כשהכלכלה האמריקנית לא מצליחה להתאושש מהמשבר, ומחירי הנדל"ן בניו יורק (ארה"ב) רק ממריאים, יש מי שמצליח להפיק את המקסימום מהמינימום ולייצר ללקוחות חוויה המתכתבת עם הרחוב. מי שעושה את זה לא רע בכלל, למשל, היא סוכנות הפרסום "קלארק&קנט", שמתגאה בכך שמשרדיה ממוקמים בתא טלפון ברחוב בתפוח הגדול.

סוכנות הפרסום קלארק-קנט (צילום: clarkandkent.net)
בטוח הרבה יותר מהעניין מהסרט ההוא עם קולין פארל | צילום: clarkandkent.net

באתרם, המאוד מגניב, הם שומרים על מסתוריות וכותבים: "כל מה שאנחנו יכולים לספר לכם זה שאנחנו משרד הפרסום הקטן ביותר בעולם. צרו איתנו קשר". וכדי להעמיק את המיסתורין, עובדי המשרד שומרים על זהותם בסוד ומפרסמים רק תמונה אחת של שלושתם במסיכות.

רוצים עוד הרבה סיפורים מעניינים משעשעים, מרגשים ומטורפים? תנו לייק בפייסבוק

כל עניין הזהות הסודית והרמיזה לדמותו של סופרמן (קלארק קנט הוא האלטר-אגו שלו) די עובדים להם והמוטו שלהם הוא "זה נפלא, זה פנטסטי, זה קריפוטניסטי!" (קריצה נוספת לסופרמן שהחולשה היחידה שלו היא קריפטונייט). אבל בשלב מסוים מבינים שהם ממש לקחו את עניין גיבורי העל ברצינות ושילבו את מוסר הקומיקס באג'נדה שלהם.

סוכנות הפרסום קלארק-קנט (צילום: clarkandkent.net)
"מה הקריפטונייט שלכם?" | צילום: clarkandkent.net

"אנחנו מאמינים בכוחות העל של סיפורים גדולים", הם כותבים באתר. "והסיפור הגדול של כל מותג הוא זה שעוסק באויבים שלו. העצלנות היא האויב של 'Just do it' (פשוט עשה זאת; הסלוגן של נייקי -א.ד.) וקונפורמיזם הוא האויב של 'Think Different' (חשוב אחרת; הסלוגן של אפל -א.ד.). כשתמצא את האויב שלך תמצא גם את סיפור-העל שלך. לכל אחד יש קריפטונייט - מה שלכם?".

חוץ משיווק יצירתי עם כרטיסי ביקור שהופכים לתא טלפון קטן, אין באתר שלהם דוגמאות של ממש לקמפיינים שהם עשו עבור לקוחות, אבל הם כנראה מקווים למכור את עצמם מעצם המקוריות של המכירה. בכל זאת, לא בכל יום מציעים לסייע לכם למצוא את הקריפטונייט של המותג שלכם.

סוכנות הפרסום קלארק-קנט (צילום: clarkandkent.net)
כרטיסי ביקור שהופכים לתא טלפון | צילום: clarkandkent.net

(מקור, עמוד הפייסבוק שלהם)