared by Sam “Moouse” Messina (@sammoouse)

מפרצת היא התרחבות מקומית של כלי דם הנגרמת עקב מחלה או היחלשות דופן כלי הדם. מפרצת שנפרצה במוח היא מצב קטלני ומסכן חיים. "המוח שלי פשוט התפוצץ התעטשתי. קריש דם יצא לי מהנחיריים", סיפר הסטודנט לשעבר על החוויה המחרידה. "זה גרם לי גם לשבץ מוחי, התעלפתי וכמעט מתתי. זה שינה את חיי לעד".

מסינה פונה לבית החולים, שם הרופאים מצאו בראשו קריש דם רדום ש"הופעל" בזמן ההתעטשות. היזם הובהל לעבור ניתוח חירום וחייו ניצלו. "זה היה מפחיד, אבל ידעתי שאם זה מה שצריך לעשות, אני אצטרך לעשות את זה", אמר מסינה והוסיף כי לאחר הפרוצדורה הרפואית המורכבת הוא נאלץ לפרוש מלימודיו כדי להתמקד בתהליך ההחלמה. עד היום הוא עבר שלושה ניתוחים ונותר עם 27 תפרים וסיכות בראשו.

View this post on Instagram

A post shared by Sam “Moouse” Messina (@sammoouse)

View this post on Instagram

A post shared by Sam “Moouse” Messina (@sammoouse)

במקום לשקוע בדיכאון בעקבות מצבו הרפואי, מסינה מספר שהאירוע יוצא הדופן דחף אותו למקום שבו תמיד חלם להיות – מאחורי המצלמה. בתום תהליך ההחלמה הוא הקים את החברה שלו והחל לצבור תאוצה. כיום, Moous Media משרתת מגוון ענק של לקוחות – משחקנים כמו מארק וולברג, ספורטאים, חברות משקאות ועוד.

בשנת 2020 מסינה עבר ללוס אנג׳לס כדי להמשיך ולקדם את החברה שלו, המשווקת את תכני הווידיאו שהיא יוצרת עבור הלקוחות ברשתות החברתיות. לצד ההצלחה העסקית, מסינה שם לעצמו מטרה לעזור לסטודנטים צעירים וחסרי כיוון מקצועי למצוא את דרכם בחיים.

"אני רוצה לעזור לסטודנטים אחרים שהיו במצב שלי. אני רוצה לעזור לאנשים שלא יודעים מה הם רוצים לעשות בחייהם. אולי יש להם תשוקה שהם לא לגמרי יודעים מה לעשות איתה", סיכם מסינה. "אנחנו מלמדים אותם איך לנהל את הפן העסקי של החלום שלהם, והם לומדים איך להפוך למותג בעצמם".