כמה פעמים לבשת זוג גרביונים בלי לכבס אותם? אם התשובה היא יותר מפעם אחת, יש לנו חדשות רעות לגבי ההיגיינה שלך. גרביונים עשויים מכמות בלתי מבוטלת של חומרים סינתטיים, לא סתם קוראים להם גרבי ניילון.

כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

אבל מלבד אי הנוחות שבאה עם החומרים הסינתטיים, המשמעות הבריאותית היא שהלחות שמיוצרת על ידי הגוף נשארת כלואה מתחת לגרביון, מה שתורם רבות להתפתחות פטרייה או דלקת בדרכי השתן. כן, גם אם לבשת תחתונים מתחת, וברור שהסיכון רק גדל אם לא עשית זאת. ואם גם התחתונים שלך עשויים מחומר סינתטי, הפטרייה שלך תחזור. "פטריות אוהבות חום ולחות", אומר ד"ר בוב בבארדיאן לדיילי מייל, "הגרביונים כולאים את הזיעה בפנים ולא מאפשרים לה להתאדות, מה שרק מגביר את מידת החום והלחות, ותורם להתפתחות פטריות ואקנה על פני העור".

בעוד שהרבה נשים מתייחסות לגרביונים כמו אל חזיות או ג'ינס ומכבסות אותם רק לעיתים רחוקות, הן צריכות דווקא להתייחס אליהם כמו אל תחתונים או גרביים - אם הזעת בהם פעם אחת, זרקי אותם לכביסה.

ואיך נשמור עליהם לבישים אם נכבס אותם לאחר כל שימוש? הסוד החשוב ביותר הוא שיהיו לך הרבה גרביונים, אפילו כמה מאותו הסוג. כך לא תתפתי ללבוש את אותו האחד לפני שכיבסת אותו. וכמובן, לבחור גרביונים כמה שפחות סינתטיים, הסתכלו על התווית ונסו למצוא כאלה שיש בהם יותר כותנה או צמר מאשר חומרים סינתטיים. 


עוד ב-mako בריאות:
>> תכינו את הבטן והזרועות שלכם: ככה עושים L-sit
>> למה נשים מזייפות אורזגמה? ואיך לצאת מהשקר
>> תזונת ילדים: כך תשמרו על התזונה הבריאה של ילדכם