מוצרים משרים רוגע

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON מציע מוצרים בניחוח פטצ'ולי לבנדר וניל שעוזר שמטרתם להשרות רוגע ולהוריד את רמות הסטרס. כמו למשל: מפיץ הריח עם הריח האייקוני שמאוד מזוהה עם הרשת, שמכיל גם תמציות לוונדר ואקליפטוס. או הפילינג לפנים מיועד להסרת תאים מתים ומותיר את העור רך וגמיש ומיכל שמן לבנדר. 

פילינג 2 ב-1 (צילום: רונן מרנן, יחצ)
צילום: רונן מרנן, יחצ

מחיר: מפיץ ריח – 179 ₪, פילינג לפנים - 135.

ענני פרווה

השהות הממושכת בימים אלה בבתים והעובדה שאנחנו בעיצומה של העונה הקרה רק מגבירה את הצורך בנעלי בית מפנקות וחמימות. הקולקציה החדשה של נעלי הבית הפרוותיות של רשת הלב הכחול זכו לכינוי שהולם אותן - כפכפי עננים, שלא רק עוטפות את הרגל אלא גם בעלות רפידת נוחות ובטווח מידות רחב מאוד (ממידה 36 ועד 45).

נעלי בית פרוותיות (צילום: עמנואל רבני, יחצ)
צילום: עמנואל רבני, יחצ

מחיר: 179 ₪.

תרמוס תרמי קומפקטי

סולתם המתמחה במוצרי בישול ואפייה, משיקה תרמוסים תרמיים קומפקטיים ואיכותיים המיועדים לשמירת מזון. לימים ארוכים בבתי הספר, באוניברסיטאות או בעבודה. המיכל עשוי פלסטיק קשיח, עמיד ואיכותי בחלקם החיצוני ודופן נירוסטה מבודדת בפנימי ושומר על טמפרטורת המזון במשך 5-7 שעות.

מחיר: 139 ₪ ל-5000 מ"ל ו-169 ₪ לליטר.

תרמוס תרמי קומפקטי (צילום: אסף אמברם, יחצ)
צילום: אסף אמברם, יחצ

שמירה מקסימלית של הלחות 

מעבדות ליראק פריז פיתחו את סדרת הידרג'ניסט החדשה המקיימת שלוש פעולות: לכידת מים ולחות מבחוץ, מיקסום פעולת הלחות בצורה יעילה ומקסימלית ושימור הלחות לאורך זמן. הסדרה מציעה ארבעה מוצרים, ביניהם: סרום ממריץ ומעניק לחות וזוהר, קרם החייאה וזוהר לעיניים ולשפתיים, קרם-ג'ל מעניק לחות וזוהר, קרם לחות וזוהר.

ליראק פריז- סדרת הידרג'ניסט (צילום: אסף לוי, יחצ)
צילום: אסף לוי, יחצ

מחיר: מארז הכולל סרום, קרם פנים או ג'ל קרם וקרם עיניים –269  ₪.

סדרת סופד פוד לפנים

סדרת ההזנה החשה של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Weleda, לטיפוח הגוף והפנים, מבוססת על צמחי מרפא, חומצות שומן חיוניות ומרכיבים פעילים מהטבע. מוצרי הסקין פוד החדשים מכילים רכיבים פעילים עוצמתיים מהטבע וכוללת שלושה מוצרים: סקין פוד קרם יום עשיר לעור יבש עד רגיל, סקין פוד קרם לילה עשיר לעור יבש עד רגיל סקין פוד חלב ניקוי עשיר לעור יבש עד רגיל. בנוסף, המותג משיק מוצר חדשני המיועד לגוף ולפנים: סקין פוד שמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים.

חדש על המדף דצמבר 2023 - סקין פוד חברה חדשה של חברת וולדה  (צילום:  יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: בין 129 - 149 ₪.

טיפול לעור מעורב עם פצעים

סדרת Oily OR FORTE של דוקטור עור היא סדרה טיפולית המיועדת לעור מעורב עד שמן שנוטה לפצעונים. בסדרה כוללת שלושה מוצרים שונים: ג'ל ניקוי טיפולי, קרם לחות ותחליב גרגירים טיפולי. המוצרים כולם מטפלים בעור שמנוני, מפחיתים את המראה השמנוני ומכווצים נקבוביות.

סדרת Oily OR FORTE של דוקטור עור (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: בין 80-100 ₪.  

סדרה מועשרת בכורכום

סדרת Clear & Sooth של ניוטרוג'ינה מכילה כורכום הידוע כעשיר באנטי אוקסידנטים ובתכונותיו להרגיע את העור המושפע ממצבי לחץ ומתח. היא מותאמת לבעלי עור יבש עד מעורב ולעור הסובל מפצעונים וראשים שחורים, מעניקה לחות, מנקה ומרגיעה עור המושפע ממצבי לחץ ומתח. היא כוללת 4 מוצרים שונים; ג'ל מיסלרי לניקוי הפנים, קרם לחות ומוס ניקוי ומסיכת חימר.

סדרת Clear & Sooth של ניוטרוג'ינה (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: בין 39- 69 ₪.

פטנט בריא לתינוקות

מותג התינוקות NUBY משיק מכשיר שזכה לפטנט, RAPID COOL ומאפשר הכנת פורמולת מזון בצורה מדוייקת ותוך שמירה על היגיינה מקסימלית. מקור הפטנט נמצא בדפנות המכשיר המצופות חומר ייחודי הסופח את חום המים הגבוה ומצנן אותם במהירות. פקק המכסה משולב מדחום דיגיטאלי מובנה בחלקו הפנימי ובעל צג חיווי בחלקו החיצוני, המופעלים עם מגע המים. המכשיר נייד ולכן ניתן להשתמש בו בבית ובחוץ.

RAPID COOL  (צילום: יחצ חול)
צילום: יחצ חול

מחיר: 249.90 שקלים

הגנה מושלמת לפנים

סדרת המייק אפ החדשה של ג'ייד משווקת ב-6 גוונים שונים ומבטיחה הגנה של 24 שעות לעור.  הוא מכיל אבקות ופיגמנטים המקנות גוון עור מאט ואחיד, מצמצמות נקבוביות ומטשטשות פגמים, להשגת מראה מעודן ולעמידות מוגברת. ניתן לערבב בין כמה גוונים- על מנת להגיע לגוון הכי מותאם לגוון העור שלך.

סדרת המייק אפ החדשה של ג'ייד  (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר השקה: 99 ₪.

סדרת PURE HERBAL מבית KB PURE היא שיטה המשלבת טיפול פנימי וחיצוני. בסדרה יש תמציות שונות של צמחי מרפא, והיא מותאמת אישית על פי צרכי המטופל. כך לדוגמה, RL25 מותאם לחיזוק המערכת החיסונית בחורף ו- PG11 מותאם לי שסובל מפיגמנטציה הורמונלית שלרוב הנובעת מחוסר איזון הורמונלי אשר הגוף מאותת על קיומו באמצעות צביעת העור בכתמי מלנין עודף.

סדרת PURE HERBAL (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

חבילת הטיפוח המושלמת

ג'ייד משיקה את BEAUTY TRAVEL CASE - מזוודת יופי מהודרת המכילה מגוון מוצרי איפור, טיפוח ובישום נבחרים, בשילוב 2 מוצרים ייחודיים וחדשים שניתן להשיג רק במארז זה: פלטת צלליות לעיניים ופלטת סומק והיילייטר לפנים ליצירת מראה מושלם. המזוודה מתאימה כמתנה שכל אישה הייתה רוצה לקבל בכל חג ולשנה האזרחית החדשה.

מזוודת טיפוח ג'ייד (צילום: יחצ)
מזוודת טיפוח ג'ייד | צילום: יחצ

מחיר: 449 ש"ח במבצע

טיפוח לשפתיים

שפתוני הבאלם הכדוריים של  Lip Sync Herbal Mineral Lip Balm מבית Beauty care מכילים את כל מה שצריך בשפתון – הם קומפקטיים, נוחים לשימוש, מעניקים הרבה לחות וגלואו לשפתיים וכל זה במחירי לואו קוסט שמתאימים לכולנו לכיס בתקופה הנוכחית. משווקים ב-4 ניחוחות: מנטה רענן, סורבה תות, קוקוס וניל ודובדבן. אינם מכילים חומרים משמרים ומבוססים על רכיבים צמחיים בלבד.

שפתוני באלם ביוטי קר (צילום: יחצ)
שפתוני באלם ביוטי קר | צילום: יחצ

מחיר : 4.90 ₪ ליחידה

גלידה בריאה יותר

הקיץ עוד לא ממש בפתח אבל מי אמר שצריך שמש כדי ליהנות מגלידה טובה? גלידת היוגורטיה של פלדמן היא תערובת חלבית מוקצפת קפואה המכילה יוגורט bio. הגלידה מכילה 128 קלוריות בלבד ליחידה, בטעם יוגורט וניל חמצמץ, בעלת מרקם קרמי עשיר. גלידת היוגורט מתאימה כמנה מרעננת עם תוספות של פירות, דגנים בריאים או ככה סתם.

פלדמן (צילום: סטודיו פלדמן)
פלדמן | צילום: סטודיו פלדמן

מחיר ליחידה: 5.90-6.90 ש"ח

למצק את העור מהבית

אייגן הוא מכשיר רפואי ביתי, פטנט ישראלי להפחתת קמטים ומיצוק העור שלראשונה בעולם מציע טיפול מבוסס בינה מלאכותית - הפטנט הייחודי מאפשר שילוב של RF עם AI. המכשיר לומד בזמן אמת את מאפייני הפנים ומדייק את הטיפול בקמטים ובמיצוק העור.

אייגן (צילום: יחצ)
אייגן | צילום: יחצ

מחיר: 2280 (הנחיות נוספות לכרטיסי אשראי ומועדונים שונים)

פנים של זהב

מסכת זהב 24 קראט של ד"ר מוניקה אלמן מבית מכבי אסתטיקה, מגנה ומחדשת את מראה העור ותורמת להשגת עור זוהר, מוצק וגמיש יותר. המסכה מכילה אבקת זהב 24 קראט, רכיב פעיל יוקרתי המעניק תחושת יופי מיידית, ו-TMRenovage, חומר פעיל המסייע בטיהור העור והשגת מראה עור רענן ואחיד.

מסכת זהב (צילום: יח"צ מכבי אסתטיקה)
מסכת זהב | צילום: יח"צ מכבי אסתטיקה

מחיר: 370 ש"ח

טיפוח קרטין לשיער

מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK (האסק) מארה"ב, משיק בימים אלה סדרת קרטין, המשתייכת לקטגוריית ה"קלין ביוטי" המתאימה לכל סוגי השיער.

המוצרים מפורמולות מקצועיות, המכילות משקמים לנזקי השיער ומיועדים לתקן את הפעילויות היומיומיות הפוגעות בו. המוצרים אינם מכילים סולפטים, פתלטים, פרבנים, גלוטן, אלכוהול מייבש וצבעים מלאכותיים. סדרת הקרטין החדשה של המותג HASK כוללת 4 מוצרים: שמפו, מרכך, ספריי ושמן.

מותג הפרימיום (צילום: יח"צ)
מותג הפרימיום | צילום: יח"צ

מחיר: מ-14.90 עד 34.90 ש"ח

אנרגיה לגוף

חברת שסטוביץ משיקה מותג חדש -TODAY חטיפי חלבון המציעים יחס חלבון - קלוריות נמוך במיוחד (הרבה חלבון ומעט קלוריות). הם מתאימים לנשים ולגברים כחטיף התאוששות לאחר אימון וכארוחת ביניים במשך היום/

חטיפי חלבון (צילום: יחצ)
חטיפי חלבון | צילום: יחצ

מחיר: בין 10.90-14.90 ש"ח

סטייל בריא לעיניים

משקפי השמש של קרולינה למקה ברלין בסגנון ייחודי שתופס תאוצה בזכות אלמנטים שנשענים על הרטרו וייב בעיצוב "גלאמי". עדשות אוברסייז עגולות ומסגרות פיילוט שמזכירות קלאסיקות מוכרות קיבלו אפדייט עם אלמנטים של תכשיטים ועדשות בגוונים מעושנים.

קרולינה למקה (צילום: יחצ)
קרולינה למקה | צילום: יחצ

מחיר: 269.90 (זוג נוסף ב-50% הנחה)

קצף ניקוי אינטימי

אחת מתופעות הלוואי של נשים בגיל המעבר היא יובש בנרתיק. REVIVING FOAM הוא קצף ניקוי ולחות אינטימי המותאם לנשים שעושות שימוש בשטיפות אינטימיות וסובלות מפרטיות וזיהומים.  סבון הניקוי מתאים לשימוש יומיומי.

קצף ניקוי אינטימי (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: מחיר השקה 69 ₪ במקום 79 ₪.

שפתון עמיד מועשר בחומצה היאלרונית

לוריאל פריז משיק סדרת שפתונים נוזליים בעלי פיגמנט, עמידים עד 16 שעות. החידוש הוא שהם מועשרים גם בחומצה היאלרונית ומעניקים תחושה לא דביקה על השפתיים.

שפתון לוריאל פריז (צילום: יחצ חול)
צילום: יחצ חול

מחיר: מחיר השקה - 49.90.

להרגיע את הגוף והנפש

חברת superb שלושה מוצרים שמותאמים לתקופה הנוכחית, המאתגרת מבחינה נפשית.  כך למשל, גודנייט המכיל שורה של ויטמינים, בהם מגנזיום וויטמינים  B1, B6 וB12- וכן תמציות צמחים,  רילקטיום - רכיב שמעניק שינה עמוקה לתינוקות לאחר עיכול חלב האם  , עבודת המחקר על לקטיום החלה בעקבות חיפוש התשובה מדוע לתינוקות שינה שלווה ועמוקה לאחר עיכול חלב אם וביוטי 360 - לשמירה על שיער בריא, עור קורן וציפורניים חזקות.

supherb (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: בין 49.90- 189.90 ₪.

סרום לילה מועשר

סרום ויטמין C ללילה של חברת גרנייה מותאם להבהרת כתמי עור והחלקת העור במהלך הלילה. הוא מכיל ויטמין C, חומצה היאלרונית ונוגדי חימצון. יש לטפטף בכל לילה כמה טיפות ולמרוח על עוקר הפנים והצוואר.

סרום ללילה גרנייה (צילום: יחצ חול)
צילום: יחצ חול

מחיר: מחיר השקה 55 ₪ במקום 65 ₪.

הסדרה שתקל על קטנטנים מצוננים
חברת כצט מציגה את סדרת המוצרים "טפטפים מצוננים" להקלה על תסמיני ההתקררות מגיל שלושה חודשים ומעלה. מוצרי הסדרה מכילים שמן אקליפטוס ושמנים טבעיים נוספים הידועים בסגולותיהם הטבעיות, היפואלרגנית ומתאימה גם לעור רגיש ללא SLS או פראבנים.

כצט (צילום: אפרת אשל)
כצט | צילום: אפרת אשל

מחיר: 12.90 ש"ח - 39.90 ש"ח למוצר

קולינריה בריאה
תבליני פרג מציעים מארז שי קומפקטי במזוודת קרטון עם ידית נשיאה. המארז מכיל שילוב מנצח של ארבעה תבלינים שימושיים לבחירתכם ושמן זית כתית מעולה 250 מ"ל מבית הבד של המותג. תמיד טוב שיש בהישג יד במטבח.

פרג מארז (צילום: אריה ויסמין צלמים)
פרג מארז | צילום: אריה ויסמין צלמים

מחיר: 85 ש"ח

להגן על השיער בזמן הצביעה

מותג צבעי השיער הבינלאומי 'אקסלנס קרם' מבית L'ORÈAL PARIS מציע דרך ידידותית לצבוע את השיער - 'אקסלנס יונברסל ניודס' - EXCELLENCE UNIVERSAL NUDES 8 גוונים המתאימים בצורה מושלמת לכל גוון עור וכל גוון שיער! הסדרה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית "אפקט ה-U" המעניקה השתקפות אוניברסלית המתאימה לכל גוון עור ושיער, לראשונה ללא אמוניה.

אקסלנס ללא אמוניה (צילום: יחצ חול)
אקסלנס ללא אמוניה | צילום: יחצ חול

מחיר: 44.9 ש"ח

הפתרון הבדוק להיגיינה בשטח 

מגבוני 24Easy Wash Active של ד"ר פישר הם מגבונים גדולים ועבים מיוחדים המיועדים לניגוב וניקוי של כל הגוף ושמירה על היגיינה, מנטרלים ומונעים ריחות גוף, בעלי אפקט דיאודורנט ומעניקים לחות. המוצר מתאים לאנשים שנמצאים בשטח בלי נגישות למים זורמים וסבון כמו חיילים, מטיילים וספורטאים.

מגבונים דר פישר (צילום: יעל האן)
מגבונים דר פישר | צילום: יעל האן

מחיר: 9.90 ₪ (במבצע החודש)