השחקן זאק אפרון מ"משמר המפרץ", משדר מראה חטוב ובריא שרובינו יכולים בעיקר לחלום עליו. אלא שמה שנראה על על המסך הוא תוצאה של עבודה קשה, אולי קשה מידי. לאחרונה סיפר הכוכב ל menshealth כי כדי לזכות בגוף רזה ושרירי כפי שהתבקש במסגרת ההכנות לסדרה הפופולרית, הוא נדרש לעבוד סדרת אימונים קשוחה שעלתה לו בתופעות לוואי חמורות שבסופו של דבר שינו את גישתו הכללית לאימונים.


השחקן סיפר כי הוא מתאמן יתר על המידה, אוכל דיאטה מוגבלת ואפילו מתייבש כדי להגיע למבנה הגוף המוכן לחוף לסרט. "המראה הזה של משמר המפרץ, אני לא יודע אם זה באמת בר השגה, זה מזויף", אמר.
אפרון המשיך וסיפר שהוא נהג להתעורר בארבע לפנות בוקר כדי להתאמן לתפקיד, גם כשעבד לילות מאוחרים. בנוסף, חשף כי נהג להשתמש במשתנים - חומרים המשמשים לעתים קרובות על ידי מפתחי גוף כדי לעזור לשטוף נוזלים מהגוף על מנת לגרום לשרירים לבלוט.
ההשלכות כאמור, היו קשות - כתוצאה מהמאמצים המשולבים, אפרון נאלץ להתמודד עם בעיות בריאות מתמשכות כמו נדודי שינה ודיכאון שנמשכו חצי שנה. "משהו בחוויה הזאת שרף אותי מבפנים, היה לי ממש קשה להתרכז", התוודה.

View this post on Instagram

A post shared by Zac Efron (@zacefron)

לשמחתינו, כיום אפרון מספר שהוא עדיין נהנה מאימונים קשים, אבל שהוא פחות קשוח עם עצמו, ובעיקר דואג להקפיד על התאוששות סבירה, גם אם זה יעלה לו לדבריו בעוד 2 – 3 אחוזי שומן. אה כן, הכוכב גם נהנה מאמבטיות קרח, שהן לדבריו – החלק האהוב עליו ביום.


אגב, מומחים שדיברו על הנושא באתר "Insider" סיפרו כי התופעה אינה זרה בקרב כוכבי הוליווד, ומסתבר שרבים מהם נוהגים לשלב דיאטה קפדנית ופעילות גופנית לצד תקופות קצרות של התייבשות, על מנת להשיג את המראה הרצוי. המלצה שלנו: אל תנסו את זה בבית.