אתם הולכים לחדר כושר, מתנהגים בסך הכל סבבה עם האוכל ואתם כל כך קרובים למטרה של הדיאטה שלכם – אבל נשארים תקועים. למה זה לוקח לכם כל כך הרבה זמן להגיע לשם? הנה 10 דברים שמפריעים לכם לרזות כמו שתמיד רציתם:

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

1. אתם מדלגים על ארוחות

חושבים שיצאתם חכמים אם דילגתם על ארוחת הצהריים? אתם בעצם עושים את האפקט ההפוך. אתם נהיים רעבים מדי במהלך היום וכל הקלוריות שחשבתם ש"חסכתם" חוזרות אליכם ובגדול. תהיו חכמים, ובעיקר תאכלו ארוחת בוקר עשירה בחלבונים כדי להזניק את חילוף החומרים שלכם לאורך כל היום.

2. אתם מקובעים לאליפטי

קרדיו זה מגניב והכל, אבל יש לזה גם חסרונות. אליפטי, ריצה וספינינג יכולים לשרוף קלוריות, אבל הם לא עוזרים לבנות שריר. מה שרירים קשורים לזה? ובכן, ככל שיש לכם יותר שרירים, כך הגוף שלכם שורף יותר קלוריות במנוחה. המפתח לכושר גופני נכון הוא לאזן בין השניים – גם קרדיו וגם אימוני כוח.

3. אתם לא מגוונים באימון

אחרי שהגעתם לשלב האיזון הנכון בין קרדיו לבין אימוני כוח, הגוף שלכם מתרגל לשגרת האימונים ואתם צריכים להתחיל לגוון ולחדש. נסו ללכת לשיעור יוגה, לעשות תרגילים שלא עשיתם מעולם או לנסות מכשיר חדש בחדר הכושר.

4. אתם שותים את הקלוריות שלכם

רק בגלל שלא תקעתם המבורגר, זה לא אומר שאתם לא הורסים את ההתקדמות של הדיאטה שלכם. גם אלכוהול זה הכי משמין, וכך גם משקאות מוגזים ומשקאות קפה מיוחדים. שימו לב למה שאתם שותים, כי גם שם מסתתרות הקלוריות, עדיף להגיד לא ולדבוק במטרת הדיאטה שלכם.

5. אתם לא שותים מספיק מים

כבר הבנתם איך לא לשתות את הקלוריות שלכם? עכשיו תתחילו לשתות מים. לא רק שהם יגרמו לכם להרגיש מלאים יותר הם גם יזרזו את חילוף החומרים. דבר ראשון על הבוקר, תשתו כוס מים, ותרגישו מלאים יותר לאורך כל היום.

עוד ב-mako בריאות:
>> למה נשים כל כך מפחדות ממשקולות?
>> הריון מאוחר: מה הסכנות של הריון לאחר גיל 40?
>> התמונה שצונזרה הייתה יכולה להציל לכם את החיים

6. אתם אוכלים יותר מדי מהאוכל הבריא הזה

אבוקדו זה אחלה, וגם אגוזים זה לא רע בכלל, אבל יש בהם גם מלא קלוריות. חשוב לאכול מכל הדברים הבריאים האלה, אבל חשוב גם לשמור על פרופורציות - נשנוש של אבוקדו ואגוזים יכול להשתוות קלורית לארוחה שלמה. שימו לב מה אתם אוכלים וכמה ממנו אתם מרשים לעצמכם.

7. אתם מכורים לרטבים

יודעים מה מכיל המון סוכר על אף שאינו מתוק במיוחד? רוטב קנוי לסלט, מטבל או קטשופ. רטבים קנויים אולי נראים כמו דרך טובה לתבל את הדיאטה המשעממת ודלת השומן שלכם, אבל נחשו מה? הם רק הורסים לכם את ההתקדמות. רוצים לתבל את הסלט שלכם? פשוט תכינו רוטב בעצמכם, כך תדעו בדיוק מה הוא מכיל, והיי, זה גם יותר בריא.

8. אתם אוכלים רק דיאט

המוצרים האלה שמוכרים לכם כדיאטטיים הם לא באמת כאלה. זה שיש בהם תכולת שומן נמוכה לא אומר שאין בהם תוספת מלח וממתיק מלאכותי בכמויות גדולות. כתחליף, תאכלו מנה קטנה יותר מהמוצר המשמין.

9. אתם לא ישנים מספיק

כשאתם מותשים ועייפים הגוף שלכם מנסה לפצות על זה באכילת מזון שומני. אבל זה לא רק הגוף שלכם, גם המוח שלכם לא ממש טוב בלהחליט החלטות בריאות שמתאימות לדיאטה שלכם. תשמרו על שיקול הדעת שלכם, ותישנו עוד איזו שעה שעתיים.

10. אתם בלחץ מהדיאטה שלכם

אתם רוצים להגיע למטרה שלכם, אנחנו מבינים אתכם, אבל הלחץ הזה לא עושה טוב לשומנים שלכם בגוף. כשאתם בלחץ, הגוף מפריש הורמון בשם קורטיזול. ההורמון הזה מנסה לאגור כמה שיותר שומנים למקרה שיצטרך אותם בהמשך – הבנתם מה קרה כאן? אם אתם רוצים לרזות אתם חייבים קודם כל להירגע, וההרזיה כבר תקרה מעצמה.

(מקור)

>> בחנו את עצמכם: האם הרגלי האכילה שלכם בריאים?